Hoezoquote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu heb ik een probleempje wat jij moet oplossen.
hij is toch van willem wever :s :squote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar Ewout is niet RTL hij is toch van Avro Kindertv
Nou.quote:
Gast laat die borderliner eensquote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Maar kan ik daar parkeren of niet. Is het vlakbij die Shell langs de ring?
Mooi man, da's dat koppel dat zoent zoals een vogel haar jongen voert.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef TienVingers het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7bdd0ec9-839e-4bec-b8a6-8bec4a0ec5fe/
Ik zie kleine TV al naar de brievenbus rennenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja
Ik ging vroeger vragen insturen die ze dan zogenaamd zouden antwoorden op tv.
Stervensduur = automatisch niet doen hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou.
Ik zou dus 19 juli met een huisgenootje reizen naar Roemenië op vakantie.
Alleen zij is gevraagd om een presentatie te geven in Suriname (ze heeft een scriptie oid geschreven wat voor een wetswijziging gaat zorgen in Suriname en de VN heeft d'r gevraagd om een presentatie te geven) de 19de.
Daarna vliegt ze vanuit Paramaribo naar Boekarest, dat zou betekenen dat ik alleen moet vliegen vanuit Amsterdam. Maar ik mag ook met d'r mee naar Paramaribo (wel op eigen kosten).
Alleen ticket is zo stervensduur, en het is maar voor 1 dagje maar ik wil wel.![]()
Dus.
Help.
Ja. En weet ik niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Maar kan ik daar parkeren of niet. Is het vlakbij die Shell langs de ring?
Ja maar toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stervensduur = automatisch niet doen hier.
Niet persoonlijk ofzo, maar waarop typ jij altijd alsof je stoned als een garnaal bent?quote:
Okeeeeequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi man, da's dat koppel dat zoent zoals een vogel haar jongen voert.
1:15
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi man, da's dat koppel dat zoent zoals een vogel haar jongen voert.
1:15
Voor een dagje zou ik het niet doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar toch.
ParamariboZeg het nou zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |