:Squote:
dat deed ik al in 2009quote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben daar niet meer welkom sinds ik foto's van Wolvendagen bewerk en ze daar plaats.
waar zijn die pics/vids van je nieuwe swag dan?quote:
lekker plaats ze hierquote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben daar niet meer welkom sinds ik foto's van Wolvendagen bewerk en ze daar plaats.
quote:
Die van mij welquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer doen dan. Je hoeft niet te verwachten dat ik jouw username ooit nog in de mond neem op vocaroo.
Paar topics terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waar zijn die pics/vids van je nieuwe swag dan?
Hoi, post jij hier al lang?quote:
muh ik wil niet zoekenquote:
hoi taxquote:
Lees maar in het vorige topicquote:
jawelquote:
Was enorm gênant jaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zal ooit in een één op één situatie nog een poging wagen, maar deze afgang was me te groot.
plopquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een verse pilsener opentrekken
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Is niet erg hoor, je bent welkom. Stel je gerust voor.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Is niet erg hoor, je bent welkom. Stel je gerust voor.
strond :Squote:
leef je erop uitquote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik al gegaan.
Hij heeft een hot kapsel
Strond?quote:
wel goed doen dushiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[sub]oke gewoon opblijven[sup][/sub][/sup]
lolquote:
en?quote:
En je capslock staat aan.quote:
JA HALLO, ik vroeg je net iets.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[sub]oke gewoon opblijven[sup][/sub][/sup]
quote:
Nee was shiftquote:
Ja mattie, A7 zit ik nu. Heb je condooms?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
VMSDKR ben je al op weg naar de wijert of wat
Wollah wollah wollahquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
lol
Sprak gister mn neefjes die tijd in saoedi arabie hebben gewoond (en nog wonen) en als je 3x wollah in een zin zegt ben je moslim zeggen ze
hoiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm ja doe eens voor die dubbele tags
Wow, +5 credsquote:
Ja al 6 jaarquote:
dankjeequote:
Oh, ik heb je nog nooit gezien hier.quote:
Maakt dat iets uitquote:
Om echt een moslim te zijn moet je toch 209482 x in een zin allah akbarr zeggen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
lol
Sprak gister mn neefjes die tijd in saoedi arabie hebben gewoond (en nog wonen) en als je 3x wollah in een zin zegt ben je moslim zeggen ze
uh wotquote:
goed zoquote:
Ik kreeg geen melding toen je je vraagje stelde excuus voor het late antwoordquote:
5 keer per dag kampioen domme opmerkingen makenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Om echt een moslim te zijn moet je toch 209482 x in een zin allah akbarr zeggen?
nou daar zeiden ze niks overquote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Om echt een moslim te zijn moet je toch 209482 x in een zin allah akbarr zeggen?
wat denk je dat er allemaal in die dozen zitquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja mattie, A7 zit ik nu. Heb je condooms?
van de week samen ff shoppen dan? moet mn zusje nog een cadeau voor de verjaardag geven dus komt goed uitquote:
Nee, eigenlijk is het dezelfde vraag als: Bij jij nieuw hier?quote:
Alleen als je heli's uit de lucht schiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Morningafterpills mag ik hopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat denk je dat er allemaal in die dozen zit
Ik was echt boos! Maar excuses aanvaard.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kreeg geen melding toen je je vraagje stelde excuus voor het late antwoord
Hallo, mijn naam is Etsu, en ik ben boos?quote:
Goed plan. Waar?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
van de week samen ff shoppen dan? moet mn zusje nog een cadeau voor de verjaardag geven dus komt goed uit
Hallo oudjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het dezelfde vraag als: Bij jij nieuw hier?
Maar je bent nieuw, dus:
Hallo nieuwert.
of tanks kapot schiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alleen als je heli's uit de lucht schiet.
IK BEGROETTE JE EN JE NEGEERDE MEquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Etsu, en ik ben boos?
Erg oud ben ik ook niet hoor. Ik zit hier ook nog niet erg lang. Hoe ben je bij FOK! gekomen?quote:
Waar?quote:
De El Hema heeft een nieuwe collectie, stel voor dat we daar eerst ff kijken.quote:
Elleuwquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kopvoddentax, avondtax. Fuck dit, ik ga naar Griekenland.
Daar hebben ze MeTAXaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof we jou binnenlaten vriendje.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dat niet snapt...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Wat is dat met die nieuwelingen hier laatste tijd
Denk maar niet dat dit m'n gebroken hart heelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar?Sorry Etsu
hoi (K) (L) (K) xoxoxo
Die na 2 avonden weer verdwenen zijn inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Google. Als je dingen googlet kom je vaak bij Fok forum uit. Had hiervoor een account, maar die gebruik ik niet meer want mijn username is mijn voornaam. Die was uit 2011 en in mei heb ik deze gemaakt yeeyquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Erg oud ben ik ook niet hoor. Ik zit hier ook nog niet erg lang. Hoe ben je bij FOK! gekomen?
ja nou hoor ik blijf trouw aan julliequote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die na 2 avonden weer verdwenen zijn inderdaad
Is goed. Betaal jij?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
De El Hema heeft een nieuwe collectie, stel voor dat we daar eerst ff kijken.
Nog keihard aan de methylfenidaat gezeten?quote:
curryquote:
In de vakantie ga je toch niet levenloos thuis achter je computer zittenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dat niet snapt...
Het is vakantie.
Jaoke, sry.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou je niet groot op het forum. We weten allebei hoe we in DM met elkaar praten, je zou me.
Ik ga hard op mijn bed as we speakquote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nog keihard aan de methylfenidaat gezeten?
Ah, oke. Je wilt anoniem blijvenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Google. Als je dingen googlet kom je vaak bij Fok forum uit. Had hiervoor een account, maar die gebruik ik niet meer want mijn username is mijn voornaam. Die was uit 2011 en in mei heb ik deze gemaakt yeey
Ja en.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dat niet snapt...
Het is vakantie.
2quote:
quote:
Veel mensen wel, die gaan zich vervelen en dan komen ze op FOK! uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In de vakantie ga je toch niet levenloos thuis achter je computer zitten
quote:
thanks!quote:
In DM komt de inner autist naar boven drijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou je niet groot op het forum. We weten allebei hoe we in DM met elkaar praten, je zou me.
Niet zo gesloten Etsuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Echte naam is arthur maar is heel verdacht bij fbi en cia enzoquote:
We zullen 't zien. Die rodawra ofzo heeft wel naar z'n zin hier zo te zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die na 2 avonden weer verdwenen zijn inderdaad
ja doe maar curryquote:
Ja maar vooral de jeugd gaat zich vervelen in de vakantie. Dus dan gaan ze maar op internet. Aangezien dit het grootste forum van Nederland is komen ze al snel hier uit.quote:
quote:
Maar er zou wel een soort evenwicht moeten zijn, mensen gaan toch ook op vakantie + dagjes weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Veel mensen wel, die gaan zich vervelen en dan komen ze op FOK! uit.
quote:
Oh, ja tuurlijk. Nee ik snap het ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echte naam is arthur maar is heel verdacht bij fbi en cia enzo
a lekker kip en krabquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja net van de markt
[..]
eh hoofd donder op
[..]
ja allebei beetje
Gezellig met promiquote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi zo
Van 6 40- 1400 gewerkt en nu 2 dagen vrij
Ik vind t wel tof hoorquote:
sorryquote:
kom feunen in s8quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef LETMEIN het volgende:
Straks zijn hier tenminste de eckte nachtbrakers.
Gr gr
de krokant krab pizzaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
a lekker kip en krab
de krokrante krib
ik bedoel banaanquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke bedoel je dan curry kruiden ketchup ?
Saint Etsuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind t wel tof hoormaar vraag me af waarom hier en niet in andere 100 SC's
Zal vast komen omdat ik hier ook post.
Nachtbraken is vanaf? 2 uur? 12 uur? 4 uur?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef LETMEIN het volgende:
Gr gr
niet de hele wereld draait om jou etsuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben ik wegquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef LETMEIN het volgende:
Gr gr
Jaa iets met aantrekkingskracht enzoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die op vakantie gaan zijn geen nieuwe hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar er zou wel een soort evenwicht moeten zijn, mensen gaan toch ook op vakantie + dagjes weg.
Niet? Balen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet de hele wereld draait om jou etsu
Ik hou van JONG want ik ben 16 dus heel JONGquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker nummertje dat wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
liedje staan aan tududududduuuuuddududuudd
wat zit er op danquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
de krokant krab pizza
is de pizza
voor jou en mij
haal ff danquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
de krokant krab pizza
is de pizza
voor jou en mij
Alles draait al om de zonquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet de hele wereld draait om jou etsu
Is dat waarom een hoop mensen hier niet meer posten?quote:
Je username doet anders vermoedenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou van JONG want ik ben 16 dus heel JONG
Ja dat is wel waarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die op vakantie gaan zijn geen nieuwe hier.
Autist? Achter de schermen laten we ons juist volledig gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In DM komt de inner autist naar boven drijven.
oh wauwquote:
Hosselquote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou van JONG want ik ben 16 dus heel JONG
Weet ik maar ik hou van 70s amerikaanse auto'squote:
quote:
Wie weet. Maar ik wilde even op je woordje 'gezellig' wijzen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat waarom een hoop mensen hier niet meer posten?
Ook toen draaide alles om de zon. Alleen hij vond van niet.quote:
Oh geen verstand van verder, kende de naam alleenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik maar ik hou van 70s amerikaanse auto's
ja verdorie chicks komen nooit voor mij, zo kan ik m'n love voor hertjes nooit uitbreidenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle chicks willen me, dus gaan ze me hier opzoeken.
De dudes komen voor DV.
Ben je homo?quote:
Ja, straks 6,5 weken vrij. Ik heb best mazzel welquote:
Je hebt een lastige naam, geef toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Autist? Achter de schermen laten we ons juist volledig gaan.
[..]
oh wauw
Oooh, okay. Nou ja, prima toch als je jezelf gezellig vind?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik wilde even op je woordje 'gezellig' wijzen.
Jij verdiend het toch ook gewoonquote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, straks 6,5 weken vrij. Ik heb best mazzel wel
Thank youquote:Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij verdiend het toch ook gewoonHarde werker enzo
Oh ja je operatie? Gecondoleerd alvastquote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aan het huilen dat ze me niet meer gaat zien.
Waarom moest ik hier om lachen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet ook altijd 50x overtypen voor ik ingelogd ben.
Ik snap t al. Je denkt dat ik wijven probeer te hosselenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ikke niet, maar bedoelde het niet zo;)
Anders had ik allang een DM gestuurd hihihihihihihi
Omdat je slechte humor hebt net zoals ikquote:
Ik weet niet precies meer waarom, maar m'n kansen waren verspeeld om d'r nog ooit te zien en nu zit ze huilie te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja je operatie? Gecondoleerd alvast
met jezelf
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je slechte humor hebt net zoals ik
wat voor operatie heb je? die burka kan misschien wel extra van pas komen danquote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer waarom, maar m'n kansen waren verspeeld om d'r nog ooit te zien en nu zit ze huilie te doen.
En ja, morgen. Ik ben bang
Omdat het soms langzaam gaat.quote:
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer waarom, maar m'n kansen waren verspeeld om d'r nog ooit te zien en nu zit ze huilie te doen.
En ja, morgen. Ik ben bang
Dus je vond dat wat zij zei goede humor?quote:
Slimme jongen! Toevallig over naar H5?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap t al. Je denkt dat ik wijven probeer te hosselen
Nu niet dus moet je het forumchat noemenquote:
quote:
Nee heb hard gewerktquote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Slimme jongen! Toevallig over naar H5?
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat voor operatie heb je? die burka kan misschien wel extra van pas komen dan
Ja, vaak is het wel gezellig druk.quote:
Ja, maar dat zou een verandering zijn en daar kunnen de FOK!autisten niet tegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu niet dus moet je het forumchat noemen
Jij verwacht dat ik je kamer vind met alleen 'Wijert' als aanwijzing? Ik ben gvd geen rechercheur.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent te lang blijven hangen op de A7
Ik grinniktequote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, vaak is het wel gezellig druk.
[..]
Ja, maar dat zou een verandering zijn en daar kunnen de FOK!autisten niet tegen.
oo lekker dan, hopen dat ze niet de verkeerde noten verwijderen danquote:
Staat in paar topics terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?![]()
Komt wel goedijs vreten als een malle daarna
3/4de van het hele forum dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, vaak is het wel gezellig druk.
[..]
Ja, maar dat zou een verandering zijn en daar kunnen de FOK!autisten niet tegen.
Is het een zij dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je vond dat wat zij zei goede humor?
tegenover de VNNquote:Op maandag 1 juli 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ik je kamer vind met alleen 'Wijert' als aanwijzing? Ik ben gvd geen rechercheur.
Vaarwelquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo lekker dan, hopen dat ze niet de verkeerde noten verwijderen dan
Ik kom vannacht rond 5u, als je slaapt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tegenover de VNN
als dat nog niet genoeg is
boven cafetaria 'de weyert.'
Ja, daarom is het beter als we het gewoon SC blijven noemen.quote:
Mee eensquote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, daarom is het beter als we het gewoon SC blijven noemen.
Wat heeft dat voor nutquote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom vannacht rond 5u, als je slaapt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo lekker dan, hopen dat ze niet de verkeerde noten verwijderen dan
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ben net wakker, dit kan niet goed zijn.
Welkom in JNG SCquote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ben net wakker, dit kan niet goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |