Nou dan ga ik mij ook maar aanmelden, ik ben nog knapper dan dit monster, dan word ik ook lekker miljonair!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:37 schreef Dimens het volgende:
Om model te worden, hoef je niet mooi te zijn.
Je moet een karakteristiek hoofd hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:37 schreef Dimens het volgende:
Om model te worden, hoef je niet mooi te zijn.
Dus als je een grafkop hebt is het alleen maar beterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet een karakteristiek hoofd hebben.
pics van je rotkop?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:42 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dus als je een grafkop hebt is het alleen maar beter
Dus meld je bij de betere modellenbureau's dan zal ik binnenkort wel een topic van je aanmaken in B&H.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:00 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik vind die Maud trouwens zo'n gewoon gezicht hebben, zo heb ik er echt al veel gezien. Ze is mooi maar geen model vind ik.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:37 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mij ook maar aanmelden, ik ben nog knapper dan dit monster, dan word ik ook lekker miljonair!
Die, of die Yfke Sturm, die is ook erg lekker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil je toch naast wakker worden
Doutzen
quote:
Dit moet wel een troll zijn. Ik weet dat je niet op uiterlijk mag oordelen, maar iemand die er zo uitziet als het wezen wat poseert met de sims mag nooit of te nimmer zeiken op andermans uiterlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |