PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hey, ja iddquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, in de tijd van Single matchesEn dan de berichten die je kreeg: " That is not Greece"
invloeden van de nieuwe clubledenquote:
Ik op mijn sticky USB stick.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
ik heb dat plaatje van het ijsje meisje opgeslagen in mn telefoon
Ik heb al mijn TOTS met winst doorverkocht behalve Vermeerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee man, enige wat ik zou doen is met winst doorverkopen.
random iemand die bij dumpert in het lijstje foto's stondquote:
Zonder naam?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
random iemand die bij dumpert in het lijstje foto's stond
Als jij het zegt geloof ik het niet. Jij hebt waarschijnlijk op je PC gewoon een folder met allemaal plaatjes.quote:
Mooie kitsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
Impulsiviteit
Volgens mij wel veruit de goedkoopste BIN, maar goed. Hij past in mijn nieuwe team, dus even uitproberen
Daar ben je pas achter?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
Van Wolfswinkel voor 10 miljoen naar de BPL. Wauw!
potje?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, best jammer. Ik heb m'n team bijna af en wilde zo even een potje doen. Maar ja, zal wel niet op tijd klaar zijn dat completingquote:
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Iemand die nog coins verkoopt op de Xbox?
Nee, ik heb ze net weer uitgegeven, sorry.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel wil je?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Voor de volgende 10%?quote:
Ja opzich wel..hoeveel wil hij betalen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een koper die 500k wilt. Dus als je er vanaf wilt...
Alleen of heel kort of een stuk langer volgens mij..ivm vakantie ofzo?quote:
Ik ben nog 25 dagen thuis, dan 30 dagen weg. 3 maanden vind ik daarom een beetje zondequote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen of heel kort of een stuk langer volgens mij..ivm vakantie ofzo?
Duur in verhouding meteen zeg.quote:
Inderdaad, voor 18 euro heb je wel 3 maanden + 1 maand. In verhouding wel duur maar als die codes er nog zijn kan dat eventueel. Al heb je voor 40 misschien nog een jaarquote:
525k toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In m'n advertentie staat ¤10 per 100k inclusief tax, dus maximaal ¤50 voor 550k.
Alleen op ps3 is tax 5%quote:
Kijk ook even op je xbox menu als je gold is terug gezet naar silver. Regelmatig zijn er aanbiedingen voor 1 of 3 maandenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, voor 18 euro heb je wel 3 maanden + 1 maand. In verhouding wel duur maar als die codes er nog zijn kan dat eventueel. Al heb je voor 40 misschien nog een jaar
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
PSV wil Assaidi.
Prima LB toch? [ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk iets gemist.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
PSV wil Assaidi.
Ik vind het prima, weet niet wat hij van mij verwacht als verkoper? Of wil hij alleen via jou werken omdat je betrouwbaar bent gebleken?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
PSV wil Assaidi.
quote:
quote:Banders schreef:
Oke ik moet iets opbiechten. Ik wist niet dat het zo makkelijk zou zijn.
Ik dacht na het vertrek van Lens en Mertens: wat is nou een leuk gerucht? Ik dacht: Assaidi naar PSV!
Vervolgens maakte ik dit bericht aan: http://transferboulevard.nl/voetbal...rbasis-naar-psv
Een bron van niks natuurlijk. Je kan zelf je geruchten plaatsen.
Vervolgens stuur ik De Telegraaf, The Sun en Mirror een mailtje met bijna dezelfde informatie als in mijn artikel op Transferboulevard.
Mirror heeft het opgepakt met dit artikel: http://www.mirror.co.uk/sport/footb...assaidi-2002355
Bijna hetzelfde als mijn artikel op transferboulevard, vinden jullie niet?
Als jullie niet geloven dat niet die man van transferboulevard ben, post ik om 15.00u een berichtje onder mijn naam "roddelaar1" dat Lurling voor 20 miljoen naar PSV gaat.
Ik wilde gewoon testen of het echt zo makkelijk is om geruchten de wereld in te helpen en ja hoor, het is zo makkelijk.
Rechtsback zoeken we nogquote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
PSV wil Assaidi.
Arias willen jullie toch? Maar ik weet niet hoe goed hij in het echt is. Op VZ (quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rechtsback zoeken we nogNiet links.
Verder willen Feyenoord Twente en Vitesse hem ook.
Maar nu wordt er wel meer interesse beschreven, ook van andere clubs, ook betrouwbaardere bronnen als VI.quote:
Peruzzi is denk ik keuze 1, maar die heeft meerdere opties. Arias hangt ook al tijden in de lucht jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Arias willen jullie toch? Maar ik weet niet hoe goed hij in het echt is. Op VZ () waren ze niet echt positief.
VI maakt vaak fouten hoor..die nemen shit ook klakkeloos over van Engelse media, die het op hun beurt hadden overgenomen van NL media. En die NL media sloeg dan al nergens op.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar nu wordt er wel meer interesse beschreven, ook van andere clubs, ook betrouwbaardere bronnen als VI.
Ik doe gewoon net of ik Tim Immers ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, weet niet wat hij van mij verwacht als verkoper? Of wil hij alleen via jou werken omdat je betrouwbaar bent gebleken?
richingquote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef zerokil het volgende:
Heb het zelf ook geprobeerd.
[ afbeelding ]
Vandaag en gister waren er al artikels op VZ
http://www.voetbalprimeur(...)-weg-naar-sunderlandquote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Peruzzi is denk ik keuze 1, maar die heeft meerdere opties. Arias hangt ook al tijden in de lucht jaNog niet echt iets concreet geworden deze transferperiode.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net of ik Tim Immers ben.
Peruzzi lijkt me 20% kans kwa haalbaarheid.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Peruzzi is denk ik keuze 1, maar die heeft meerdere opties. Arias hangt ook al tijden in de lucht jaNog niet echt iets concreet geworden deze transferperiode.
Ja preciesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)-weg-naar-sunderland
Dat kan gebeuren, maar dat zou wel erg uit de hand lopen dan wat betreft Assaidiquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
VI maakt vaak fouten hoor..die nemen shit ook klakkeloos over van Engelse media, die het op hun beurt hadden overgenomen van NL media. En die NL media sloeg dan al nergens op.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:07:16Over #Assaidi & #PSV: #Brands meldde vrijdag dat hij daar 'nu' niet mee bezig is. Vandaag ontkende hij niet dat #PSV #Assaidi evt. wil huren reageer retweet
Niet gemist, maar gewoon opvallend dat het dan alsnog op VZ staat.quote:
Vandaag is de window open dus wordt alles officieel.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet gemist, maar gewoon opvallend dat het dan alsnog op VZ staat.
Nee die heeft stoere namen zoals FC Bacardi.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel tegen Richmond FC.![]()
![]()
Zou het hem zijn?
Oja.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee die heeft stoere namen zoals FC Bacardi.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
Wallyson is binnen![]()
Maar speel toch bijna geen fut meer
Als je mij er nog een paar stuurt dan keur ik een langer verblijf hier goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
teren op het succes van de foto's van mijn zus
Pascal weet zulke dingenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij maakt ze alleen zonder bikini. Gewoon naakt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Het is weer de middelste dag van het jaar![]()
Jarig
Gratzquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Jarig
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Jarig
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Jarig
Jarig
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal een keer iemand met de team naam Full TOTS blijkt het Bakkert te zijn met zijn gehandicapte Man Utd teamquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag een keer iemand met de teamnaam 'JODEN HEBBEN KK'
Congratsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Jarig
Als ik misbruikt zou worden dan zou ik ook weinig scorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Die syrier heeft ook Diego Mauricio, maar hij misbruikt hem
26 westrijden 12 goals
Wss iemand anders in het huis die op de PS3 ging... Kleine broertje ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
dafuq, finale gold cup tegen een 71 chem 5atb Chelsea team. Hazard en Sturridge op de backposities![]()
3-0 in no time en quit..no way dat hij ook in de finale stond
wie ben jij ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wss iemand anders in het huis die op de PS3 ging... Kleine broertje ofzo.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Jarig
Zal zijn broer blij mee zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wss iemand anders in het huis die op de PS3 ging... Kleine broertje ofzo.
Silver,quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:36 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een nieuw team maar ik heb echt 0 inspiratie.
silver of gold? Ik heb ook geen inspiratie meer, maar daardoor ook niet de behoefte om iets nieuws te maken. Zou echt geen speler kunnen noemen waar ik nog een keer mee wil spelen maar die ik nog niet heb gebruikt eigenlijk. Alleen IF Berget nog ff oppikken voor een compleet Noors team, maar dat is meer een hebbedingetje voor ernaast aangezien ik bijna alle spelers al had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:36 schreef detennismaster het volgende:
Dat heb ik ook, ook echt geen enkele speler die ik nog wil uitproberen. Maar ik heb maar 3 teams en dat gaat vervelen merk ik nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
silver of gold? Ik heb ook geen inspiratie meer, maar daardoor ook niet de behoefte om iets nieuws te maken. Zou echt geen speler kunnen noemen waar ik nog een keer mee wil spelen maar die ik nog niet heb gebruikt eigenlijk. Alleen IF Berget nog ff oppikken voor een compleet Noors team, maar dat is meer een hebbedingetje voor ernaast aangezien ik bijna alle spelers al had.
zie net 2 messages van die gast:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
dafuq, finale gold cup tegen een 71 chem 5atb Chelsea team. Hazard en Sturridge op de backposities![]()
3-0 in no time en quit..no way dat hij ook in de finale stond
Thema: lekker weertje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:36 schreef detennismaster het volgende:
Ze zullen niet snel buigen voor iemand denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thema: lekker weertje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zullen niet snel buigen voor iemand denk ik.
McGeady naar Rabona fake, naar akka, naar sleep; doelpunt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maakte wel een leuke goal tegen 'm.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/159567776
Neymarrrrr.
als je aandacht wil ga je maar naar je moekequote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
McGeady naar Rabona fake, naar akka, naar sleep; doelpunt.
[ afbeelding ]
Die slaapt al.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je aandacht wil ga je maar naar je moeke
Nog niet meegemaakt. Lijkt me wel weer iets voor ie ee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..finale van die silver cup. Gast speelt direct terug op zijn keeper, doet een overstapje, bal gaat corner. Ik kop de corner binnen, hij quit meteen. Er staat gewoon 1-0 op het scorebord, maar bij de rewards staat er dat ik uit de cup lig en geen rewards krijg. En nu lig ik er dus uit. Laatst speelde ik tegen deze zelfde kerel en toen kapte hij er meteen mee toen het nog 0-0 was (ook in de finale). Dat herinnerde ik me pas toen ik zijn team zag overigens.
Lijkt me een bepaalde glitch ofzo..te bizar dit.
Ik zal morgen even wat zilvere spelers posten waar je mee gespeeld moet hebben imo. Miss zitten er nog wat bij die jij nog niet gebruikt hebtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
silver of gold? Ik heb ook geen inspiratie meer, maar daardoor ook niet de behoefte om iets nieuws te maken. Zou echt geen speler kunnen noemen waar ik nog een keer mee wil spelen maar die ik nog niet heb gebruikt eigenlijk. Alleen IF Berget nog ff oppikken voor een compleet Noors team, maar dat is meer een hebbedingetje voor ernaast aangezien ik bijna alle spelers al had.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..finale van die silver cup. Gast speelt direct terug op zijn keeper, doet een overstapje, bal gaat corner. Ik kop de corner binnen, hij quit meteen. Er staat gewoon 1-0 op het scorebord, maar bij de rewards staat er dat ik uit de cup lig en geen rewards krijg. En nu lig ik er dus uit. Laatst speelde ik tegen deze zelfde kerel en toen kapte hij er meteen mee toen het nog 0-0 was (ook in de finale). Dat herinnerde ik me pas toen ik zijn team zag overigens.
Lijkt me een bepaalde glitch ofzo..te bizar dit.
Daaromquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:25 schreef stoereboii het volgende:
Stoereboiis fc is een epische teamnaam toch?
black men, black menquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thema: lekker weertje.
[ afbeelding ]
Heb je Kazim nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wat blijft Vargas toch een leuke speler om mee te spelen![]()
![]()
TOTS Mbokani is wel een goede ja..die wil ik wellicht nog eens testen. Nav de verhalen van Lindgren en wat andere positieve reacties lijkt Kazim me ook wel tof. Misschien icm Emnes ofzo.
Wel vaak lopen kutten met het bouwen van teams voor hem, maar ik wil per se 4222 en dat maakt het niet makkelijker. Fatsoenlijke CAM opties zijn er al amper in League 1..moet je gaan kutten met spitsen op CAM en matige CDM's ivm chem enzo..mehhh. Genoeg teams die gewoon 11 bazige spelers hebben ipv 3 ofzo waar ik het hele team omheen moet bouwen. Met dit soort teams speel ik dan toch amper.quote:
Jonge speelde niet serieus. KOm nog een keer met je golds danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:57 schreef Tim86 het volgende:
GG rijst, eindelijk weer eens dik gewonnen van je, was lang geleden
Jammer dat we allebei onze mooiste actie niet konden bekronen..vooral die van jou met Fred was geniaal
haha ik ook niet na rust..voor rust toch wel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:58 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jonge speelde niet serieus. KOm nog een keer met je golds dan
quote:
Je speelt zelf ook wel een beetje frivool..als je wat zakelijker speelt scheelt dat al veel denk ik. Balans tussen skillen en effectief spelen is vaak wat lastig..maar ik heb makkelijk praten want ik kan niet skillenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:31 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ben er klaar mee. Wat een kut team heb ik toch gemaakt.
Lekker de helft van mijn team op de TP gezet en nu lekker slapenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 03:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je speelt zelf ook wel een beetje frivool..als je wat zakelijker speelt scheelt dat al veel denk ik. Balans tussen skillen en effectief spelen is vaak wat lastig..maar ik heb makkelijk praten want ik kan niet skillen
quote:
vet manquote:
Was wel wennen zeker, zon altijd aanwezig en Raapfeest niet aanwezig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet manlekker weer ook, elke dag rond de 28 en altijd zon
Kon ik ook wel gebruiken als fokker zijnde.
zekerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel wennen zeker, zon altijd aanwezig en Raapfeest niet aanwezig.
Tering hee. Hoe vaak bbq jij wel niet? Bier drinken heb ik al wel een schattingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
Je moet dan ook niet sporten, ik heb gebbqd en bier gedronken en voel me prima.
Als de zon schijntquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tering hee. Hoe vaak bbq jij wel niet? Bier drinken heb ik al wel een schatting.
IS Huseklepp en beetje goed?quote:
Volgens mij is die wel een beetje goed ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
IS Huseklepp en beetje goed?
Wil een silver team maken met 4222
Maar weet niet welke spelers ik moet nemen
een beetje maar, hij is niet zo veel waardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel een beetje goed ja.
maar hij heeft geen NIF barca kaart..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef Thorb het volgende:
jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neymar is st
Jawel: http://wefut.nl/player/13312quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar hij heeft geen NIF barca kaart..
Jazeker wel. Staat er 1 op de markt voor 1,5 mil.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar hij heeft geen NIF barca kaart..
dit wist ik dus duidelijk nog nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jazeker wel. Staat er 1 op de markt voor 1,5 mil.
Ik heb 'm alleen maar als LM/LW zien spelen (op Confed.Cup tenminste).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef Thorb het volgende:
jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neymar is st
haha ik bedoel de kaart gekkiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm alleen maar als LM/LW zien spelen (op Confed.Cup tenminste).
ja dat is hetgeen wat ik raar vindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha ik bedoel de kaart gekkie
ik was bang dat jullie het niet zagen he
barca fanboys en deze kaart is meer waard natuurlijkquote:
Neymar en messi ST en dan je team alvast Fc Dwarfs noemenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
barca fanboys en deze kaart is meer waard natuurlijk
Nu kan Ronaldo LW, Neymar ST en die kleine kabouter weg. Of Neymar + Messi ST
ik dacht namelijk dat je bedoelde dat Neymar IRL ook ST isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
barca fanboys en deze kaart is meer waard natuurlijk
Nu kan Ronaldo LW, Neymar ST en die kleine kabouter weg. Of Neymar + Messi ST
5 atb linken met alvesquote:
goed gezien reemsterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:45 schreef Reemi het volgende:
Nu wordt ie nóg duurder dan hij als LW al zou zijn
Prachtig, zo'n MLS speler in 41212 pullen, die nu gewoon 3k oplevert... terwijl hij normaal waardeloos isquote:
ja ik heb er kijk opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
5 atb linken met alves
[..]
goed gezien reemster
Dat is eigenlijk nóg leuker. Of een leuke MLS keeper, dat is helemaal geweldigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig, zo'n MLS speler in 41212 pullen, die nu gewoon 3k oplevert... terwijl hij normaal waardeloos is
nog een paar brasilvers er achterquote:
Huseklepp > Dragequote:
Dat kan qua chem nietquote:
Die achterwaartse trapquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:43 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren. vs stagebeleider.
[ afbeelding ]
Hahaha hoe vet is dat danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:43 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren. vs stagebeleider.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prima3 complete werkdagen erbij gekregen nog dus deze week fulltime
Money money moneeeey
Ja, het heerst weer een beetjen. Ik heb ook een keel als een rasp.quote:
Komt bij mij door de temperatuurverschillen op het werk denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nice.
[..]
Ja, het heerst weer een beetjen. Ik heb ook een keel als een rasp.
Ja. Ik FOK!, zit in de trein naar mijn aidsstudie en heb oogcontact met een minderjarige blondine. Deze activiteiten wisselen elkaar af. Op het in de trein zitten na, natuurlijk. Dat is de komende 15 minuten een zekerheidje.quote:
Ohh als je je verveelt wil je dan een team voor mij bouwenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik FOK!, zit in de trein naar mijn aidsstudie en heb oogcontact met een minderjarige blondine. Deze activiteiten wisselen elkaar af. Op het in de trein zitten na, natuurlijk. Dat is de komende 15 minuten een zekerheidje.
En mijn oogcontactblondine stapt uitsnol.
4-4-1-1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh als je je verveelt wil je dan een team voor mij bouwen
Ik weet echt niet wat ik moet maken
De bans van Robb zijn nog onzinniger dan die van onze Bart.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoop onzin en triestheid van EA![]()
Is er gister nog een nieuwe gratis game gekomen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, ga denk maar weer eens een nieuwe game halen... Forza 4 misschien maar eens uitproberen...
ja die vond ik best tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Shygirl18 het volgende:
Farcry 3 15 euro bij xbox marketIs het een lauwe game?
[ afbeelding ]
Staat gewoon in de OP.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
Wat is die site waar je prijzen van spelers kunt checken en van een heel team ?
zit op de laptop van mijn zus
na het plaatje verwachtte ik een verhaal over zanettiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik bestel net zoals wel vaker aan de bar op school een grote cappuccino, krijg ik in plaats van zo'n lief bescheiden kopje deze belachelijke badkuip in mijn handen gedrukt. De veramerikanisering is in mijn ogen compleet. En nu ga ik even in mijn koffie snorkelen, brb.
[ afbeelding ]
Ow Far Cry 3 is ook 10 euro ipv 15quote:
Zit niet te dromen jongen, drink je koffiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben ook andere koffie proef ik.niet te rammen.
Gewoon zoiets.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet nog een leuke silver kant in een 4222 ?
Heb al een met Elyou, Castaignos en Vargas niet al te duur graag.
jezusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon zoiets.
Andere Nederlandse CDM en Nederlandse CB - Nederlands GK kan ook.
[ afbeelding ]
Daboquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon zoiets.
Andere Nederlandse CDM en Nederlandse CB - Nederlands GK kan natuurlijk ook.
[ afbeelding ]
Das mijn rol hier, sorry man.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Andere Ligue 1 LB dan. Altijd maar negatief hè.
Nee, beter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
nu ga ik iets doms vragen.
Is kazim zo goed dan ?
niet geprobeerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
Hij speelt als N'Gog van vorig jaar, maar dan sneller.
Heb Zlatan al CDMquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
@zhano,
ik neem aan dat je team gewoon zo afgemaakt wordmet miss nog wat TOTS'en IF's
http://wefut.nl/squad/2594
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |