Hallo, ik ben een hondquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit over nagedacht zou inderdad nog eens goed kunnen
letmein is wel een hondennaam
Joepie, nóg 2 maand vakantie!quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
The best husband a woman can have is an archeologist. The older she gets the more interested he will be in her.
Wilde je shotjes nemen, waren de shotjes op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
vraag ik of LB buiten zit, antwoordt ze niet meer
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zeker weer een dag wachten op een mail van het deltion.
Je krijgt je havo diploma toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zeker weer een dag wachten op een mail van het deltion.
een school waar ik een rekentoets moet afleggen zodat godsdienst weggestreept wordt en ik mijn diploma in september op kan halenquote:
Oooh. 47 * 41 ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een school waar ik een rekentoets moet afleggen zodat godsdienst weggestreept wordt en ik mijn diploma in september op kan halen
ja van het deltion dus, ik moet daar een rekentoets doen en dan heb ik m'n diploma, ongeacht het resultaat. maar ik moet me eerst aanmelden en snap er niks vanquote:
Oquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eh ja maar toen ik het vroeg nog niet, dus ja ze was buiten
O, lekker makkelijk dan..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja van het deltion dus, ik moet daar een rekentoets doen en dan heb ik m'n diploma, ongeacht het resultaat. maar ik moet me eerst aanmelden en snap er niks van
Ja ik heb op school godsdienst en dat hebben openbare scholen niet, dus mag ik die rekentoets doen (en ff 200 euro dokken), dan diploma ophalen, maar wel gewoon HBO beginnen in augustus/september, dus dat scheelt. Mja ik wacht nu op een mail van meneer R. de B.quote:
Nee niet echt, verveel me ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa verveling maar verder wel goednog wat gedaan?
Dan heb je nog wel geluk dat het maar 2 vak is. Als je op 2 was gezakt had je niks.. Ik dacht dat het 450 euro wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik heb op school godsdienst en dat hebben openbare scholen niet, dus mag ik die rekentoets doen (en ff 200 euro dokken), dan diploma ophalen, maar wel gewoon HBO beginnen in augustus/september, dus dat scheelt. Mja ik wacht nu op een mail van meneer R. de B.
truequote:
Klopt. Deltion 200, ROC 450, dus Deltion is een stuk goedkoper. Ik ga in Zwolle naar het Windesheim voor lerarenopleiding Engels maar wacht dus eerst die mails nog af qua aanmelding, moet ook nog langskomen bij Deltion volgende week of zoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel geluk dat het maar 2 vak is. Als je op 2 was gezakt had je niks.. Ik dacht dat het 450 euro wasDeltion is een drama met administratie hoor, alles gaat daar automatisch.. Weet je al wat je gaat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
truebeetje skypen met buitenlandse mensjes
[..]
Klopt. Deltion 200, ROC 450, dus Deltion is een stuk goedkoper. Ik ga in Zwolle naar het Windesheim voor lerarenopleiding Engels maar wacht dus eerst die mails nog af qua aanmelding, moet ook nog langskomen bij Deltion volgende week of zohaha kan ook leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |