Zag ze hier ook weer liggen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef mapima het volgende:
Haha ik mocht vandaag dierenproducten aanvullen. De kattentunneltjes komen nog binnen in alle varianten dus ik weet niet wir leger wou maar die blijft nog eel even te koop (:
Die pakjes van twee felgekleurde ballen voor honden ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef mapima het volgende:
Haha ik mocht vandaag dierenproducten aanvullen. De kattentunneltjes komen nog binnen in alle varianten dus ik weet niet wir leger wou maar die blijft nog eel even te koop (:
hmm die heb ik iig niet gevuld wel blikken brokken en kuipjes voor de hond en een soort krabpaaliets voornde kat was net geennechte krabpaalnis :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die pakjes van twee felgekleurde ballen voor honden ook?
Die zijn hier een enorme hitDe hond vindt het zijn leukste speelgoed ever en omdat er van die uitsteekseltjes aan zitten kan ie hem goed vastpakken met zwemmen ondanks dat zijn waffel iets te klein er voor is. Felroze en oranje en geel zijn ze. Leuk gezicht op het hondenstrandje, lopen er ineens ook enorme joekels van stoere honden met een roze bal
Die heb ik van vanmiddag gekocht voor de buurhond. Morgen maar eens testen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die pakjes van twee felgekleurde ballen voor honden ook?
Die zijn hier een enorme hitDe hond vindt het zijn leukste speelgoed ever en omdat er van die uitsteekseltjes aan zitten kan ie hem goed vastpakken met zwemmen ondanks dat zijn waffel iets te klein er voor is. Felroze en oranje en geel zijn ze. Leuk gezicht op het hondenstrandje, lopen er ineens ook enorme joekels van stoere honden met een roze bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |