SPOILER: vorige onderwerpenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Voel je vrij om dat in het FB topic te melden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:
En laten we dan vooral elke maand dat weer veranderen en een andere optie uitproberenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:57 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, een nieuw topic dus
Misschien ooit overwegen wel een nieuwe openen en de oude voor oude reacties?
Gelukkig stript imgur alle exif-tags uit alle foto's dus kunnen we het niet controleren...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:59 schreef Stefan het volgende:
Ik weet niet of Dven deze foto gister ook heeft gemaakt anders is dit de eerste inzending
[..]
Als iemand zegt dat t legit is moeten we diegene gelovenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gelukkig stript imgur alle exif-tags uit alle foto's dus kunnen we het niet controleren...
Foto was van eergisteren volgens mijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat t legit is moeten we diegene geloven
Maar bij die post stond verder niks dus ik weet niet of ie was bedoeld als inzending
exif is eenvoudig aan te passen en zegt derhalve ook niks natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gelukkig stript imgur alle exif-tags uit alle foto's dus kunnen we het niet controleren...
We zullen inderdaad de mensen er gewoon op moeten vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
exif is eenvoudig aan te passen en zegt derhalve ook niks natuurlijk
Precies. En het is dat deze alweer wat jaartjes oud is, want anders had ik die denk ik gedaan:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:43 schreef MrManuel het volgende:
[..]
We zullen inderdaad de mensen er gewoon op moeten vertrouwen.
Ik denk dat je jezelf er mee hebt als je een fake foto instuurt.. Althans mij zou het 100x meer 'trots' geven als een zelf geschoten foto wint
Sjiek!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies. En het is dat deze alweer wat jaartjes oud is, want anders had ik die denk ik gedaan:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies. En het is dat deze alweer wat jaartjes oud is, want anders had ik die denk ik gedaan:
[ afbeelding ]
Ik stond tot aan mijn middel in snelstromend water met een D-klasse cameraquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef Cockwhale het volgende:
Op zich een aardige foto, alleen jammer dat ie bewogen is.
Toch liep daarmee onlangs nog iemand tegen de lamp. Hoe triest ben je dan?!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
exif is eenvoudig aan te passen en zegt derhalve ook niks natuurlijk
quote:
daar zijn niet echt woorden voor vrees ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch liep daarmee onlangs nog iemand tegen de lamp. Hoe triest ben je dan?!
Je kan dit doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:53 schreef Danny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee dank je. heb niet zo'n behoefte aan bodypaint op m'n dure apparatuurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan dit doen
http://thecolorrun.co.nl/Zwolle
Die troep kruipt in je lenzen man..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan dit doen
http://thecolorrun.co.nl/Zwolle
lenzen en cam zijn weather-sealed, dus op zich zou dat geen probleem moeten zijn, maar ik ben niet van plan het risico te gaan lopenquote:
Helpt niet tegen die troepquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Danny het volgende:
lenzen en cam zijn weather-sealed, dus op zich zou dat geen probleem moeten zijn, maar ik ben niet van plan het risico te gaan lopen
quote:A number of lenses, including Canon L’s and Nikon Pro lenses had to go to the factory, and at least one has been given the “financially not feasable to repair” sticker. Your guess is as good as mine as to whether they cover it under warranty or not.
fuck mijn lenzen, ik ben niet gestopt met roken om deze teringzooi dan in te gaan ademenquote:
Toch echt niet daar tegenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
lenzen en cam zijn weather-sealed, dus op zich zou dat geen probleem moeten zijn, maar ik ben niet van plan het risico te gaan lopen
Bodypaint is nog te doen, das water en verf, heb ik onlangs gedaan maar fijne stofdeeltjes is idd meer trickyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Danny het volgende:
[..]
nee dank je. heb niet zo'n behoefte aan bodypaint op m'n dure apparatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |