ze hebben het wel gehad iigquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blokker heeft dat ook. Iets van 5 euro per rol geloof ik.
Met 2 auto's jassen we er 5 doosjes doorheen per jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze al tien jaar niet vervangen
Doe je je lichten eigenlijk aan voordat je de auto start?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Onze auto vreet lampjes. Of ze nou van de Action of van Philips zijn, ze zijn vrij vlot stuk
Nopequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Doe je je lichten eigenlijk aan voordat je de auto start?
En dan terugbrengen "hij doet het niet"quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef SeeQ het volgende:
[..]
mmm.. leuk om te testen. Als ie t niet doet kun je toch binnen 7 dagen je geld terug krijgen?
Ik zou 'm niet in de winkel durven uit te proberen...
Oh dat klinkt geniaal. Is dat nieuw? Nog nooit gezien daar. Hoe maak je die vast dan? Hoe ziet de verpakking eruit?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gisteren voor 2.89 een deur hor met magneten gekocht bij de action, een briljant ding! Vandaag ook voor mn zus wezen halen want in Gouda hadden ze ze niet..
Al een poosjequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En dan terugbrengen "hij doet het niet"
[..]
Oh dat klinkt geniaal. Is dat nieuw? Nog nooit gezien daar. Hoe maak je die vast dan? Hoe ziet de verpakking eruit?
Dat is ook erg slecht voor de accu heb ik me laten vertellen door zo'n geleautoanwbmannetjequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:33 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Doe je je lichten eigenlijk aan voordat je de auto start?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding, moet je even zoeken, is wel een filmpje van de Consumentenbond van.
Werkt meestal wel redelijk maar niet perfect.
thanks.. Lijkt me wel handig, ga eens kijken binnenkort.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Al een poosje
http://www.huisvlijt.com/(...)r-van-de-action.html
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het twee stroken van elk 210 bij 50 cm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand afmetingen van die hor? Ik heb wat nodig voor mn giga schuifdeur
hmm miss kan ik er wel twee aan elkaar fixen danquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het twee stroken van elk 210 bij 50 cm.
Niet iedereen is er even blij mee, heb (op Greys na) eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoordquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
thanks.. Lijkt me wel handig, ga eens kijken binnenkort.
Laatst al op zoek geweest naar een vliegengordijn voor ouders, maar toen waren de schappen vrij leeg. Neem aan dat het daar had moeten liggen. Nice.
Ik heb 'em voor het slaapkamerraam gekocht, compleet moeten verknippen en verbouwen maar hij zit, ik gebruik 'em alleen maar zodat ik het raam open en dicht kan doen. Dus 2x per dag gaat mijn arm erdoor heenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Niet iedereen is er even blij mee, heb (op Greys na) eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord
Had het hier wel willen proberen, maar kon hem niet niet bevestigen.
hij heeft bij mij heeeeeeeeeel even gehangen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Al een poosje
http://www.huisvlijt.com/(...)r-van-de-action.html
[ afbeelding ]
Zag ze hier ook weer liggen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef mapima het volgende:
Haha ik mocht vandaag dierenproducten aanvullen. De kattentunneltjes komen nog binnen in alle varianten dus ik weet niet wir leger wou maar die blijft nog eel even te koop (:
Die pakjes van twee felgekleurde ballen voor honden ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef mapima het volgende:
Haha ik mocht vandaag dierenproducten aanvullen. De kattentunneltjes komen nog binnen in alle varianten dus ik weet niet wir leger wou maar die blijft nog eel even te koop (:
hmm die heb ik iig niet gevuld wel blikken brokken en kuipjes voor de hond en een soort krabpaaliets voornde kat was net geennechte krabpaalnis :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die pakjes van twee felgekleurde ballen voor honden ook?
Die zijn hier een enorme hitDe hond vindt het zijn leukste speelgoed ever en omdat er van die uitsteekseltjes aan zitten kan ie hem goed vastpakken met zwemmen ondanks dat zijn waffel iets te klein er voor is. Felroze en oranje en geel zijn ze. Leuk gezicht op het hondenstrandje, lopen er ineens ook enorme joekels van stoere honden met een roze bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |