Ze zijn nu alleen nog blauw, maar geen schaaf knieën meer.. Daan kruipt ook bijna niet meer..quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Tinuviel het volgende:
DF en andere mama's, zijn de kapotte knieen dan over als je kindjes lopen? Bij mijn kleuter gaan ze nog steeds kapot, ook al kan hij allang lopen. Hij kruipt tijdens het spelen toch weer erg veel op zijn knieen rond.

)
 ) )
 ) 

Gaat nu wel wat beter, maar zijn hobby is het niet.
 Gaat nu wel wat beter, maar zijn hobby is het niet.  Zover zijn we hier nog niet. Misschien ook wel gunstig, kan het ook niet tegen me gebruikt worden
 Zover zijn we hier nog niet. Misschien ook wel gunstig, kan het ook niet tegen me gebruikt worden   

).
 ). Ik heb het CB vanmorgen gebeld en ze gaven aan dat er rond de 18 maanden wel gewoon een reguliere afspraak is. Vreemd toch? Nu gaan we eind augustus, omdat er blijkbaar iets mis was gegaan met onze oproep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:35 schreef Kuukske het volgende:
18 mnd hoeven wij niet. Jullie misschien ook wel niet meer dan? Billie hoeft pas weer bij 2 jaar.
Ik ga wel achter die brief aan inderdaad. Heel slordig. Ik ben blij dat ik zelf, naast het vaccinatiebewijs dat het cb bijhoudt ook nog in z'n groene buukske bij hou wanneer ie wat heeft gekregen.

Raar. Nja, andere gemeente. Misschien ligt het daar dan aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen werd er hier ook niet buiten gespeeld, hilliebillie. Hoewel M. eigenlijk altijd buiten in de tuin speelt als de deur open is. Hij vond het blijkbaar ook te heet (en ik ook, dus dat kwam goed uit.).
[..]
Ik heb het CB vanmorgen gebeld en ze gaven aan dat er rond de 18 maanden wel gewoon een reguliere afspraak is. Vreemd toch? Nu gaan we eind augustus, omdat er blijkbaar iets mis was gegaan met onze oproep.
Weet jij al meer over de vaccinaties?
Clubsoda, wat leuk die dierengeluiden. Opeens gaat het heel hard met de woordenschat. Ik hield eerst nog wel woordjes bij in een boekje, maar ik kan het nu niet echt meer goed bijhouden.
 .
.

Ochja, natuurlijk, ik dacht nog dat we bij hetzelfde cb zaten (of in elk geval Careyn).quote:Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Raar. Nja, andere gemeente. Misschien ligt het daar dan aan.
Ik heb nog niet gebeld. Sowieso moet alles even opgestuurd naar het RIVM. Daaruit zal vanzelf blijken dat ie alles gehad heeft. Ik kan nu alleen maar berichten naar het cb verzinnen die niet zo vriendelijk zijn.

. J wat minder, maar dat is dus ook wel redelijk normaal, als ik t hier zo lees.
. J wat minder, maar dat is dus ook wel redelijk normaal, als ik t hier zo lees. . Knap dat M het al staand kan zeg, Soemp! Wow!
 . Knap dat M het al staand kan zeg, Soemp! Wow! .
.  .
 .

Ze kan ook nog eens je hand pakken en ja dan iets (willen) laten doen. Zo grappig!
 Ze kan ook nog eens je hand pakken en ja dan iets (willen) laten doen. Zo grappig!

Raar dat dat zo verschilt per consultatiebureau/ gemeente. Wij zijn net geweest en hoeven ook pas weer met 2 jaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen werd er hier ook niet buiten gespeeld, hilliebillie. Hoewel M. eigenlijk altijd buiten in de tuin speelt als de deur open is. Hij vond het blijkbaar ook te heet (en ik ook, dus dat kwam goed uit.).
[..]
Ik heb het CB vanmorgen gebeld en ze gaven aan dat er rond de 18 maanden wel gewoon een reguliere afspraak is. Vreemd toch? Nu gaan we eind augustus, omdat er blijkbaar iets mis was gegaan met onze oproep.
Weet jij al meer over de vaccinaties?
Clubsoda, wat leuk die dierengeluiden. Opeens gaat het heel hard met de woordenschat. Ik hield eerst nog wel woordjes bij in een boekje, maar ik kan het nu niet echt meer goed bijhouden.

) En mijn vriend heeft gelukkig net op tijd z'n taalgebruik aangepast, die zegt nu netjes potverdikkie als er iets mis gaat wat de kleine meneer netjes heeft overgenomen: "fffedikkiedikkie!"
 ) En mijn vriend heeft gelukkig net op tijd z'n taalgebruik aangepast, die zegt nu netjes potverdikkie als er iets mis gaat wat de kleine meneer netjes heeft overgenomen: "fffedikkiedikkie!" 
 Ik zing de hele dag verzoeknummers hehe, steeds maar weer "hahaha?" (ik zag twee beren broodjes smeren) en "zo vis?" (in de maneschijn)
 Ik zing de hele dag verzoeknummers hehe, steeds maar weer "hahaha?" (ik zag twee beren broodjes smeren) en "zo vis?" (in de maneschijn)  

quote:Op maandag 8 juli 2013 14:54 schreef Mevr_Mus het volgende:
Feest der herkenning weer! Dreumesen / bijna peuters zijn zo leuk! Hier is de taalontwikkeling ook opeens in een stroomversnelling. S. is er heel actief mee bezig, krijgt geen genoeg van woordspelletjes (wat is dat? zie jij een... etc.) en boeken met veel plaatjes zijn favoriet. Opeens blijven ook alle woorden hangen, ook minder logisch woorden als kikker en krokodil (vooruit, "krokododo" :p En mijn vriend heeft gelukkig net op tijd z'n taalgebruik aangepast, die zegt nu netje potverdikkie als er iets mis gaat wat de kleine meneer netjes heeft overgenomen: "fffedikkiedikkie!"
Hij vindt het ook weer helemaal leuk als ik liedjes zingIk zing de hele dag verzoeknummers hehe, steeds maar weer "hahaha?" (ik zag twee beren broodjes smeren) en "zo vis?" (in de maneschijn)

Gaaf allemaal. TAP ook, met de 'Joehoe!' en Fee, hoppetee.
 Gaaf allemaal. TAP ook, met de 'Joehoe!' en Fee, hoppetee.  
  Eerder deed hij dan wel gebaren mee en vorig jaar kwam er elke keer een grote glimlach, maar nu mooi niet meer. Ik zing ook best vals.
 Eerder deed hij dan wel gebaren mee en vorig jaar kwam er elke keer een grote glimlach, maar nu mooi niet meer. Ik zing ook best vals.  Thuis hebben we geen spiegel op zijn hoogte, maar op vakantie wel. Zag ik hem elke dag wel een aantal keer z'n gezichtsuitdrukkingen oefenen in de spiegel. Zo komisch.
 Thuis hebben we geen spiegel op zijn hoogte, maar op vakantie wel. Zag ik hem elke dag wel een aantal keer z'n gezichtsuitdrukkingen oefenen in de spiegel. Zo komisch.  

Wat een plezier. Hij heeft het echt leuk in de tuin.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
Nog even een buitenspeelcollage
(met 1 foto van de puinhoop in huis en tuin + baby)
[ link | afbeelding ]

Ik moest lachenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Soempie het volgende:
Als ik hier ga zingen komt er een boze blik en wordt er driftig nee geschud. Eerder deed hij dan wel gebaren mee en vorig jaar kwam er een grote glimlach, maar nu mooi niet meer. Ik zing ook best vals.

Ik moest ook lachenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik zing ook vals maar hier vinden ze het nog prachtig gelukkig.
 Na een fase waarin ik geacht werd mijn mond te houden worden mijn zangkunsten nu dus weer gewaardeerd. Tijdelijk waarschijnlijk want de rest van de wereld is minder gecharmeerd van mijn zang
 Na een fase waarin ik geacht werd mijn mond te houden worden mijn zangkunsten nu dus weer gewaardeerd. Tijdelijk waarschijnlijk want de rest van de wereld is minder gecharmeerd van mijn zang   

Oh dat vind ik ook een goede optie! En dan M naar bed als ze moe is, en dan hoef ik ook niemand weg te sturen. Niemand beledigd...(familiegedoe) En ik wil het ook graag klein houden, maar toch zitten we al op zo'n 20 man. Heb aan mijn lief gevraagd of we de lijst nog eens kunnen doornemen. Wmb schrappen we de helft, maarja zijn voornamelijk zijn vriendenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hi SE. Wij vieren E haar feestje tussen 11:00 en 14:00! E slaapt vaak van 9:30 - 11:00 en van 14:30 - 16:00 dus zo proppen we het er tussen. We maken gewoon broodjes kaas/ham/knakworst e.d. en een kopje soep voor de lunch

) En ik ken alleen de filmpjes van internet, net heb ik dan wel het gebaar voor appel opgezocht (eigenlijk heel makkelijk/logisch...) Dus zo proberen we elke keer maar wat
 ) En ik ken alleen de filmpjes van internet, net heb ik dan wel het gebaar voor appel opgezocht (eigenlijk heel makkelijk/logisch...) Dus zo proberen we elke keer maar wat  
   Lekker aan het spelen
  Lekker aan het spelen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |