Ik nog steeds zaadlandoquote:
godsammequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dit ook wel wat voor jou Skjoe
[ afbeelding ]
Het is bijna een flamingo
Wij kregen gisteren een open sollicitatie binnen met cv in comic sansquote:
NOPE.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren een open sollicitatie binnen met cv in comic sans![]()
![]()
![]()
NOOEEESS!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren een open sollicitatie binnen met cv in comic sans![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef Diconnected het volgende:
Net afspraak gemaakt bij de bank voor een gezamelijke rekening ermahgerd
spannenddddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef Diconnected het volgende:
Net afspraak gemaakt bij de bank voor een gezamelijke rekening ermahgerd
Ja was vorige week al ermahgerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Mirjam het volgende:
ahw yiss bij de etos alle maybelline 1+1
nog even 2 24h's gekocht, 510 red passion en 185 rose dust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, ik moet een klacht insturen naar Maybelline.. M'n lippenstift viel er vanochtend uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Mirjam het volgende:
ahw yiss bij de etos alle maybelline 1+1
nog even 2 24h's gekocht, 510 red passion en 185 rose dust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
whut hoequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet een klacht insturen naar Maybelline.. M'n lippenstift viel er vanochtend uit
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet een klacht insturen naar Maybelline.. M'n lippenstift viel er vanochtend uit
Ja ik draaide 'm open, en hield de huls een beetje schuin ofzo en toen viel de hele stift er uitquote:
Le fuquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik draaide 'm open, en hield de huls een beetje schuin ofzo en toen viel de hele stift er uit.
Faalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik draaide 'm open, en hield de huls een beetje schuin ofzo en toen viel de hele stift er uit.
Daarom ff mailen, hopelijk krijg ik dan een nieuwequote:
Weer via dat systeem zoals vorige keer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaen maandag moet ik alleen gaan kijken bij 2 huizen want Sjon moet werken. Ik hoop echt heel erg dat er niemand anders komt kijken
Ja van de woningbouwquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weer via dat systeem zoals vorige keer?
En wat voor een huizen?
Vraag waarschijnlijk dingen die ik al weet, want ik ben het alweer kwijtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja van de woningbouwEn het zijn portiekflats, appartementen op de 2e etage. Ene huis is 4 kamer andere is 3kamer.
Yepquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag waarschijnlijk dingen die ik al weet, want ik ben het alweer kwijt
Maar dit zijn dus geen anti-kraakhuizen, maar gewoon huizen waar je eeuwig kan blijven tegen een normale huur?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
denken jullie dat die rose dust leuk is? ik twijfelde een beetje, maar wilde ook wel weer een bescheiden, alledaagse kleur
Dan ben ik weer bijquote:
Yepquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben ik weer bij.
Dit is zo'n direct te huur systeem toch?
Hadden jullie nou iets van jaren opgebouwd of krijgen jullie feitelijk het huis alleen als er niemand anders komt?
Ik hoop meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
YepNee wij staan pas half jaar ingeschreven ofzo. Maar je kan dus reageren op die huizen via dah intahwebs en soms kan je ook komen bezichtigen zoals de vorige keer. Toen waren wij er en nog een ander meisje, en die stond dus hoger op de wachtlijst en die heeft dus het huis gekregen toen, ondanks dat ze dus niet nummer 1 was, ze was zelfs 25 ofzo. Maar als zij hem niet had gehad dan hadden wij het gehad en wij stonden toen op plek 58 ofzo
dus ik hoop heel erg dat volgende week dat er niemand komt en dat wij het huis dan hebben
2. 1 vind ik ook erg leuk maar dat lijkt een beetje een vormloze zak zo op de fotoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:58 schreef Diconnected het volgende:
Oke welkon vinden jullie het leukst/appropriate voor een bruiloft?
http://www.asos.com/ASOS-(...)204&sort=-1&clr=Blue
http://www.asos.com/ASOS-(...)-1&clr=Black%2fcream
http://www.asos.com/ASOS-(...)04&sort=-1&clr=Black
ja dat wel, mja is misschien te verhelpen met een riem denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
2. 1 vind ik ook erg leuk maar dat lijkt een beetje een vormloze zak zo op de foto
V&D, Bijenkorf, Hema?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2
Ik ben op zoek naar een portemonnee of een beurs of iets om al m`n pasjes in kwijt te kunnen. En dat zijn er echt heel erg veel
Wie heeft er tips?
Zou kunnenquote:
1, inderdaad oplossen met riempje of satijnen lint. Zo'n mooie kleurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:58 schreef Diconnected het volgende:
Wait.. Even catwalkfilmpje gekeken. Hij is wel heel erg vormloos. Denk dat als je daar iets leuks van wilt maken met een riem dat hij dan wel erg kort wordtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1, inderdaad oplossen met riempje of satijnen lint. Zo'n mooie kleur![]()
nee dat niet, ik heb ze allebei. Rose dust is roziger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ohja die lijkt er wel een beetje op he?
Top.
Ja denkje? Hmzzz.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wait.. Even catwalkfilmpje gekeken. Hij is wel heel erg vormloos. Denk dat als je daar iets leuks van wilt maken met een riem dat hij dan wel erg kort wordt
3 en daarna 2quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:58 schreef Diconnected het volgende:
een apart pasjeshoudertje. Ik kan niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2
Ik ben op zoek naar een portemonnee of een beurs of iets om al m`n pasjes in kwijt te kunnen. En dat zijn er echt heel erg veel
Wie heeft er tips?
Allemaal leuk met 2 als uitschieter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:58 schreef Diconnected het volgende:
Even checken. 1 heeft een folie eromheen zitten met "exclusive proWide brush".. Zijn het dan niet gewoon neppers?quote:
nee, maar geen black label iigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even checken. 1 heeft een folie eromheen zitten met "exclusive proWide brush".. Zijn het dan niet gewoon neppers?
Ja ze lijken idd allemaal kort maar doe er toch een legging onder aan dusjaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Allemaal leuk met 2 als uitschieter.
Maar ze lijken allemaal zo kort!!
Taart wil je alléén je pasjes kwijt of ook je geld? Ik heb namelijk twee aparte. Een klein lederen dingetjes waar honderdmiljoentriljoen pasjes in kunnen, en een portemonnee.
Ermahgerd dat STONK!!! Mijn moeder klaagde er altijd overquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geroken en ik denk dat ik nu dood ga![]()
Wel sentiment, het ruikt zoals nagellak vroegah rook![]()
Ja maar 2 met legging zie ik dan weer niet zo voor me eigenlijk....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ze lijken idd allemaal kort maar doe er toch een legging onder aan dusjamaar zo te zien meeste stemmen voor nummer 2 dus
Ja niet iedereen heeft jouw benenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar 2 met legging zie ik dan weer niet zo voor me eigenlijk....
Trek dan tenminste een panty ofzo aan, dat is zo veel mooier dan een tricot legging!quote:
Onvindbaar in mijn maat of ze zijn gelijk 20 euro ofzo, dat vind ik gewoon belachelijk veel geld voor een leggingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trek dan tenminste een panty ofzo aan, dat is zo veel mooier dan een tricot legging!
Dat gaat prima, ik heb dat vandaag ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze het nodig vinden om juist de plus-size jurkjes zo kort te maken![]()
De dames met een grotere maat hebben vaak problemen met tegen elkaar schurende bovenbenen en willen er dus een broekje met wat langere pijpjes onder dragen. Ja dat gaat toch niet als het jurkje zo kort is??
Of ben ik nou gek?
Een panty zoals Skjoe zegt?quote:
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze het nodig vinden om juist de plus-size jurkjes zo kort te maken![]()
De dames met een grotere maat hebben vaak problemen met tegen elkaar schurende bovenbenen en willen er dus een broekje met wat langere pijpjes onder dragen. Ja dat gaat toch niet als het jurkje zo kort is??
Of ben ik nou gek?
Oh echt? Piept er niet onderuit als je zit ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gaat prima, ik heb dat vandaag ook
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een panty zoals Skjoe zegt?
Legging is zo dik en casual, dat vind ik niet bij het klassieke jurkje passen...
Maar heb dus ook een zwarte legging die lijkt op een dikke panty dus dat kan nog wel denk ik. Mjaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Onvindbaar in mijn maat of ze zijn gelijk 20 euro ofzo, dat vind ik gewoon belachelijk veel geld voor een legginganders zou ik veel meer panties dragen.
OPI heeft sowieso heel veel labels. Is moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zijn ook twee verschillende soorten labels, wat mij doet vrezen voor neppers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat folie-ding:
[ afbeelding ]
Ik ben ze op google allebei tegengekomen van de oude garde Opi's. Waarvan 1 zegt "ik weet zeker dat hij echt is, want ik heb hem gekocht in de tijd dat alle Opi's er zo uit zagenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI heeft sowieso heel veel labels. Is moeilijk te zeggen.
Die is ook best kort ja!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)36&sort=-1&clr=Black
Deze dus
nou, ik ben wel self conscious hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is ook best kort ja!
And U be wearing that to work?![]()
Ik zou me super ongemakkelijk voelen denk ik.
Maarja alleen maar mannelijke collega's waarvan er eentje al regelmatig seksueel getinte 'grapjes' maakt![]()
Ik wilde vanochtend eigenlijk een jurkje aantrekken maar deed dat dus niet vanwege kort en die collega
Heb ik al, maar die puilt uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een apart pasjeshoudertje. Ik kan niet op de naam komen.
Ja, ik vind ook welquote:
Dan een andere vraag: heb je altijd al je passen nodig?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb ik al, maar die puilt uitEn 2 pasjesshouders wil ik niet
Ja ik hou het ook scherp in de gaten hoor de opmerkingen. Maar hij heeft best een hoge functie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik ben wel self conscious hoor
En ze moeten het eens proberen om seksuele opmerkingen te maken. Alles is bedekt wat bedekt hoort te zijn. En doen ze het toch dan belandt het meteen bij de tuchtcommissie
DMquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik hou het ook scherp in de gaten hoor de opmerkingen. Maar hij heeft best een hoge functie.
Ik had toch die hele zakenreis geregeld voor de mannen?
In het begin was er al sprake dat ze misschien een kamer zouden moeten delen. NOU! dat deed ie alleen als ik mee zou gaan! *Ignore*
Maargoed, ik zo vragen of alles in orde was, vlucht, hotels, auto's etc. Krijg ik een foto terug van de hotelkamer met als bijschrift dat de hotelkamer prima is maar dat hij mij erin mist. En toen ze terugkwamen kreeg ik via 1 van de andere mannen (die dus ook met duizend excuses) het 'kadootje' aan mij gaf zo van 'je kent Ralph'... een zakje thee die de sexuele lusten op zou wekken.
Bah...en het is zo'n engerd
Maargoed jullie kennen mij goed genoeg denk ik om te weten dat ik dus het mailtje en de thee bewaar, en eventueel verder 'bewijsmateriaal'
Doei!
Die is mooooooiiiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dico:
http://www.asos.com/ASOS-(...)=36&sort=-1&clr=Teal
Niet duur, wel sexy, lang genoeg
Dus ze komen in totaal vier keer? Of lees ik het verkeerd?quote:Should UPS find nobody at the delivery address indicated, it will attempt to deliver over the next three consecutive working days, leaving a notice after every unsuccessful attempt.
Nee, dat staat erquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ze komen in totaal vier keer? Of lees ik het verkeerd?
JA!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dico:
http://www.asos.com/ASOS-(...)=36&sort=-1&clr=Teal
Niet duur, wel sexy, lang genoeg
Ik wil gewoon zo`n ding kunnen grijpen als ik schoodbappen ga doen en niet eerst een hele pasjesbult doorzoekenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook wel![]()
[..]
Dan een andere vraag: heb je altijd al je passen nodig?
Ik heb een apart pasjesbakje waar ik al mijn klantenkaarten in mik en die ik alleen meeneem als ik ga winkelen ofzo
Over hoeveel pasjes gaat het plusminus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo`n ding kunnen grijpen als ik schoodbappen ga doen en niet eerst een hele pasjesbult doorzoekendenk ik
OK ik snap alles, maaruh.... Stuk darm????quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Nou het ziekenhuis bezoek was weer nuttig, want voordat ik die chirurg sprak was het drie kwartier later en toen kon mn andere afspraak niet doorgaan..
Conclusies:
Ik kan toch nog dit jaar geopereerd worden
Ik hoef niet superveel gelaserd te worden mwoh mwoh
Mijn hormoondokter moet mij niet adviseren in mn keuze
Ik moet met chirurg nummer 2 gaan praten over toch dat ze een stuk darm gebruiken
En ik moet dan verzinnen wat ik wil de nadelen tegen elkaar afwegend
Je bent mij kwijt bij keuzes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Nou het ziekenhuis bezoek was weer nuttig, want voordat ik die chirurg sprak was het drie kwartier later en toen kon mn andere afspraak niet doorgaan..
Conclusies:
Ik kan toch nog dit jaar geopereerd worden
Ik hoef niet superveel gelaserd te worden mwoh mwoh
Mijn hormoondokter moet mij niet adviseren in mn keuze
Ik moet met chirurg nummer 2 gaan praten over toch dat ze een stuk darm gebruiken
En ik moet dan verzinnen wat ik wil de nadelen tegen elkaar afwegend
Ja voor de diepte.. kut hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
OK ik snap alles, maaruh.... Stuk darm????
Voor je vagina ofzo???
Ja goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt bij keuzes.
En dit jaar al geopereerd worden is toch goed nieuws?
Het klinkt allebei engquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja goed nieuwsen zie andere post
keuze tussen huidtransplantatie of stukje darm
Ik lollerdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja voor de diepte.. kut he
Ze kunnen ook huidtransplantaties gebruiken maar daar zitten minstens zoveel nadelen aan
En darm is in ieder geval nog slijmvlies
die is online uitverkochtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:26 schreef Molo het volgende:
SQ, heb jij nog een linkje van die bijenkorf tas, die lichtblauwe? Ik ben er beetje verliefd op
Ik durfde niet te zeggen dat ik dacht dat de piemel zelf altijd gebruikt werd, was bang om dom over te komenquote:Tussen de anus en urineblaas wordt een holte gemaakt, waarin de huid van de penis en een deel van de balzak naar binnen gevouwen wordt.
Wel YAY want redelijk veel voor die paar dagen die ik gewerkt heb. Mwah voor belasting en kleding borgquote:
Ja ze recyclen een boel, maarja ze kunnen alleen maar werken met wat ze hebben en dat is niet genoeg om normale diepte te krijgenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik durfde niet te zeggen dat ik dacht dat de piemel zelf altijd gebruikt werd, was bang om dom over te komen![]()
Maar dat is dus normaal wel de gewoonte?
Was het maar kutquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja voor de diepte.. kut he
Ze kunnen ook huidtransplantaties gebruiken maar daar zitten minstens zoveel nadelen aan
En darm is in ieder geval nog slijmvlies
belasting kan nooit veel zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel YAY want redelijk veel voor die paar dagen die ik gewerkt heb. Mwah voor belasting en kleding borg
Je bent wel bezig met je uitsprakenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ze recyclen een boel, maarja ze kunnen alleen maar werken met wat ze hebben en dat is niet genoeg om normale diepte te krijgen
En ik praat er nu vrij nuchter over maar ik vind het allemaal ook niet leukalle opties zijn klote maar ik zal wel moeten
dat gaat nog wel. Vrouw naar man is veel lulliger. Micropenisgarantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo even op wikipedia aan het kijken naar hoe zo'n operatie gaat, maar het klinkt allemaal verdomd ingewikkeld..
Iemand is ooit op het idee gekomen om te denken "goh, je haalt er een piemel vanaf en keert hem om en tada vagina".. Ik heb daar een mental image bij
Tsja, ze proberen er qua huid en ingreep zo min mogelijk ingrijpend mee om te gaan, dat kan natuurlijk niet 100% maar dan is dit de optiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo even op wikipedia aan het kijken naar hoe zo'n operatie gaat, maar het klinkt allemaal verdomd ingewikkeld..
Iemand is ooit op het idee gekomen om te denken "goh, je haalt er een piemel vanaf en keert hem om en tada vagina".. Ik heb daar een mental image bij
Borg?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Samen met de borg is het wel matig. Maar goed dat is maar eenmalig
Voor als Spees die mcdonalds kort en klein slaatquote:
Bwhehehehee, soort New Kids employee garantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor als Spees die mcdonalds kort en klein slaat
Voor kleding zie ik net.quote:
Met een grote gouden M erop als gesp?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen een blouse en sloof. En een kekke riem
Ik vraag me wel vaker af wie er op het idee is gekomen. Zo werd bij mij de bevalling van G opgewekt dmv het inbrengen van maagtabletten. Ik ben echt heel benieuwd wie er ooit het plan vatte maagtabletten in iemands doos te duwenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
jaaaa dat heb ik ook zo vaakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel vaker af wie er op het idee is gekomen. Zo werd bij mij de bevalling van G opgewekt dmv het inbrengen van maagtabletten. Ik ben echt heel benieuwd wie er ooit het plan vatte maagtabletten in iemands doos te duwen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel vaker af wie er op het idee is gekomen. Zo werd bij mij de bevalling van G opgewekt dmv het inbrengen van maagtabletten. Ik ben echt heel benieuwd wie er ooit het plan vatte maagtabletten in iemands doos te duwen
Zou dat ontdekt zijn tijdens een sm-sessie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pics or it didn't.... You know the drillquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee helemaal zwart met een M erin gestansd zegmaar. Maar die zie je niet
Das aangeborenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso wie op t idee is gekomen van seks of masturberen
Dat is ingebouwd instinct. Maagtabletten in een vagien steken, however..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso wie op t idee is gekomen van seks of masturberen
Hij stond in de keuken, maar tijdje niet gebruikt en nu is 'ie niet glanzend meer.quote:
Oow. Ik moest denken aan dat we op de kleuterschool koperen dingetjes hadden en soms mocht je die dan mooi maken met koperpoets. Ik weet ook niet waarom ik daaraan dacht, sorryquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij stond in de keuken, maar tijdje niet gebruikt en nu is 'ie niet glanzend meer.
Het komt wel op hetzelfde neer, alleen zonder koperpoets.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow. Ik moest denken aan dat we op de kleuterschool koperen dingetjes hadden en soms mocht je die dan mooi maken met koperpoets. Ik weet ook niet waarom ik daaraan dacht, sorry/random thought
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt wel op hetzelfde neer, alleen zonder koperpoets.
Dat 'mochten' wij vroeger ook doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow. Ik moest denken aan dat we op de kleuterschool koperen dingetjes hadden en soms mocht je die dan mooi maken met koperpoets. Ik weet ook niet waarom ik daaraan dacht, sorry/random thought
Ik heb het nooit gedaan toen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zouden ze dat nog steeds hebben op de kleuterschool?
Opgegeten, sorry.quote:
Nee nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moest jij? Ik vond dat echt de bom hoor
Kan prima, als je maar netjes gaat zitten met benen schuin, anders kun je bevers kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:59 schreef Diconnected het volgende:
SQ die jurk is leuk van Asos die je naar me linkte, maar denk dat ik te vatsig ben voor die jurk qua buik enzo.
ze draagt er toch leggings onderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima, als je maar netjes gaat zitten met benen schuin, anders kun je bevers kijken
Crotchless leggings dan misschienquote:
geen onesiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit bij mijn schoonouders in snoopy pyjamabroek met snoopy nachthemd
jij ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe brum tegen de hont praat
Ik vond die man met zn kapotte boot maar zielig hoorik vind van die oude mannetjes altijd zielig
vrouwtjes niet
Ermahgerd ben ik toch niet de enigequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe brum tegen de hont praat
Ik vond die man met zn kapotte boot maar zielig hoorik vind van die oude mannetjes altijd zielig
vrouwtjes niet
Mwehehehequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima, als je maar netjes gaat zitten met benen schuin, anders kun je bevers kijken
Het houdt niet op... Niet vanzelf.....quote:
Ja die reclame van ouderen mishandeling... Dochter heeft de boot kapot gemaakt en de buurvrouw loopt bij hem binnen en dan zie je zo'n oud zielig mannetje heeeeeellllll verdrietig kijken!quote:
Komt wel voor hoor, vooral in verpleeghuizen door familie of tokkie medewerkers en thuis door mantelzorg. Alleen niet zo overdreven als in die reclamequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meneer kiekt heel zielig met z'n boot, maar ik heb echt nog nooit gehoord van ouderenmishandeling.. Zeker met die mevrouw die er blijkbaar speciaal voor naar die meneer toe gaat..
Of is het een thuiszorgmedewerker?
Ik heb hem op internet opgezochtquote:
Dat gaat me te furrrquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem op internet opgezocht
Ik ook niet en ik mis er helemaal niks aanquote:
Iedereen kan toch mishandeld worden? Natuurlijk is er ouderenmishandelingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meneer kiekt heel zielig met z'n boot, maar ik heb echt nog nooit gehoord van ouderenmishandeling.. Zeker met die mevrouw die er blijkbaar speciaal voor naar die meneer toe gaat..
Of is het een thuiszorgmedewerker?
MAAR HIJ KIJKT ZOOOOOO ZIELIGGGGGquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt wel voor hoor, vooral in verpleeghuizen door familie of tokkie medewerkers en thuis door mantelzorg. Alleen niet zo overdreven als in die reclame
Dit is een mevrouw die speciaal naar die meneer gaat om z'n bootje te slopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iedereen kan toch mishandeld worden? Natuurlijk is er ouderenmishandeling
niet alleen die boot natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een mevrouw die speciaal naar die meneer gaat om z'n bootje te slopen
Hoaxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind wel dat je lief moet zijn voor ouwe mensen, want die zijn lief.
Ik heb gewoon geen beeld bij ouderenmishandeling, kan me er geen voorstelling bij maken.
Maar iedereen die vrijwillig meewerkt aan die kutreclames met dat kutmuziekje verdient/verdiend het om mishandeld te worden
Zal vast gaan om die mevrouw die ruzie maakte en iets meer heeft gedaan dan alleen dat bootje slopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een mevrouw die speciaal naar die meneer gaat om z'n bootje te slopen
Zolang er geen tekenen van zijn bestaat het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal vast gaan om die mevrouw die ruzie maakte en iets meer heeft gedaan dan alleen dat bootje slopenik kan me voorstellen dat ze in de reclame niet tonen hoe zij op hem in timmert
sommige kinderen ook wel hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie je niet mag mishandelen, want zielig:
- kinderen
- ouderen
- vrouwen
- dieren
Blijven over: Mannen
misschien had ze wel een bezemsteel in zijn anus geragdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zolang er geen tekenen van zijn bestaat het niet![]()
Hadden ze die meneer maar een blauw oog moeten geven!
Ok, dat mag dan ook.. Werkgelegenheidquote:
het begint nu alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werd vanmiddag door de grote gele m gebeld of ik kon werken, nee doei. Nu bellen ze weer, niet opgenomen![]()
Als het belangrijk is dan spreken ze vast mn voicemail wel inquote:
Als je mensen zoekt kijk je niet naar de rest van de week, dan kijk je alleen wie er op dat moment kan. En uiteraard kijk je al helemaal niet of iemand al eerder die dag gebeld isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als die mensen het rooster 3 seconden beter hadden bekeken zagen ze dat ik nu 2 dagen vrij heb voordat ik van do-di elke nacht kan gaan werken
Mijn policy is vanaf nu 1x per dag opnemen maxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je mensen zoekt kijk je niet naar de rest van de week, dan kijk je alleen wie er op dat moment kan. En uiteraard kijk je al helemaal niet of iemand al eerder die dag gebeld is
M'n 2 facedquote:
Ohhhh had ik gemistquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja al lang joh, had ik toch gezegd?even datum zoeken
Ik wil er zo'n 30 of 35 kunnen stallenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zelf deze portemonnee:
https://www.sacha.nl/shop(...)t-portemonnee/3x0313
Maar dan in een andere print (op de sites staan ook nog wat andere prints.)
Ik heb ze even geteld, ik heb er 20 pasjes in zitten.
2 pinpassen in het ritsje tussen de geldvakken, 5 belangrijke pasjes in een groot vak onder de andere vakjes en dan de klantenkaarten en ovchipkaart in de kleine vakjes die je op de foto ziet.
Ik ga nu gelijk even m'n pasjes doorkijken, zag al een kaart van Dynabyte, die zal ik niet heul hard meer nodig hebben
Hoeft niet te zoekenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer had ik besteld? Dag erna iig al geshipped. Heb geen zin om in te loggen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk? Of moet ik toch maar iets met een printje gaan zoeken?
die heb ik in rozequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk? Of moet ik toch maar iets met een printje gaan zoeken?
Ja I know, ik vind die roze ook wel erg tofquote:
Ik vind die 2e vetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of deze die sq ook heeft:
[ afbeelding ]
saai?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die jurk lijkt me zo saai bij dico. Ik zeg print
bij de onderste kun je een BH aanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of deze die sq ook heeft:
[ afbeelding ]
ja ik heb zo'n sprankelende persoonlijkheid, dan heb ik ook een sprankelende jurk nodig natuurlijkquote:
oh met die bovenste twee ook hoor, alleen dan een strapless dingquote:
die jurk trekt anders flink de aandacht kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik heb zo'n sprankelende persoonlijkheid, dan heb ik ook een sprankelende jurk nodig natuurlijk
oh, dat werkt niet voor mijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh met die bovenste twee ook hoor, alleen dan een strapless ding
hehe. maar welke maat heb jij en valt ie ruim/klein? ik zit tussen 2 maten inquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die jurk trekt anders flink de aandacht kan ik je vertellen
ja maar jouw tetten zijn wat groter dan de mijnequote:
Stuur hem even een dmquote:
ja, dat doen zequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD MILO ZIJN ADEM IS NET ROTTE VIS
Ok thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dico, je taille even goed meten. Ik heb een L. Maar taille loopt wel nauw. Valt relatief ruim wel.
Bel 112!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft zijn telefoon en laptop niet bij!
Wat ging die doen dan?quote:
op de wcquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet dat toch niet, hij is ineens pleite
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is geen plastic het is hoogwaardig rubber
Ofzo
IK BEN GEEN HIPSTERik heb nog geen koffie gedronken met opperhoofd Mandy dus ik mag me nog geen hipster noemen
SOOOOKIEEEEEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik wist niet dat Anna Paquin in True Blood zitnu moet ik misschien maar die serie kijken
Laten we hun boot kapot maken!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind wel dat je lief moet zijn voor ouwe mensen, want die zijn lief.
Ik heb gewoon geen beeld bij ouderenmishandeling, kan me er geen voorstelling bij maken.
Maar iedereen die vrijwillig meewerkt aan die kutreclames met dat kutmuziekje verdient/verdiend het om mishandeld te worden
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd in thailand naar bird park, zal sf leuk vinden
Zie je dan dus niks?quote:
Semi.. OPI Barre My Soul, is een beetje rozig.quote:
ik zie zoveel dingen die k wil doenquote:
Jawel maar hij krijgt als de zenuwen van 2 weken van huis zijn, hij is alleen nog maar een weekend weggeweest dus dat schiet niet erg opquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was het overpad aan het afmaken!!
hoe oud is hijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar hij krijgt als de zenuwen van 2 weken van huis zijn, hij is alleen nog maar een weekend weggeweest dus dat schiet niet erg op
die jongen moet wat van de wereld zien dus ik vind het al wat dat hij 2 weken mee naar thailand gaat terwijl hij vliegen echt niets vindt, dus om dan gelijk 3 weken te doen is ook weer zo sneu.
Maar er komen nog genoeg vakanties
mijn leeftijd, maar hij gaat gewoon nooit op vakantiequote:
hij heeft t wel gedaan naar dublin, heb al uitgelegd dat ide korte vluchten kutvliegtuigjes zijn en dat t met lange vluchten heel anders isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe weet je dat je vliegen niet tof vindt als je het nooit gedaan hebt
ah zo. Sterkte!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft t wel gedaan naar dublin, heb al uitgelegd dat ide korte vluchten kutvliegtuigjes zijn en dat t met lange vluchten heel anders is
Ik ook niet hoor, ik vind t allemaal zo mooi om te zienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
Ik zou echt niet zonder vakanties en weekendjes weg en alles![]()
ja k hoop ook niet dat t sf tegenvalt en dat hij hierna niet mer wiltquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben ook zo'n huismus![]()
Ik vind vakantie wel leuk, maar dan ongeveer een week. Daarna wil ik naar huis. Andere culturen hoeft van mij ook niet zo nodig, ga het liefst op zonvakantie. Of een tripje binnen Europa...
Nou ja, ik ben twee jaar geleden voor het eerst sinds ik veertien was 12 dagen weg geweest en die laatste dagen vond ik echt extreem kut.. Maargoed, ik betwijfel of SF net zo autistisch is als ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja k hoop ook niet dat t sf tegenvalt en dat hij hierna niet mer wilt
Dat maakt iedereen mee, ik ben ook lange tijd zo ongeveer de enige geweest die geen relatie hadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Nja ik kan er niet zo goed tegen dat mn leven verschuift van spontaan en gezellige dingen met vrienden naar de enige zonder partner en datumprikkers voor alles
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen mee, ik ben ook lange tijd zo ongeveer de enige geweest die geen relatie had
/care, komt allemaal vanzelf wel hoor
Mijn pic gemist of is dat niet wat je zoekt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil er zo'n 30 of 35 kunnen stallen
Hoop dat het morgen droog is, kan ik ff op de markt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |