quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Kyara het volgende:
KJ, sterkte
Juud, wat fijn!
Ik heb vandaag in een cafe gevoed (in een hoekje gaan zitten) en al voedend mijn bestelling opgegeven. Het viel me al wel op dat de jongen het heel normaal leek te vinden en ze waren best wel kindvriendelijk, ook al waren er best wel wat zakenlui aan het lunchen. Eenmaal buiten zag ik op de deur een grote sticker van VBN staan
Harry dronk op het laatst op een dag van 7 uur ook nog steeds maar max 180ml.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind drinkt op een hele dag opvang maar ca 250cc borstvoeding, dat is best weinig toch?
Ben benieuwd hoe ze eind deze maand gegroeid is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukken meer dan de mijne op die leeftijd. Zolang ze het 's avonds inhaalt is het prima.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/
topic/1991683/6/50#128843450]donderdag 11 juli 2013 18:49[/url] schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind drinkt op een hele dag opvang maar ca 250cc borstvoeding, dat is best weinig toch?
Ben benieuwd hoe ze eind deze maand gegroeid is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ophelia, seriously?![]()
![]()
Hemaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:04 schreef Kyara het volgende:
Dat is inderdaad heel discreet. Waar heb je dat shirtje gekocht?
En wat is je meisje lang!
Nee is gewoon 1 voedingssinglet van de mama basicsquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef Kyara het volgende:
Zijn het 2 shirtjes of is het echt een voedingsshirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |