u riep?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:08 schreef Juud79 het volgende:
Nee, gewoon de normale curve gepakt, aangepast moet ik nog even naar op zoek..... Kyara?
Ah, dat kan natuurlijk ook... Ik zag het als steeds verder van z'n lijntje afwijken, maar die twee kunnen natuurlijk ook de afwijkingen zijn ipv de trendlijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je mini 2x een uitstapje gemaakt naar een lijntje iets hoger, en is ie nu weer terug op de eerdere lijnPrima toch?
Ik zie het inderdaad! Thanks!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Mineola als je de twee vergelijkt zie je dat het verspringt , lengte spurtje = minder gewicht aangekomen om exacte lijn te volgen en andersom gewichtssprong = minder in lengte gegroeid![]()
Oh jakkes.....wat naar zeg. Beterschap, ik hoop dat je er snel vanaf bent...quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij heb ik een borstontsteking te pakken. Heb koorts (39.6 vannacht) mijn rechter borst doet zeer en er zit een rode plek op. Ik heb Luuk net die kant laten leeg drinken en heb nog gekolfd daarna. Ik kon met kolven niet masseren omdat die plek onder de schelp zit.
Direct stoppen met afbouwen en de borst leeg-leger-leegst maken. Goed warmen voor en tijdens de voeding en de harde plek goed meemasseren. Paracetamol tegen de koorts en pijn. Koelen na de voeding. Zo vaak als mogelijk voeden zolang je er nog niet helemaal vanaf bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij heb ik een borstontsteking te pakken. Heb koorts (39.6 vannacht) mijn rechter borst doet zeer en er zit een rode plek op. Ik heb Luuk net die kant laten leeg drinken en heb nog gekolfd daarna. Ik kon met kolven niet masseren omdat die plek onder de schelp zit.
Dank je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef WupWup het volgende:
[..]
Direct stoppen met afbouwen en de borst leeg-leger-leegst maken. Goed warmen voor en tijdens de voeding en de harde plek goed meemasseren. Paracetamol tegen de koorts en pijn. Koelen na de voeding. Zo vaak als mogelijk voeden zolang je er nog niet helemaal vanaf bent.
Ja, opeens heeft ie het door en voldoende kracht om een TSR op te wekken en de borst vacuüm te zuigen.quote:
Tinu E (weekje ouder dan L) drinkt op werkdagen 's ochtends rond 6 uur, 's avonds rond 20 uur en twee á drie keer 's nachts waarvan meestal 2 keer heel kort alleen om weer bij mama in slaap te vallen. Op werkdagen kolf ik ergens tussen 13 en 15 een keertje. Als ik thuis ben drinkt hij overdag ook nog 1 á 2 keer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Tinuviel het volgende:
Mooie curves Juud, Minneola & LE.
Wat een achterlijk verhaal LE.
Crazy Princess, hier 14 maanden bv en nog niet ongesteld, maar slik ook Cerazette.
Evenstar, fijn van de plan van aanpak. Hopelijk komt je jochie dan weer mooi aan.
Davinia, vind het bv geven nu eigenlijk heel anders dan bij de 1e. Bij de 1e heb ik denk ik mijn productie aan het begin minder goed gestimuleerd door verkeerde adviezen, mijn 1e baby was veel sneller klaar met nachtvoedingen en beet. Deze keer meer nachtvoedingen en knijpen in mijn borst, maar haast geen bijten ondanks dat hij tanden krijgt.
Tot welke leeftijd van je baby kolfden jullie eigenlijk en hoeveel uur zat er dan tussen voedingen? Ik geef om 8 uur bv en dan pas weer rond 19.30 uur en die is meestal kort en stressvol, want dan gaan we bijna aan tafel. Dus ik durf het kolven nog niet zo goed op te geven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef WupWup het volgende:
Persoonlijk zou ik er altijd naar willen streven de who-curve te volgen ongeacht de soort voeding, omdat dat weergeeft hoe het volgens onze biologie zou moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |