T zou beter zijn als ze naar t kind zouden kijken dan, als t gaat om dat kwartaal (nov dec jan) elin is bijvoorbeeld een stuk verder dan een vriendinnetje van 21 dec. die gaat wel over. dan zou ik haar juist laten zitten en een Elin over laten gaan. of allemaal extra laten kleuterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:18 schreef Meimeltje het volgende:
KD, blijft soms lastig met die vroege en late leerlingen. Hier is ook de grens 1 januari. Hier twee vroege leerlingen (1 nov en 18 dec). Ook een vroege leerling zijn is soms vervelend. Kyllian ziet zn vriendjes het afgelopen jaar van groep op de BSO wisselen. Vanaf 7 jaar gaan ze naar een andere groep. Kyllian is volgens mij ook de enige op de bso die nu nog in de groep van 4 t/m 6 jaar zit van de kinderen die straks in groep 4 zitten.
In groep 4 kan een kleutertas natuurlijk echt niet meer. Kyllian wilde graag een schoudertas, geen rugtas. Dat was nog lastig, want vaak zijn die tassen meer voor tieners (te groot dus).
Deze is nu besteld:
[ afbeelding ]
Dat is idd apart.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
T zou beter zijn als ze naar t kind zouden kijken dan, als t gaat om dat kwartaal (nov dec jan) elin is bijvoorbeeld een stuk verder dan een vriendinnetje van 21 dec. die gaat wel over. dan zou ik haar juist laten zitten en een Elin over laten gaan. of allemaal extra laten kleuteren
scapino of van harenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Praktische vraag: waar haal je van die eenvoudige gymschoenen met klittenband?
Ik zou er niet te veel druk op leggen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Sandous het volgende:
Ik wil letters oefenen/leren hier (ze wordt over 3 maanden 5). Hoe doen jullie dit, ik laat r soms letters zoeken in boekjes, folders en bespreken vaak een letter. Alleen wil ik er nu toch werk van maken.
De meeste zeggen, laat r gewoon op school leren, maar merk dat vriendinnetjes toch verder zijn.. en als ze thuis mee oefent gaat t op school ook wat vlotter
We hebben een ipadspel (juf jannie ofzo) dat vindt ze leuk, maar zoek ook kaartjes of andere methoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |