Zijn klassement is naar de vaantjes helaas.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar potverdikkie, waarom moest Koen de Kort nu eigenlijk lossen. Waarom laten ze daar niets van zien?
Nu ben je voorbarig. Parijs is nog ver immers.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn klassement is naar de vaantjes helaas.
Hij wapperde eraf als een nat washandje aan de lijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gingen met 65 per uur. Dat houdt Koen misschien één seconde vol. 65. Alsof je een emmer leeggooit.
enige reden waarom hij het deedquote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef De_Fietser het volgende:
Als sponsor ben je toch blij met zo'n demarrage, je pakt zo een paar minuten zendtijd.
Hij deed een chasse patat vanuit de bus.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wapperde eraf als een nat washandje aan de lijn.
Die tijd maakt hij wel goed in de bergen. Dat is zijn terrein.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Blik het volgende:
Gezeur over Gesink zeg, lekker boeiend dat die 9 minuten verliest...
Leuk joch deze ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Remzz het volgende:
Kijk Gesink zo kun je ook een interview geven
Een verademing na al die interviews met Danny.quote:
Dat is juist z'n probleem, eigenlijk is het zijn terrein niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die tijd maakt hij wel goed in de bergen. Dat is zijn terrein.
Ik snap het probleem ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Blik het volgende:
Gezeur over Gesink zeg, lekker boeiend dat die 9 minuten verliest...
Ik ook niet, maar laat de onwetenden maar in hun waan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet tegen die onterechte gesinkbash.
Hater.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is juist z'n probleem, eigenlijk is het zijn terrein niet meer.
Weet je ook eens hoe ik me voelde toen men deed alsof Michael Boogerd doping had gebruikt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet tegen die onterechte gesinkbash.
Ik zou ook niet met een bokkie-wokkie merk in het groen door blue, blanc, rouge willen rijden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dumoulin vreesde de trainingsschema's van Rabo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |