Al een hele tijd niet meer te krijgen...quote:
Ik heb m gewoon uit het rek gevist.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer te krijgen...
Ik vind de MilkTrays ideaal, je hebt wel even wat ruimte nodig voor het invriezen, maar voor het bewaren is het ideaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef Piekie81 het volgende:
Heeft iemand nog tips hoe ik gekolfde melk een beetje ruimtebesparend kan invriezen?
We hebben een kleine vriezer, dus alles in van die aventpotjes gaat niet lukken.
Weer zoiets waar ik achteraf veel eerder mee had moeten beginnen... Maar gewone diepvrieszakjes werken ook prima. Iets lastiger verdelen misschien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB wat een fijne foto![]()
Juud, een tevreden mini
[..]
Ik vind de MilkTrays ideaal, je hebt wel even wat ruimte nodig voor het invriezen, maar voor het bewaren is het ideaal.
Wat goed Juud!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb 2 weken terug shirts van Drommels besteld, drie korte mouw en een lange mouw, ik vind ze heel prettig zitten. Wel een redelijk strak model, maar dat kan ik na de afgelopen weken wel aardig hebben.![]()
Voeden doe ik overal als het nodig is, tot ongeveer 10 maanden. Dan doe ik het nog wel gerust ergens op bezoek, maar niet meer in het openbaar wegens rondkijken, althans bij Lientje dan. Verder vind ik ook dat als mij prup iets anders kan drinken, dat de bv dan ook thuis kan en niet perse onderweg.
Mijn ventje heft heel de dag uit de borst gedronken, resultaat is een tevreden kind, wat wel veel boert en windjes laat. Hij hapt toch wel nog veel lucht naar binnen, gelukkig geen pijnlijke krampjes ervan. Gedronken om 08.00-11.30-13.00-15.30-19.00 tot nu toe...dus zometeen nog en dan hoop ik twee keer in de nacht. Hij maakt wel flink lange slaapjes, maar komt wel zelf telkens om eten na verloop van tijd. Ik vind hem zo'n knapperd...
Kiektan, na al die moeite die je hebt gedaan, en nu dan zomaar je meisje aan de borst in het park alsof het niets is!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Da's tof van je moeder
Ik kan ook heel discreet voeden inmiddelsEr bestaat gewoon goeie kleding voor!
Ophelia, seriously?![]()
ik zie ook niks op hema.nl. Überhaupt geen voedingskleding.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer te krijgen...
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Kiektan, na al die moeite die je hebt gedaan, en nu dan zomaar je meisje aan de borst in het park alsof het niets is!!!![]()
En ophangen boven je bed voor als je ooit weer ergens onzeker over bent!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja
Ik denk dat ik deze foto naar mn kraamhulp stuur
^^quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
En ophangen boven je bed voor als je ooit weer ergens onzeker over bent!
Het is weinig, maar het kan wel. Heb het een keer eerder gehoord bij een borstvoedingsbijeenkomst van mijn lk. Zolang het kindje goed groeit lijkt het me geen probleem. Dan tankt ze zich gewoon heel vol bij een voeding. Maar het is wel uitzonderlijk...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:08 schreef Mineola het volgende:
Ik hoorde deze week van een kennis wiens dochter van vier maanden nog maar vier keer bv krijgt. Slaapt van 21-7, geen bijvoeding. Ik vond het nogal weinig, of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |