Hallo, ik ben een hondquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit over nagedacht zou inderdad nog eens goed kunnen
letmein is wel een hondennaam
Joepie, nóg 2 maand vakantie!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
The best husband a woman can have is an archeologist. The older she gets the more interested he will be in her.
Wilde je shotjes nemen, waren de shotjes op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
vraag ik of LB buiten zit, antwoordt ze niet meer
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zeker weer een dag wachten op een mail van het deltion.
Je krijgt je havo diploma toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zeker weer een dag wachten op een mail van het deltion.
een school waar ik een rekentoets moet afleggen zodat godsdienst weggestreept wordt en ik mijn diploma in september op kan halenquote:
Oooh. 47 * 41 ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een school waar ik een rekentoets moet afleggen zodat godsdienst weggestreept wordt en ik mijn diploma in september op kan halen
ja van het deltion dus, ik moet daar een rekentoets doen en dan heb ik m'n diploma, ongeacht het resultaat. maar ik moet me eerst aanmelden en snap er niks vanquote:
Oquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eh ja maar toen ik het vroeg nog niet, dus ja ze was buiten
O, lekker makkelijk dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja van het deltion dus, ik moet daar een rekentoets doen en dan heb ik m'n diploma, ongeacht het resultaat. maar ik moet me eerst aanmelden en snap er niks van
Ja ik heb op school godsdienst en dat hebben openbare scholen niet, dus mag ik die rekentoets doen (en ff 200 euro dokken), dan diploma ophalen, maar wel gewoon HBO beginnen in augustus/september, dus dat scheelt. Mja ik wacht nu op een mail van meneer R. de B.quote:
Nee niet echt, verveel me ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa verveling maar verder wel goednog wat gedaan?
Dan heb je nog wel geluk dat het maar 2 vak is. Als je op 2 was gezakt had je niks.. Ik dacht dat het 450 euro wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik heb op school godsdienst en dat hebben openbare scholen niet, dus mag ik die rekentoets doen (en ff 200 euro dokken), dan diploma ophalen, maar wel gewoon HBO beginnen in augustus/september, dus dat scheelt. Mja ik wacht nu op een mail van meneer R. de B.
truequote:
Klopt. Deltion 200, ROC 450, dus Deltion is een stuk goedkoper. Ik ga in Zwolle naar het Windesheim voor lerarenopleiding Engels maar wacht dus eerst die mails nog af qua aanmelding, moet ook nog langskomen bij Deltion volgende week of zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel geluk dat het maar 2 vak is. Als je op 2 was gezakt had je niks.. Ik dacht dat het 450 euro wasDeltion is een drama met administratie hoor, alles gaat daar automatisch.. Weet je al wat je gaat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
truebeetje skypen met buitenlandse mensjes
[..]
Klopt. Deltion 200, ROC 450, dus Deltion is een stuk goedkoper. Ik ga in Zwolle naar het Windesheim voor lerarenopleiding Engels maar wacht dus eerst die mails nog af qua aanmelding, moet ook nog langskomen bij Deltion volgende week of zohaha kan ook leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
truebeetje skypen met buitenlandse mensjes
[..]
Klopt. Deltion 200, ROC 450, dus Deltion is een stuk goedkoper. Ik ga in Zwolle naar het Windesheim voor lerarenopleiding Engels maar wacht dus eerst die mails nog af qua aanmelding, moet ook nog langskomen bij Deltion volgende week of zoaha! Rekentoets moet ook niet moeilijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, nee. Hoezo?
haha hoe kom je dan aan die mensen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vooral een uitdaging, eentje met wie ik skype is Tsjech en kan niet zo goed Engels ..
Neuh en al teken ik een olifant, telt toch niet mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
aha! Rekentoets moet ook niet moeilijk zijnEh, nee. Hoezo?
TCquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha hoe kom je dan aan die mensen?
haha ach so, grappigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TC![]()
zit samen met supersof in een grote room
Voor 200 euro een olifant tekenenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh en al teken ik een olifant, telt toch niet mee.
Euh, had gekund, zelfde achternaam en jij gaat daar ook heen dus wie weet
Diploma kopen heet zoiets, gewoon stelletje lullo's op mijn school met hun godsdienstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor 200 euro een olifant tekenen
O zo!
Snap alleen dat het dan niet uit maakt als je een 1 haalt of zo..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Diploma kopen heet zoiets, gewoon stelletje lullo's op mijn school met hun godsdienst
Het betreft een formaliteit. Ik moet iets doen voor mijn diploma. die rekentoets dus. Maar het maakt dan niet uit wat het resultaat is. Een 8 is beter dan een 4, maar maakt niks uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap alleen dat het dan niet uit maakt als je een 1 haalt of zo..
mimimimimiiimmiquote:
aha, naja in ieder geval geen spanning meer voor een uitslagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het betreft een formaliteit. Ik moet iets doen voor mijn diploma. die rekentoets dus. Maar het maakt dan niet uit wat het resultaat is. Een 8 is beter dan een 4, maar maakt niks uit.
hahaah nee heb ik nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe ging het? heb je nu een relatie?
preciesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
aha, naja in ieder geval geen spanning meer voor een uitslag
kan het wel wat worden of dat ook niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah nee heb ik niet
maar was wel leuk
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Weet niet. Vraag vanavond wel of hij nog een keer wilt afspreken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan het wel wat worden of dat ook niet?
zou je het wel willen dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet. Vraag vanavond wel of hij nog een keer wilt afspreken.
you go sofioquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet. Vraag vanavond wel of hij nog een keer wilt afspreken.
ja, de vraag is of hij dat wilt.quote:
Vragen of ze wilt ne#kenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
Dus vandaag bij de plus was zo'n kassameisje dat mij wel zag staan, wat nu ?
als jij haar ook leuk vindt spreek je eens met d'r afquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, maar wat moet ik dan zeggen om af te spreken :!!!!?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij haar ook leuk vindt spreek je eens met d'r af
u serious?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet bij zulke schattige meisjes.
Bron: Eerder geprobeerd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
hoi heb je eens zin om ergens wat te drinkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik dan zeggen om af te spreken :!!!!?
Kan dat echt zo simpel. Oh, okay moet ik proberen. Maar maar waar moet ik wat gaan drinken dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoi heb je eens zin om ergens wat te drinken
milkshake banaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan dat echt zo simpel. Oh, okay moet ik proberen. Maar maar waar moet ik wat gaan drinken dan?
Volgende WK moet dit lied er ook weer zijnquote:
nee wodkaquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende WK moet dit lied er ook weer zijn
bij een leuk tentje ofzo, geef haar een drankje, breng haar thuis, hoppaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan dat echt zo simpel. Oh, okay moet ik proberen. Maar maar waar moet ik wat gaan drinken dan?
als dat geen batsen wordtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij een leuk tentje ofzo, geef haar een drankje, breng haar thuis, hoppa
Klinkt zo makkelijk hmmm. Maar dat lijkt het toch niet!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij een leuk tentje ofzo, geef haar een drankje, breng haar thuis, hoppa
wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt zo makkelijk hmmm. Maar dat lijkt het toch niet!
Ik ben bang maar ik weet niet waarvoor
ik ookquote:
'' Hey, wil je mijn nummer? ''quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
Geef haar je nummer SL, als ze interesse heeft laat ze wel wat van zich horen. Anders faal je gewoon.
met de insert toets ofzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een stijve worst in een natte gleuf inserteren
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een stijve worst in een natte gleuf inserteren
die worst van de hema en die pc stamt uit de prehistoriequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met de insert toets ofzo
waar komt die worst dan vandaan en de meeste pc's hebben geen gleuf meer
zegk nieeeequote:
neequote:
SSSTTTTquote:
Weet ik, maar haar hashtag is ook om van te huilen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, het erge is dat de zon daadwerkelijk een ster is.
neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
Okay ik heb een plan.
Ik schrijf mijn nummer op een blaadje. Loop naar meisje toe, zeg 'hier' en ren dan weg.
Dan hopen dat ze wat stuurt, en dan zeg ik dat ik verlegen ben en niet durf te praten maar haar leuk vind en als ze positief reageert vraag ik op een date
Wat vinden jullie van mijn plan?
hashtags zijn sowieso alleen interessant voor infantiele praktijkonderwijs leerlingen met een vuilniszak als jas, vijf kilo make up, vijf pikken tegelijk in hun kut en het intelligentie quotiënt van een gorilla met het syndroom van down.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik, maar haar hashtag is ook om van te huilen.
[ afbeelding ]
DE ULTIEME HOSSELTIP:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
Okay ik heb een plan.
Ik schrijf mijn nummer op een blaadje. Loop naar meisje toe, zeg 'hier' en ren dan weg.
Dan hopen dat ze wat stuurt, en dan zeg ik dat ik verlegen ben en niet durf te praten maar haar leuk vind en als ze positief reageert vraag ik op een date
Wat vinden jullie van mijn plan?
leuke (matige) hosselquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
Je kan het niet 'nee' vinden! Alleen goed, slecht of matig ofzo!
Oh die is wel goed! Want ze vroeg vandaag ook een bonnetje, gaat ze volgende keer vast nog eens doen!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DE ULTIEME HOSSELTIP:
als ze vraagt of je een bonnetje wil zeg je heel smooth:
alleen als jouw telefoonnummer erop staat
"mooie benen, hoe laat gaan ze open?"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DE ULTIEME HOSSELTIP:
als ze vraagt of je een bonnetje wil zeg je heel smooth:
alleen als jouw telefoonnummer erop staat
jawel johquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet in de supermarkt!!
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik dit als eerste dia van project/stage presentatie doen?
Waar baseer jij dat op? Zie vwo'ers en havisten ook zo vaak hashtags gebruiken. Op Facebook..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hashtags zijn sowieso alleen interessant voor infantiele praktijkonderwijs leerlingen met een vuilniszak als jas, vijf kilo make up, vijf pikken tegelijk in hun kut en het intelligentie quotiënt van een gorilla met het syndroom van down.
De meerderheid die dat doet en zulke DOMME hashtags neerzet (dus geen normale) is gewoon een halve zool. Of dat nou een vwo'er, een havist, vmbo'er of praktijkonderwijs-leerling betreft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Zie vwo'ers en havisten ook zo vaak hashtags gebruiken. Op Facebook..
well.. I used to have an open mind but my brains kept falling outquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou dan echt denken wat een engerd
Bullocksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij zijn de meeste mensen die hashtags gebruiken gewoon mensen die hashtags belachelijk vinden en gebruiken het als 'grap'
weet je dat een grap eigenlijk een raadsel is maar dan anders :S XD #XFDFDBFRJNYHHJFRYJryjryquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij zijn de meeste mensen die hashtags gebruiken gewoon mensen die hashtags belachelijk vinden en gebruiken het als 'grap'
godverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
well.. I used to have an open mind but my brains kept falling out
Nou, ben het met je eens #totofeitjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De meerderheid die dat doet en zulke DOMME hashtags neerzet (dus geen normale) is gewoon een halve zool. Of dat nou een vwo'er, een havist, vmbo'er of praktijkonderwijs-leerling betreft.
Nee #weerwatgeleerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
weet je dat een grap eigenlijk een raadsel is maar dan anders :S XD #XFDFDBFRJNYHHJFRYJryjry
Doet me denken aan spatie fightsquote:
1. Ik kan geen Russisch.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GC / Postorderbruid.
dat iets voor jou?
handigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef d4v1d het volgende:
Omdat ik weer in de zelfde bus instapte als op de heenweg checkte ik uit ipv overstappenen kon niet meer inchecken vanwege negatief saldo...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos rijmt op relatieloos
ff een rap schrijven
tis je boi spatieloos in da hoodquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos rijmt op relatieloos
ff een rap schrijven
Dat is lief en gemeen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis je boi spatieloos in da hood
relatieloos en in een bad mood
kop omhoog schouders eronder
niet iedereen is een wereldwonder
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is lief en gemeen tegelijkertijd![]()
je bent zelf een ceremoniequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hand uitsteken en een diploma uitreiken en dan een hele ceremonie eromheen :S
gquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis je boi spatieloos in da hood
relatieloos en in een bad mood
kop omhoog schouders eronder
niet iedereen is een wereldwonder
#yoloswekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben de ceremoniemeester
toto is mijn feester en brownie is de zeester
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatie had eens een relatie
helaas was het een droom
maar goed ook want geen condoom
bryquote:
huhquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
ehmquote:
WTFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Even een slecht gedichtje verzinnen voor toto:
Toto, goede gozer maar draagt zware lasten op zijn schouders
Verveling en ontevreden extreem slechte ouders.
Maar hij is en blijft een held
Die zich als alcoholvrij vermeld
Zoenslachtoffers is wat hij telt. (21)
Zodat elk buitenlands meisje voor hem smelt!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatie had eens een relatie
helaas was het een droom
maar goed ook want geen condoom
hahahahhaha #inlovequote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat wel denk ik, eigenlijk is het gewoon totaal neutraal.
welquote:
echt welquote:
#metooquote:
tuurlijk wel.quote:
ad en amquote:
dingenquote:
Weet ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zit al de hele dag op je te wachten LMI
Snap ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef TienVingers het volgende:
Ze willen me in klas 4 houden, ik ben geliefd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was grappigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dat ineens
Was toch van gisteren!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekijk het positief. Nu kom je bij jongere mensen in de klas, en nu kan je eerder leidertypeachtig zijn door je extra ervaring waardoor je zelfvertrouwen krijgt en weet ik veel wat! ofzo.quote:
Ik zou eerder zeggen dat je alle stof nog een keer krijgt, en dat dat je kans op slagen wel enorm vergroot.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Nu kom je bij jongere mensen in de klas, en nu kan je eerder leidertypeachtig zijn door je extra ervaring waardoor je zelfvertrouwen krijgt en weet ik veel wat! ofzo.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Nu kom je bij jongere mensen in de klas, en nu kan je eerder leidertypeachtig zijn door je extra ervaring waardoor je zelfvertrouwen krijgt en weet ik veel wat! ofzo.
Dit heeft allebei wel watquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat je alle stof nog een keer krijgt, en dat dat je kans op slagen wel enorm vergroot.
De docenten zeiden dat ik op vwo moest blijven en als ik havo zou doen zou ik ook moeten blijven zitten.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:38 schreef hezdunnah het volgende:
Doet lb die tekst met kap met dat lapohunten daar?
trolololol.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
40 liter zeep door de goot spoelen, only in japan
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oké
Is toch gewoon prima, niet matig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
En matig als er iets niet goeds gebeurt!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Prima is als er iets positiefs gebeurt!
Boeie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik kan niet op mijn pornosite, maar eigenlijk wil ik niet eens porno kijken, maar ik kan er niet tegen dat ik er niet op kan!!! :/
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
WUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het reizen en aangenomen en mn zusje heeft der P gehaaldquote:
Nee, dat is slecht!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En matig als er iets niet goeds gebeurt!
Je zou toch zonder een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is daar moeilijk aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
congratssss broquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:58 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Van het reizen en aangenomen en mn zusje heeft der P gehaald
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 17:10:38 ]
Dat je alleen maar aan seks denktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met puberteit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |