VoorbaaDDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef HPLC het volgende:
Dit is bij voorbaaD al een topic dat een slotje krijgt.
Dit is toch fokkers helpen fokkers?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef HPLC het volgende:
Dit is bij voorbaaD al een topic dat een slotje krijgt.
Je plaatje werkt niet "man_boobs_The_world_is_going_to_end"quote:
Bij mij werkt hij wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet "man_boobs_The_world_is_going_to_end"
IE10 filtert manboobsquote:
Nee, wel met tracking protection lists, ik zie iig zo een kruisje van dat het reclame is wat je postte, en ik kan hem wel "Afbeelding weergeven" maar dat doe ik mooi nietquote:
Ah, die functie kende ik nog niet bij een browser. Kan handig zijn, maar dit is volgens mij geen reclame.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee, wel met tracking protection lists, ik zie iig zo een kruisje van dat het reclame is wat je postte, en ik kan hem wel "Afbeelding weergeven" maar dat doe ik mooi niet
Good Guy IE10 filtert het toch maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, die functie kende ik nog niet bij een browser. Kan handig zijn, maar dit is volgens mij geen reclame.
Misschien ook maar eens gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Good Guy IE10 filtert het toch maar
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens gaan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |