Ben benieuwd wat ze bij jullie dan bespreken en doen. Weet je of het een groepsbijeenkomst is? Dat hoor je ook wel vaker?quote:
Wij hadden de afsprak vorige week (of 2 weken geleden??) ...ze moest toen een toren bouwen wat ze geen zin in had want (verrassing) ze had ballen gezienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bij jullie dan bespreken en doen. Weet je of het een groepsbijeenkomst is? Dat hoor je ook wel vaker?
Geen groepsbijeenkomst. Heb een vragenlijst meegekregen die besproken kan worden. Vragen hebben betrekking op o.a. eten/slapen tot wat kan hij (lopen, praten) en of er wijzigingen zijn in de gezinssituatie (baan kwijt, echtscheiding, gezinsuitbreiding). En ze doen geloof ik wat testjes (blokjes stapelen, bal teruggooien).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bij jullie dan bespreken en doen. Weet je of het een groepsbijeenkomst is? Dat hoor je ook wel vaker?
Arme knietjes! I. had er al snel genoeg van en ging op handen en voeten verderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef Kyara het volgende:
SoempieOok al zo'n lolbroek die weet wat goed voor hem is
DF, lekkerbek![]()
M heeft hele rode knieën van het buiten kruipen op de tegelsZo sneu... maar om hem nou een lange broek aan te trekken vind ik ook zo iets. Hopelijk realiseert hij zich dat lopen minder pijnlijk is.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
Wij hadden de afsprak vorige week (of 2 weken geleden??) ...ze moest toen een toren bouwen wat ze geen zin in had want (verrassing) ze had ballen gezienen daar ging ze de heeele afsprak mee lopen gooien!
Wat schattig!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Arme knietjes! I. had er al snel genoeg van en ging op handen en voeten verder![]()
En er komt een moment dat hij dat doet terwijl je niet achter hem staat.....quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
Alhoewel hij deze week wel een stunt had: zich plotseling achterover laten vallen (eventueel van de bank), met z'n handjes in de lucht, in het volste vertrouwen dat ik hem wel vang.En daarna heel hard lachen, natuurlijk.
Hij heeft geloof ik nu wel door dat ik het niet goed vind, zo plotseling.
Dan leert hij het wel af.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En er komt een moment dat hij dat doet terwijl je niet achter hem staat.....
Hier ook 'af'.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef Kyara het volgende:
Ik lees trouwens dat jullie kindjes jullie roepen vanuit bed. Probeer ik M ook te laten doen maar hij gaat toch huilen als hij uit bed wil ipv papa of mama te roepen.
Hij is tegenwoordig ook heel duidelijk in wat hij wel en niet wil. Vooral "af" en "uit" gebruikt hij veel (ook als we hem willen helpen de trap op, of tegen papa die bij hem in de zandbak komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |