Wat een lage straf zeg.quote:Huwelijk eindigt met 21 kapotte ruiten en hoefijzer tegen hoofd man
'Als je je nog één keer laat zien in Groot-Ammers, dan rijgen we je aan het mes.' Met die boodschap zou een ex-man met een kompaan de nieuwe geliefde van een 42-jarige vrouw uit Groot-Ammers hebben opgewacht.
De vrouw werd daarop zo boos, dat ze de auto pakte en bij het familiebedrijf van haar voormalige echtgenoot, met wie ze na een huwelijk van twaalf jaar in scheiding ligt, 21 ramen kapot tikte. Even later sloeg ze in een woning haar ex met een hoefijzer tegen het hoofd. Dat schrijft AD Rivierenland.
De vrouw moest gisteren voor de politierechter in Dordrecht verschijnen. Het Openbaar Ministerie (OM) had haar in eerste instantie poging doodslag ten laste gelegd, maar de officier van justitie zwakte dat ter plekke af naar mishandeling. Ze vond dat de Ammerse daarvoor een voorwaardelijke werkstraf van zestig uur verdiende. 'Het is belangrijker naar de toekomst te kijken dan naar het verleden. Een waarschuwende straf is voldoende'.
Bron: AD
Klassiek geval van vechtscheiding....quote:
Op een kinderboerderij. Gaat ze leren hoe je met paardenhoeven omgaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
zestig uur werkstraf
voorwaardelijk![]()
Paardenhoofd in haar bed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
Dat belooft wat voor de scheiding![]()
42 Kapotte ruiten en een heel paard.
Heette die kerel Gijs, en was ie nogal dik?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef StateOfMind het volgende:
Dat belooft wat voor de scheiding![]()
42 Kapotte ruiten en een heel paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Wat heeft die ex eigenlijk gekregen?quote:
Nee, die gaan wat doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef Franknfurter het volgende:
. Madame had het alleen aan de politie over moeten laten.
Is daar een kamp ?quote:
het enige wat erop aan te merken is ,is dat mevrouw voor eigen rechter speelt in dit geval.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef speedcore het volgende:
ik zou denk ik ook zo reageren naar mn exman/vrouw als die mn nieuwe liefde in een vergiet dreigt te veranderen.
wat mij betreft vrijspraak en die aap van een ex man en zn vriend richting bajes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |