Ik kies ook willekeurig een optie die mij het kotste lijkt (welk bedrijf ik dan ook bel)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een tip: Als je de volgende keer naar zo'n helpdesk belt moet je schuldsanering indrukken, dan krijg je veel eerder iemand aan de lijn!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:14 schreef pussycatdoll het volgende:
laat maar
Edit: toch niet, denk je nou echt dat ze er van wakker liggen dat jij je Horizon wegpleurt? Je bent niks voor hun. Niks zeg ik je.
Waarschijnlijk boeit het ze niet eens nee, zegt genoeg.quote:
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan, maar wordt alsnog doorverbonden met de juiste afdeling waardoor je toch nog moet wachten. Alleen valt dit nog wel te accepteren, het gebrek aan klantenservice niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kies ook willekeurig een optie die mij het kotste lijkt (welk bedrijf ik dan ook bel)
Wordt de volgende stap.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
Na de eerste keer had je al een klacht moeten indienen. Wordt het opeens wel hoger opgepakt.
Zou je de OP niet beter kunnen lezen voordat je je vieze handjes op je toetsenbord legt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef BMTH182 het volgende:
Je faalt wel een beetje want zelfs mijn vader kon hem aansluiten zonder monteur
Goh wat goed zeg ik kon ook digitale tv en ADSL aansluiten zonder monteur, krijg ik nou een sticker in m'n schrift?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef BMTH182 het volgende:
Werk genoeg gehad met je smerige offtopic rijmpjes te verwijderen. Staat goed in je notes. Kap er maar mee.quote:
In een baggertopic heb ik daar niet zoveel problemen mee. Maar sowieso zijn die 'rijmpjes' aka vuile smerigheid niet gewenst, in geen enkel topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
't Is midden in de nacht. Dan mag je toch offtopic baggeren?
Wat boeien mij die notes, het is verdomme half twee snachts wat boeien die lyricsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Werk genoeg gehad met je smerige offtopic rijmpjes te verwijderen. Staat goed in je notes. Kap er maar mee.
ah, die had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In een baggertopic heb ik daar niet zoveel problemen mee. Maar sowieso zijn die 'rijmpjes' aka vuile smerigheid niet gewenst, in geen enkel topic.
Als je nog wat wil zeggen hierover: doe je dat hier maar KLB / [KLB] Feedbackquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat boeien mij die notes, het is verdomme half twee snachts wat boeien die lyrics
kay ma'amquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je nog wat wil zeggen hierover: doe je dat hier maar KLB / [KLB] Feedback
Nu weer ontopic.
Was zeker een moeilijke klus, heeft het meer dan 20 seconden geduurd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Werk genoeg gehad met je smerige offtopic rijmpjes te verwijderen. Staat goed in je notes. Kap er maar mee.
Lees de OP eens...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef BMTH182 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |