abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128511475
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:24 schreef Woestijnvos het volgende:
Contacteer eens een medium.
Doet dat eens niet, zonde van je geld. Wat schiet je er dan eigenlijk mee op?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:54:40 #52
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_128515268
Hmm, zeer herkenbaar. Vannacht voelde ik de hele tijd langzaam een heel koud tufje langs me benen gaan. Echt griezelig gewoon, je hoorde ook zo.. Tffffffff. Ik dacht eerst dat ik van die stille natte scheetjes liet, maar ik voelde geen spanningen in mijn kringspier. Ik vermoed dus dat er een tufjesgeest onder mijn lakens dwaalt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_128517611
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:20 schreef bonke het volgende:
of dit soort topicopeners zijn trollekes of labiel
Volgens mij is iedereen in TRU dat.
pi_128517644
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hmm, zeer herkenbaar. Vannacht voelde ik de hele tijd langzaam een heel koud tufje langs me benen gaan. Echt griezelig gewoon, je hoorde ook zo.. Tffffffff. Ik dacht eerst dat ik van die stille natte scheetjes liet, maar ik voelde geen spanningen in mijn kringspier. Ik vermoed dus dat er een tufjesgeest onder mijn lakens dwaalt.
Kan haast niet anders inderdaad, maar denk dat de experts hier daar meer vanaf weten!
pi_128518168
Maar ff serieus

Ik maak ook weleens griezelige dingen in huis mee. Zo vond ik eens een keer muizekeutels in huis, maar ik heb helemaal geen muizen in huis. Maar toen bedacht ik me dat mijn kat - die nu op leeftijd is, maar vroeger weleens op jacht in de tuin en omgeving ging - af en toe een muis naar binnen meenam. We hadden toen elke keer de kat met muis en al wel naar buiten kunnen krijgen. Maar die muizen maakten geen kans tegen zo'n kat en gingen dood. Mijn conclusie is dat de geesten van de muizen wraak op ons hebben genomen.
pi_128529232
ONZ is een deurtje verder.
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')