Via Odin succesvol, daarna de reboot waarna hetzelfde probleem blijft. Blijft hangen in bootscreen. Wil 'm dus graag laten repareren.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef SiGNe het volgende:
Kan je er nog wel in Odin bij? De eerste keer dat ik m'n telefoon flashtte had ik namelijk ook zoiets.
Ik weet niet helemaal precies meer hoe ik dat toen heb opgelost, maar ik heb toen met Odin wel een nieuwe firmware erop weten te krijgen terwijl ik echt dacht dat ik m'n (toen nog nieuwe) telefoon gebrickt had.
hmm, 20 uur per batterij, denk wel redelijk ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef fespo het volgende:
is 5% accu verbruik per uur een beetje normaal?
de telefoon staat op standby. wifi staat uit. verder niet veel bijzonders op de voorgrond en alle programma's afgesloten.
Dat is wel veel hoor, ik doe ongeveer 1% per uur met de officiėle extended battery. Dat is met wifi uit en 3G aan. 5% lijkt me echt teveel.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef fespo het volgende:
is 5% accu verbruik per uur een beetje normaal?
de telefoon staat op standby. wifi staat uit. verder niet veel bijzonders op de voorgrond en alle programma's afgesloten.
Wat is er mis met de normale manier dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Even een kick.
Vanmiddag was ineens de telefoonfunctie van mijn telefoon uitgevallen. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en toen deed hij het weer (kon weer bellen, best nuttig voor een telefoon)
Is er een andere manier om de telefoon aan en uit te zetten?
wat is de normale manier dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is er mis met de normale manier dan?
Batterij eruit is over het algemeen wel effectief.
powerknop rechts ingedrukt houden en dan "opnieuw opstarten" of "uitschakelen"quote:
Dat was ook aanvankelijk het idee (denk ik) maar omdat ze dan niet de titel "dunste smarphone" op dat moment konden krijgen en minder marketing zooi hadden hebben ze dat niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:35 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Dat is wel veel hoor, ik doe ongeveer 1% per uur met de officiėle extended battery. Dat is met wifi uit en 3G aan. 5% lijkt me echt teveel.
De extended battery is trouwens echt een aanrader! De S2 wordt wat dikker en zwaarder en voelt daardoor degelijker en steviger aan. Zes uur schermtijd is ook haalbaar. Samsung had hem zo uit moeten brengen
Dat heb ik idd gedaan. Ik dacht dat er misschien een andere optie was dan het ding hardhandig opnieuw op te starten, maar dat is er dus niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
powerknop rechts ingedrukt houden en dan "opnieuw opstarten" of "uitschakelen"
Als het verbindingsgerelateerd was kan je eventueel nog proberen om naar "vliegtuigmodus" en terug te gaan, maar zo te horen was je telefoonsoftwaredeltje gewoon vastgedonderd. Dan is een reboot het meest effectief.
Met een hamer erop meppen, en laten repareren, daarna terug aanzetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat heb ik idd gedaan. Ik dacht dat er misschien een andere optie was dan het ding hardhandig opnieuw op te starten, maar dat is er dus niet.
Dank voor het antwoord iig!
Nope, wel opzoek geweest. Ik gebruik mijn S2 nu als MP3-speler naast mijn Nexus 5 en wil graag Kitkat op mijn S2, puur om te kijken hoeveel sneller mijn N5 is.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef gogosweden het volgende:
Zijn er mensen hier die een goede stabiele kitkat rom draaien? Zo ja, welke?
ik ben van plan om mijn S2 nog een aantal jaar te laten draaienquote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef themole het volgende:
[..]
Nope, wel opzoek geweest. Ik gebruik mijn S2 nu als MP3-speler naast mijn Nexus 5 en wil graag Kitkat op mijn S2, puur om te kijken hoeveel sneller mijn N5 is.
Same alleen dan een Oppo Find 5. Was/is nog zeker een top telefoon die S2quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef µ het volgende:
* µ is overgestapt op Jolla. Na twee jaar niet meer dagelijks mijn S2 mee. Is toch anders.
Jep, same herequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben van plan om mijn S2 nog een aantal jaar te laten draaien. Gekocht 1 maand nadat hij uitkwam. Alles werkt nog perfect, alleen de batterij is na 3 jaar verneukt, maar voor ¤30 heb je een sammy batterij
Batterij wil wel eens bol staan. Na vervanging deed die van mij het weer prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallon,
Ik heb een vraagje.
Mijn Samsung Galaxy S2 wilt ineens niet meer opladen, en alle opties op Google zijn veel te moeilijk voor mij.
Ik heb verschillende opladers geprobeerd, daar licht het niet aan, dus het moet echt de batterij zijn of het oplaadportje.
Weet iemand er iets meer over te vertellen?
gr
Misschien met het licht uit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallon,
Ik heb een vraagje.
Mijn Samsung Galaxy S2 wilt ineens niet meer opladen, en alle opties op Google zijn veel te moeilijk voor mij.
Ik heb verschillende opladers geprobeerd, daar licht het niet aan, dus het moet echt de batterij zijn of het oplaadportje.
gr
had ik ook. Kan je voor een paar tienrjes bij de turk laten repareren :pquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallon,
Ik heb een vraagje.
gr
kleautzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker snel, goede grootte, uitbreidbaar geheugen, FM-radio, verwisselbare batterij... voorlopig geen upgrade gepland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |