SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ja heb ik laten staan zodat we niet vergeten welke dag de meet ook alweer was en hoe laat enzo weetjequote:Op maandag 1 juli 2013 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kijk boven daar staat nog Utrecht Centraal en de tijd
heul nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
IK HEB JULLIE STIEKEM EEN BELANGRIJKE DM GESTUURD ALLEMAAL LEZEN SNEL SNEL
GODVERDOMMEquote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik kreeg net een anoniem bericht toegestuurd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet van wie het komtquote:
Whehequote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal vechten voor mijn wiet zoals Mario voor zijn prinsesquote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet van wie het komtmaar je schijnt er het één en ander van af te weten
The weed is in another castlequote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal vechten voor mijn wiet zoals Mario voor zijn prinses![]()
![]()
EXCALIBUR!!!!!!11!11111!
Hoe danquote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ik probeerde te zweven maar het lukt niet
Ik schraap het verkoolde kopje er altijd af met een beetje boomschors, werkt prima. Na een tijdje wordt het wel wat minder lekker, maar meestal rook ik 'em in drie sessies op.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah wat hork zegt, afknippen idd of ff het verkoolde deel eruit tikken scheelt wel een hoop
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
HOES ON MA DICK CUS I LOOK LIKE JEEEEESUUUUUUS
dit was een bazenquotequote:I'd rather get high than kiss jesus
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb ik laten staan zodat we niet vergeten welke dag de meet ook alweer was en hoe laat enzo weetje
mooie herineringen aan die tijd jwz lobi
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
HELP MIJ
ONZ / MIJN WIET IS GESTOLEN!!!1!!1! Heb jij de gouden tip?
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
MURDERA GA DIT SOORT FILMPJES MAKEN ALSJEBLIEFT DAT ZOU ZO GAAF ZIJN GAST DOE HET ALSJEBLIEFT
ECHT EXACT HETZELFDE MAAR DAN MET JOU IN PLAATS VAN ZON TUTJE
Precies, echt zo'n superhappyhappy jij, paar felle kleurtjes op je.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]godver. Dan moet ik ook echt zon vrolijke bek trekken en alles.
Ik zou beroemd kunnen worden.![]()
Hobo with a shotgun, met Rutger Hauer.quote:
en dezelfde outfitquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, echt zo'n superhappyhappy jij, paar felle kleurtjes op je.![]()
Youtube succes, gegarandeerd.
STRIKJE IN JE HAAR. Sowieso! Strikje.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
MURDERA GA DIT SOORT FILMPJES MAKEN ALSJEBLIEFT DAT ZOU ZO GAAF ZIJN GAST DOE HET ALSJEBLIEFT
ECHT EXACT HETZELFDE MAAR DAN MET JOU IN PLAATS VAN ZON TUTJE
Ik zou nog depressief worden omdat ik weet dat dit niet gaat gebeuren.quote:
zeg nooit nooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou nog depressief worden omdat ik weet dat dit niet gaat gebeuren.
Gewoon alles al klaar zetten voor de volgende meet en peer pressure toepassen.quote:
Je weet hoe vatbaar ik ben voor groepsdruk.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gewoon alles al klaar zetten voor de volgende meet en peer pressure toepassen.![]()
Alhoewel, ik acht de kans aanwezig dat je het dan sowieso wel zou doen.
Trailer gekeken, mehquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hobo with a shotgun, met Rutger Hauer.
Planet Terror dan? Heeft een geamputeerde chick met een rifle als been.quote:
Heb ik al gezienquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Planet Terror dan? Heeft een geamputeerde chick met een rifle als been.
even slecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Planet Terror dan? Heeft een geamputeerde chick met een rifle als been.
heeft maar een jaar geduurdquote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh er is eindelijk een goeie torrent voor spring breakers, dat werd tijd
echt ja, what the fuckquote:
Oh, m'n volgende filmtip was Death Proof geweest. Maar die ken je dan ook al.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al gezienAlle tarantino films zowat
quote:
krijgt wel hele slechte recensies.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echt ja, what the fuckje zou denken dat die er wel eerder was als je ziet wie erin mee spelen
Die heb ik van de week nog zitten kijken, altijd ff soppen als die meid die lapdance geeftquote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, m'n volgende filmtip was Death Proof geweest. Maar die ken je dan ook al.
daar moest ik vrij hard om lachen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, m'n volgende filmtip was Death Proof geweest. Maar die ken je dan ook al.
Nee, eigenlijk niet, maar bedankt voor de info.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet hoe vatbaar ik ben voor groepsdruk.
Ik voel je.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog zitten kijken, altijd ff soppen als die meid die lapdance geeft.
Ik lig om al dit soort films dubbel.quote:
Dat alleen maakt hem al het kijken waard wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog zitten kijken, altijd ff soppen als die meid die lapdance geeft.
Dit jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik lig om al dit soort films dubbel.Ik wil meer slechte films van topkwaliteit.
Slaap zacht.quote:
ja godverquote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Slaap zacht.
Probeer niet te dromen over hoe hard newbs je inmaken bij keezen.
Leipoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
die manier van moorden met die autoIk vond het echt te grappig
Als je dit soort films ook probeert uit te leggen aan mensen die er totaal onbekend mee zijn. Onmogelijk.quote:
Ik ging proberen planet terror uit te leggen aan mn moeder.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je dit soort films ook probeert uit te leggen aan mensen die er totaal onbekend mee zijn. Onmogelijk.
Dat is wel het beste voorbeeld om de toon van de film mee uit te leggen, uiteindelijk grijp ik die ook meestal aan om mensen een beeld te geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging proberen planet terror uit te leggen aan mn moeder.
"euhm ja en dan ragt zo'n kerel een m4a1 in haar beenstomp, en daar kan ze dan mee schieten"
Hadden we het daar niet over op de meet?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
Ik ga battle royale weer eens binnenhalen denk ik.
euh, niet bewust? Ik kan het me in elk geval niet herinneren.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hadden we het daar niet over op de meet?
Ik had het laatst wel met iemand over die film, maar kan ook gewoon stoned zijn geweest na een vergadering.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, niet bewust? Ik kan het me in elk geval niet herinneren.
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/quote:Op maandag 1 juli 2013 23:57 schreef Ugjerke het volgende:
Of naast iemand met downs gaan zitten en ook over je heen kwijlen en doen alsof je downs hebt. Vinden de ouders vast tof als je je zo aan gaat stellen.
Ben je geript van je money?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:57 schreef Ugjerke het volgende:
EN GODVERDOMME TERINGLIJERS MET BRILLEN ZONDER GLAZEN GA FUCKING DOOD AAN EEN OVERDOSIS ANAAL INGEBRACHTE GIFKIKKERS.
Je gaat toch ook niet met een rolstoel rondhangen bij een gehandicapte terwijl je gewoon kan lopen. En dan ook doen alsof je in een rolstoel rolt, maar eigenlijk heb je gewoon een gat in de stoel en loop je rond, maar doe je alsof je rolt.
The fuck.
Of naast iemand met downs gaan zitten en ook over je heen kwijlen en doen alsof je downs hebt. Vinden de ouders vast tof als je je zo aan gaat stellen.
Kijk, dat komt zelfs in het nieuws.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Ik moet onze gimmick beschermen.quote:
Belediging van het koningshuis, TR gemachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:00 schreef Ugjerke het volgende:
Shit, de eerste seconde nadat ik op die link van Mur klikte, dacht ik dat het Willem-Alexander was.
Dank je, ik heb altijd al bij Pauw en Witteman willen zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Belediging van het koningshuis, TR gemacht
Battle Royalequote:Op maandag 1 juli 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
Ik ga battle royale weer eens binnenhalen denk ik.
Nog suggesties voor films van hetzelfde kaliber? (Liever niet met jappen trouwens, raar volk met bizarre interactie.)
Ik heb niks meegekregenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:10 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga gewoon in de volgende OP vragen of iemand weet of Battle Royale bij de meet besproken is.
Ik zal 'em niet inkoppen.quote:
Tering, dat is wel slecht.quote:
Nee, ik zat bij Olment.quote:
Schuine streep vuurkorf.quote:
quote:
Nu haal ik mensen door elkaar, er zijn er maar een paar waarbij ik de username bij het hoofd kan plaatsen volgens mijquote:
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent van de hamburger-dood-maak-foto?
Ik heb een foto gemaakt van iemand die een mes boven de BBQ houdt. Die zat rechts van me tijdens de BBQ..quote:
Jaa dat ben ik, jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van iemand die een mes boven de BBQ houdt. Die zat rechts van me tijdens de BBQ..
Ah tof dacht ik al maar wist het niet 100%, dan herken ik nog best wel veel mensen. Er zijn maar 6 of 7 waar ik geen link kan leggen tussen username en hoofdquote:
nueqnquote:
Oeh leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laten we het wat drukker maken.
Morgen examenuitreiking, woehoe
Er stond 'Sletjes.' met een duimpjes PI.quote:
Ging jij een paar uur terug ook al niet slapen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er stond 'Sletjes.' met een duimpjes PI.
Ok nu ga ik slapen![]()
Ik wou op tijd naar bed want morgen hele dag werken
Maar kan niet slapen omdat ik pas begin v/d avond begon op te leven sinds de meet
Mja trusten![]()
"Snowbells is lief," toch?quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ging jij een paar uur terug ook al niet slapen?
Maar welterusten![]()
We love you, boss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaGing nog wat shit kijken en kon niet slapen
Mja ga nu maar gewoon mezelf dwingen ofzo
And I love you guys tooJa dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ook maar mezelf het bed in forceren.
En zonder jou was dit allemaal nooit mogelijk geweest, hoor.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Nou, jij vind mij wel heel liefquote:
Je hebt waarschijnlijk ook gewoon vakantie, maar toen ik naar school moest en het zo laat maakte dat als ik ging slapen, ik veel te laat wakker werd (door wekker heen sliep, etc), ik gewoon rond 5u een sterk bakje koffie maakte (of 2), die dronk, en meteen in slaap probeerde te komen, dan begint de koffie in te werken en word je of driekwartier later helemaal uitgerust wakker (ook voor de rest van de dag!), of je slaapt heel licht en word uitgerust wakker gemaakt door de wekker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:38 schreef Snowbells het volgende:
Probleem is met rond deze tijd slapen dat ik niet voor 12 uur wakker word
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk ook gewoon vakantie, maar toen ik naar school moest en het zo laat maakte dat als ik ging slapen, ik veel te laat wakker werd (door wekker heen sliep, etc), ik gewoon rond 5u een sterk bakje koffie maakte (of 2), die dronk, en meteen in slaap probeerde te komen, dan begint de koffie in te werken en word je of driekwartier later helemaal uitgerust wakker (ook voor de rest van de dag!), of je slaapt heel licht en word uitgerust wakker gemaakt door de wekker.
Best raar, dan heb ik energie voor de hele dag, terwijl als ik de hele nacht niet zou slapen en dan een bakje koffie zou drinken, ik gewoon gaar zou zijn de hele dag.
ik gebruik hem elke dag je weet.. alleen zondag niet, bleek die onder me stoel van me auto te liggenquote:
goed dat hij niet onder mijn stoel lag.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik gebruik hem elke dag je weet.. alleen zondag niet, bleek die onder me stoel van me auto te liggen
Zonnebril is rustig voor je ogen
Vraag het aan hemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 04:27 schreef Amarantha het volgende:
Weissman Ik snap dit niet mensen, waarom is zijn kleur oranje en heeft hij die titel?Wat betekend dat
hehe dat denk Ik elke avondquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:16 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen trouwens, ben moe
Beter gewoon weer hard chillen als ik vanavond thuis kom van werk
En nou wil ik gewoon voor de grap eens een keer écht voor 12 uur slapen vanavond
Ik voel jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga vanavond gewoon vroeg naar bed, ik ben helegaar naar de ratten elke ochtend
En dan ook gewoon weten dat het slaapgebrek is, bluh. Enige fijne is dat ik een beetje wakker kan worden in de trein.quote:
Oh ja dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan ook gewoon weten dat het slaapgebrek is, bluh. Enige fijne is dat ik een beetje wakker kan worden in de trein.
haha wattan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed dat hij niet onder mijn stoel lag.
Zou het ook niet doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
Een vriend van me vroeg of ik met hem en 1 ander een rijtjeshuis wil huren.
Ongeveer half zo duur als nu, feitelijk meer ruimte, (al moet ik het delen) en die gasten zijn wel chill.
Toch lijkt het me eigenlijk niets. Komt dan toch weer een beetje neer op het studentenkamer idee. Ik hou te veel van mijn privacy.
zou depressief worden als ik niet tv kan kijken en tegelijk met mijn pik kan spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou het ook niet doennu is het gewoon chill dat je met je pik uit je broek voor de pc kan zitten jwz.
En niet buttnaked op de bank kunnen liggen, of gewoon door het huis lopenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou depressief worden als ik niet tv kan kijken en tegelijk met mijn pik kan spelen.
en niet meer neuken op de bank. ik zie eigenlijk alleen maar nadelen behalve het geld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En niet buttnaked op de bank kunnen liggen, of gewoon door het huis lopen
En wc's/douche's die bezet zijn als jij wilt, huisgenoten die jouw zooi opvreten etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
en niet meer neuken op de bank. ik zie eigenlijk alleen maar nadelen behalve het geld.
niet nakend de douche uit lopen om even van de zon op mijn huid te genieten. Nee. het gaat hem echt niet worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wc's/douche's die bezet zijn als jij wilt, huisgenoten die jouw zooi opvreten etc.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet nakend de douche uit lopen om even van de zon op mijn huid te genieten. Nee. het gaat hem echt niet worden.
DM esquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
Sta nu weer ergens 10e. weet niet zo wat ik er van vind.
Feli!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Zo, praktijkrit gehaald whoop whoop. Geen school meer, geen toetsen meer, geen mentoren meer.
Hell yeah![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Zo, praktijkrit gehaald whoop whoop. Geen school meer, geen toetsen meer, geen mentoren meer.
Hell yeah![]()
![]()
En vergeet niet dat je dan weer een keuken en badkamer moet delen. Dat vond ik het naarste aan studentenhuizen. Of je zat met vrouwen en die hebben hogere verwachtingen van de netheid, of je zat met mannen en dan was er altijd iemand die een teringzooi liet staan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
Een vriend van me vroeg of ik met hem en 1 ander een rijtjeshuis wil huren.
Ongeveer half zo duur als nu, feitelijk meer ruimte, (al moet ik het delen) en die gasten zijn wel chill.
Toch lijkt het me eigenlijk niets. Komt dan toch weer een beetje neer op het studentenkamer idee. Ik hou te veel van mijn privacy.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
Gefeliciteerd! Begreep ik nou dat je bij Arriva gaat rijden? Die hebben LINTjes toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
GTW Spurtjes. Misschien nog ergens een verdwaalde lint, maar meeste is Spurtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Begreep ik nou dat je bij Arriva gaat rijden? Die hebben LINTjes toch?
Ah, daar hebben wij er ook een paar van.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GTW Spurtjes. Misschien nog ergens een verdwaalde lint, maar meeste is Spurt
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
Waarom eigenlijk goederentrein en niet een passagierstrein, heb je daar een specifieke reden voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GTW Spurtjes. Misschien nog ergens een verdwaalde lint, maar meeste is Spurt
Ik rijd met passagiertreinen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk goederentrein en niet een passagierstrein, heb je daar een specifieke reden voor?
Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je juist goederentreinen ging doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rijd met passagiertreinen.
Goederen is wel leuk, maar daar heb je veel meer vertragingen en uitlopende diensten.
Daar moet je als persoon wel tegen kunnen, en nog belangrijker, je partner ook.
Ik zag dat niet echt zitten om eerlijk te zijn, dan heb je einde dienst om 23.00 in Rotterdam bijvoorbeeld, en dan sta je om 01.30 nog in Duitsland. Dan ben je zo onmeunig laat thuis, teveel onzekerheid qua uren enzo.
Verdiend overigens ook wel dik beter, maar ik kies voor stabiliteit
Meesterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
Belangrijke zaken. Niet eerst vieren. eerst zorgen dat de feiten op FOK! goed staan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meester![]()
Laat dan ook even dat 'in opleiding' weghalen in de OP van het treinentopic
Heb daar ook wel stage gelopen hiervoor. Wel een hoop kennis mee genomen wat veel collega's van mij niet hebben. Dat is wel leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je juist goederentreinen ging doenMaar wel leuk, tot er iemand voor de trein springt en je dienst daardoor ook naar de klote is
.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meester![]()
Laat dan ook even dat 'in opleiding' weghalen in de OP van het treinentopic
Als het op FOK! staat is het waar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Belangrijke zaken. Niet eerst vieren. eerst zorgen dat de feiten op FOK! goed staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meesteresquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
vrouw-van-meester
Ja, gaan ze doen volgens mij
Als goederenmachinist ga je per maand netto zeker over de 2300 heen als starter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik sluit niet helemaal uit dat ik ooit nog dat vak induik. Ik vind het salaris alleen niet zo aantrekkelijk, wanneer je het vergelijkt met een (onopgeleide) kantoorbaan in dezelfde sector.
Woooohquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als goederenmachinist ga je per maand netto zeker over de 2300 heen als starter.
Er zijn zelfs vrouwen die dat werk doen, dus denk er maar eens over naquote:
Godver, moira als meesteres en dan deze opmerking. Even fapje plegen onder mijn bureau.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
shagrokende potten met tuinbroeken en bovenarmen als betonblokken
Bel preventief de politie en beschuldig hem van poging tot verkrachting, genocide en masturberen op necroflische films.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
Lol dat negertje loopt hier nu in de winkel te kutten
volgens mij mis ik iets.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
Welk fucking negertjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
NSB'erquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bel preventief de politie en beschuldig hem van poging tot verkrachting, genocide en masturberen op necroflische films.
Kijk, dat is dan wel weer interessant. Ik weet niet of die onregelmatigheid mij echt zou interesseren. Nu is dat sowieso lastiger te beoordelen dan wanneer je er al een tijdje in zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als goederenmachinist ga je per maand netto zeker over de 2300 heen als starter.
Het klinkt wel chill tbh, maar krijg je dan ook zo'n ns jaarkaart?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vrouwen die dat werk doen, dus denk er maar eens over na
En dat zijn niet echt van die shagrokende potten met tuinbroeken en bovenarmen als betonblokken
Hij was wel op de meet, maar ik zie hem nooit hier?quote:
eerder opstaan, kijk maar in dit topic rond 6 of 7 uur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hij was wel op de meet, maar ik zie hem nooit hier?
Wat een bazenontbijt.quote:Ballonnen, bezoek en baklava voor de oudste man van Nederland. Serop Mirzoyan uit Amersfoort bereikte gisteren de respectabele leeftijd van 107 jaar. Het geheim van Mirzoyans ouderdom zit volgens hemzelf in de genen en in zijn leefwijze: iedere ochtend om 8.00 uur op, ontbijten met een half glaasje wodka en een rauw ei, en om 21.00 uur naar bed. Zijn tante is op een leeftijd van 110 gestorven.
Eerst de opleiding maar eens doen hèquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Plus dat ik eigenlijk volgend jaar een woning wil kopen en dan een contract voor onbepaalde tijd nodig zal hebben..
Ik denk dat ik nog gewoon bij mijn huidige baan blijf. Ik zit immers al aan m'n derde contract.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerst de opleiding maar eens doen hè
Zo wispelturig jijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog gewoon bij mijn huidige baan blijf. Ik zit immers al aan m'n derde contract.
En een vast contractquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan wel weer interessant. Ik weet niet of die onregelmatigheid mij echt zou interesseren. Nu is dat sowieso lastiger te beoordelen dan wanneer je er al een tijdje in zit.
Als ik personenvervoer bij Arriva ga doen zou ik er, op basis van de vacature op ovbanen, maar 40 euro op vooruit gaan en vier uur minder hoeven te werken.
Nee, tenzij je voor de NS gaat werkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het klinkt wel chill tbh, maar krijg je dan ook zo'n ns jaarkaart?
Ik geef gewoon aan dat ik het idee interessant vind, maar voorlopig nog even op mijn plek blijf zitten.quote:
Vast contract als in onbepaalde tijd? (Mensen willen nog wel eens met verschillende definities smijtenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En een vast contract
Plus dat het echt gewoon chill werk is.
Het lijkt voor de meeste dat je gewoon zit te staren, maar je bent wel actief/alert, en ondertussen zie je wel veel.
Herten, vogels, landschappen, mooie vrouwen etc etc.
Lekker divers, geen baas die in je nek loopt te hijgen en kans op doorgroei
Groot tekort aan machinisten dus je bent wel 'zeker' van vastigheid
steeds een extra coupé er aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vast contract als in onbepaalde tijd? (Mensen willen nog wel eens met verschillende definities smijten)
Dat zou wel aantrekkelijk zijn. Een beetje door Nederland heen treinen lijkt mij wel relaxt. Ik kan mij alleen geen doorgroei voorstellen bij machinisten.
Denken dat ik op ga staan om 6u in de vakantie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerder opstaan, kijk maar in dit topic rond 6 of 7 uur.
Je begint met een jaarcontract, en daarna krijg je contract voor onbepaalde tijd jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vast contract als in onbepaalde tijd? (Mensen willen nog wel eens met verschillende definities smijten)
Dat zou wel aantrekkelijk zijn. Een beetje door Nederland heen treinen lijkt mij wel relaxt. Ik kan mij alleen geen doorgroei voorstellen bij machinisten.
ik bedoelde eigenlijk terugkijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik op ga staan om 6u in de vakantie.
Tot het moment dat je zover doorgegroeid bent dat je gewoon een loopbrug bent in plaats van een trein.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tot het moment dat je zover doorgegroeid bent dat je gewoon een loopbrug bent in plaats van een trein.
Oh ja, dat zijn nog wel logische doorgroei mogelijkheden. Maar je tweede contract is dus al voor onbepaalde tijd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je begint met een jaarcontract, en daarna krijg je contract voor onbepaalde tijd ja![]()
Doorgroei kan, als je uiteindelijk toch goederen wilt gaan doen, buitenlandse cursus (Duitse bevoegdheid bijv), teamleider op de zaak, mentor machinist worden, examinator etc..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik wil later echt zo'n kat met 2 verschillende kleuren ogen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met het halen van je praktijkritquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je begint met een jaarcontract, en daarna krijg je contract voor onbepaalde tijd ja![]()
Doorgroei kan, als je uiteindelijk toch goederen wilt gaan doen, buitenlandse cursus (Duitse bevoegdheid bijv), teamleider op de zaak, mentor machinist worden, examinator etc..
Haha vetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn moeder heeft 1 bruin oog en 1 groen oog
So so prettyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik wil later echt zo'n kat met 2 verschillende kleuren ogen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
een maat van me ook. best vet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er liep in mijn pauze zo'n klein neger jongetje rond die er echt typisch uitzag als zo'n derdewereld kindje maar dan met kleren aan en zonder eiwittekort-buikje en vliegen op z'n hoofdquote:
Lekker bezig manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Hell yeah![]()
![]()
Geef hem etenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er liep in mijn pauze zo'n klein neger jongetje rond die er echt typisch uitzag als zo'n derdewereld kindje maar dan met kleren aan en zonder eiwittekort-buikje en vliegen op z'n hoofd
Bel Unicef! Ze hebben er per ongeluk eentje mee terug genomenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er liep in mijn pauze zo'n klein neger jongetje rond die er echt typisch uitzag als zo'n derdewereld kindje maar dan met kleren aan en zonder eiwittekort-buikje en vliegen op z'n hoofd
Stonermeet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
bijna in slaap gevallen tijdens een meeting.fck.
Whehehequote:
Jepquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn nog wel logische doorgroei mogelijkheden. Maar je tweede contract is dus al voor onbepaalde tijd?
niemand hier blowt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Neem initiatief en maak er een stonermeet van.
Dat is wel heel netjes.quote:
als jij kijktquote:
Gewoon mailen dat je een keer wilt kijken omdat je het overweegtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes.![]()
Hoe staan ze er tegenover 'meeloopdagen'?
toen ik nog stage liep ging ik soms gewoon even in de tuin een jointje roken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
als jij kijkt
Maar achter jou rug om gast.....
Vechtdallijnen zouden wel ideaal zijn voor mij, hoef ik ook niet te verhuizen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon mailen dat je een keer wilt kijken omdat je het overweegt
Ze hebben veel nieuwe machinisten nodig. Al weet ik niet hoe het op het Zwolle lijntje zit, daar zoeken ze sowieso nog wel personeel, maar daar zijn nog niet genoeg mentoren meen ik.
Ik weet dat ze binnenkort bij ons met een nieuwe klas beginnen dus ze hebben nodig.
Ziet er tantoelekker uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht, ik ga een foto proberen te maken van alle thc die aan de randjes van mijn grinder zit. Dit is trouwens van 2 weken wiet grinden ofzo hihi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga echt snel een digitale camera kopen die van deze tijd is haha. Beter foto's
Denk dat ik het vanavond in een joint ga gooienquote:
thc poeder uit je grinder pulken en in de bong rokenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht, ik ga een foto proberen te maken van alle thc die aan de randjes van mijn grinder zit. Dit is trouwens van 2 weken wiet grinden ofzo hihi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga echt snel een digitale camera kopen die van deze tijd is haha. Beter foto's
Heb je hardop uitgelachen.quote:
Toffe fotos welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga altijd met een tipje langs de rand en dan valt er gewoon een hoopje thc uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
thc poeder uit je grinder pulken en in de bong roken
Thanks. Wou ze mooier hebben maar mijn camera is te oudquote:
whutquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey hou je bakkes.
Maar echt, jezus er zit niet eens een verhaallijn in
Dat is een tv serie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik zei het toch.
Ga Luther kijken om bij te komen
Ik heb je daar een keer een heel verhaal over verteldquote:
Oh weet ik niet eens meerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb je daar een keer een heel verhaal over verteld
Maar toen wilde je eerst hannibal volgen.
Het is de beste detective serie ooit.Wat een enorme baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |