Nah, ik heb vooral een gebrek aan discipline.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen hier heeft een aidstoornis![]()
Jij bent relatief normaal op aid-gebiedquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb vooral een gebrek aan discipline.
De schijn ophouden.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent relatief normaal op aid-gebied![]()
WAT DOE JE NOG IN DIT TOPIC?![]()
Vlees, broccoli met larvenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alstu!
Wat heb je gegeten dan Puckzie?
Ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen hier heeft een aidstoornis![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vlees, broccoli met larvenchampignons en een paar frietjes meegesnoept van Pinda. Niets aparts dus.
Maar ik zit al geruime tijd op de wc. Volgens mij ben ik nu wel klaar
Het borrelt niet meer....
Zat te hele tijd te f5-en bij mijn mail, en toen keek ik hoe laat het was en zag ik dat er waarschijnlijk helemaal niemand meer aan het werk isquote:Op maandag 1 juli 2013 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind Mandy's blouse tof trouwensmaar velen duur voor mij.
Jas ja!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Deze jas
http://topvintage.nl/nl/v(...)trench-coat-in-beige
En deze jurk
http://topvintage.nl/nl/v(...)0s-retro-shift-dress
De voering is zo'n toffe print ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jas ja!
Jurk...niet voor dat geld! Maar wel mooi
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Priem, ik heb erover zitten lezen en an sich val ik nog mee vergeleken met sommige verhalen die ik lees. Ik ga er eens op mijn gemak verder naar speuren en nadenken of ik er misschien eens mee naar de huisarts kan. Ik vind het wel jamner dat er relatief weinig over te vinden is, maar idd weten dat het een bekend(er) fenomeen is voelt wel fijn. En ja, ik zat ook al naar die serie te zoeken!
Jup... heb toch geen geld nuquote:
Ik heb nog een patroon voor zo'n jas liggenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup... heb toch geen geld nu. Tenminste, niet er voor over.
Oh die is idd ook tofquote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
Deze: http://www.zalando.nl/min(...)n-m3221h01h-601.html
Ja, snap ik. Niet fijn!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Diconnected het volgende:
En als ik nou een keer werk heb, scheelt ook weer zorgen enzo. Want dit is echt kudt.
En hoe is je verbinding naar Barendrecht? Kassa werk bij IKEA? Kan veelal zittend, veel koopavonden dus makkelijk veel uren maken..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Diconnected het volgende:
En als ik nou een keer werk heb, scheelt ook weer zorgen enzo. Want dit is echt kudt.
Gaat een huis financieel wel lukken zonder baan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Hmm, momenteel alleen vacature in Eindhoven..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe is je verbinding naar Barendrecht? Kassa werk bij IKEA? Kan veelal zittend, veel koopavonden dus makkelijk veel uren maken..
Ja het is echt frustrerend ditquote:
Hm ja zou ik even uit moeten zoeken. Moet eerst met tram naar station en dan stoptrein naar Lombardijen of Barendrecht en dan nog een bus.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe is je verbinding naar Barendrecht? Kassa werk bij IKEA? Kan veelal zittend, veel koopavonden dus makkelijk veel uren maken..
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Gaat een huis financieel wel lukken zonder baan?
Die van topvintage?quote:
Vanmiddag was ik een filmpje van VeraCamilla aan het kijken en die sprak camel als kammel uitquote:
dat is bijna erger dan franSJIEzequote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik een filmpje van VeraCamilla aan het kijken en die sprak camel als kammel uit
Uitzendbureau al geprobeerd? ALs ik zo de topics over dit onderwerp in wgr zie is dat het eerste advies.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het is echt frustrerend ditgewoon echt op van alles gesolliciteerd. En het is altijd iets van, te oud, te jong, te weinig ervaring, niet het juiste profiel, enz
[..]
Hm ja zou ik even uit moeten zoeken. Moet eerst met tram naar station en dan stoptrein naar Lombardijen of Barendrecht en dan nog een bus.
Kun je toch meten? Maat S is 112cm langquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ench-coat-in-iceblue
Dezenmaar vlg mij zou ie bij mij te lang vallen
Ja dat bedoel ikquote:
Loopt dat een beetje goed nu? Genoeg om jezelf mee te kietelen af en toe?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk weer advertentie inkomsten deze maand.
FF de zoom bekeken. makkelijk korter te makenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ench-coat-in-iceblue
Dezenmaar vlg mij zou ie bij mij te lang vallen
dan klopt het model niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FF de zoom bekeken. makkelijk korter te makenOfwel door mij of door een coupeuse
Het is een klokkend model. Maar we hebben het niet over 20 cm ofzo.quote:
Heb eind februari betaling gehad, en deze of volgende maand weer. Betaling is altijd minimaal 70quote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Loopt dat een beetje goed nu? Genoeg om jezelf mee te kietelen af en toe?
Tussen een maat S en XXL zit sowieso 4cm verschil. Denk dat het dan ook niet veel uitmaakt als je hem zelf iets korter maakt (tot in de knie ofzo).quote:
Het verschil in maten zit 'm idd ook vaker in de taille, borst, schouders dan in de lengte.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tussen een maat S en XXL zit sowieso 4cm verschil. Denk dat het dan ook niet veel uitmaakt als je hem zelf iets korter maakt (tot in de knie ofzo).
Ik vind 'm zelfs op het model een tikje te lang. Net op de knie zou ik denk ik wel mooi vinden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Halverwege kuit vind ik soberso te lang.
Heb je je kast al uitgezocht?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Nee denk dat het van dit model niet uitmaaktmaar ik faal toch niet
dus..........
![]()
![]()
*denkt aan haar nieuwe keuken en uitbouw en en en.....
*
Neequote:
Ja jonge, ik wilde je net gaan aanmoedigen om niet te falen, maar dan moet je zelf ook wat doen!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeik heb mijn was voor me staan om te vouwen en dat heb ik nog maar half gedaan en ik ben film aan het kijken
Ik faal toch ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, ik wilde je net gaan aanmoedigen om niet te falen, maar dan moet je zelf ook wat doen!
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik faal toch ook nietik ga er alleen nog wel een aantal dagen over zeuren
so you know
Ja ga ik morgen maar bellen idd. Heb nu zelf genoeg gesolliciteerd, hopelijk kunnen zij mij beetje verder helpen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uitzendbureau al geprobeerd? ALs ik zo de topics over dit onderwerp in wgr zie is dat het eerste advies.
dat denk ik ook wel! Soberso staat dat mooi op een lang slank lijfquote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Daarom vind ik m zo mooi, voir mij is ie wel goed gok ik.
Triiiix had je mijn luigi u post nog gezienquote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, de telefoon ging en daarna ben ik Mario gaan vermoorden
Ik stel ook al mijn aankopen qua kleding uit tot na borstvoeding/lijnen. Nu zijn m'n tieten zo variabel qua grootte dat er geen zinnig woord over de maat te zeggen valt en ik hoop dat ik ook nog wat afval als ik niet meer áltijd honger heb.
Welkon? Ik had laatst ergens op gereageerd, maar kweeniemeer? Wazzup??quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Triiiix had je mijn luigi u post nog gezien
LIF / [SHJN SC] #1691 Ik laat iedereen falen ♥quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welkon? Ik had laatst ergens op gereageerd, maar kweeniemeer? Wazzup??
Maandag plopdag?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Plop plop plop plop plop plop plop plop plop
Bubbeltjesplasticquote:
ELKE DAG PLOPDAG!quote:
Oh!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LIF / [SHJN SC] #1691 Ik laat iedereen falen ♥
Ja ik vond het erg veel schelen!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh!ik ben zķ benieuwd!! En huuu, de dlc is maar 20?? Hum, dan moet ik toch nog eens nadenken over die standalone, ik dacht dat er minder verschil was :-/ thnx voor de tip mops
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Incantrix het volgende:
LOG LOG LOG
IT'S BETTER THAN BAD: IT'S GOOD
EVERYONE WANTS A LOGquote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef Incantrix het volgende:
LOG LOG LOG
IT'S BETTER THAN BAD: IT'S GOOD
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Incantrix het volgende:
Debs, zo'n jas aan jou zou echt keihard de bom zijn jonge!
Oeh dat ziet er lekker uit!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
http://www.lekkerensimpel.com/2013/06/24/griekse-quiche/
Nermnermnerm
Nee dat zit er normaal niet in toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit!
Ik snap alleen de aardappels in een quiche niet zo
Ik zag die maltesertaart en ik dacht van nermnermnerm en die heb ik maar snel weggeklikt.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh
http://www.lekkerensimpel(...)n-zonder-ijsmachine/
ietsjepietsje minder gezond![]()
Nee, de bodem zorgt al voor genoeg van die voedselgroep naar mijn idee..quote:
Ja, ik las het idd! Zijn de levels kleiner dan? Of moet je nu gewoon duizend keer dezelfde level spelen om 1 geheim te ontdekken?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg veel schelen!Hij is leuk, maar wel stressen omdat je hard moet rennen vanwege de tijd!
Heuj, da's één van mijn beste vriendinnenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, dit is best gezond te doen:
http://www.funandfood.nl/(...)-tien-minuten-klaar/
Plus je moet het 5 a 10 minuten in beweging houden. Dus ook gelijk beweging erbij![]()
Ik kwam er via een link op de site die mss posttequote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj, da's één van mijn beste vriendinnen
Credits aan unf, die poste 'm vanavond!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er via een link op de site die mss postte![]()
Die site van mss is erg leuk trouwens
Coolquote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kwam er via een link op de site die mss postte![]()
Die site van mss is erg leuk trouwens
Ermahgerd in OUDquote:Op maandag 1 juli 2013 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Oheuj, ik zie nu dat Taart een blauwe is geworden!grats chick!
Nee joh, OUD-rellen zijn de grappigste.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
In OUD doen ze toch alleen maar kusjekroel?
Met screenshots en allesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, OUD-rellen zijn de grappigste.
Inclusief screenshots op de facebook!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef megamandy het volgende:
Worden we daar dan vanaf nu af aan meteen van op de hoogte gesteld?
Is dat recent dan? Die 'amerikaanse' (zij/hij gebruikte buikfoto's van een amerikaanse) was wel een heel triest verhaal, die verzon dat haar tweeling heel ziek werd en doodging precies terwijl dat bij iemand anders écht gebeurde en diegene sneeuwde dus een beetje onder door die nepster.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
OUD
Ik kan me nog herinneren dat een vriendin van me (met een zeer matige reputatie, toegegeven) zwanger was. En boze tongen in OUD gewoon beweerden dat ze heel haar zwangerschap verzon. Inclusief nep buikfoto's, echo's etc. Net als 1 of andere Amerikaanse ooit had gedaan.
Nu was zij geen schatje dat geef ik toe maar dit ging way beyond absurd
Oh gezonde dochter gebaard trouwens
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat recent dan? Die 'amerikaanse' (zij/hij gebruikte buikfoto's van een amerikaanse) was wel een heel triest verhaal, die verzon dat haar tweeling heel ziek werd en doodging precies terwijl dat bij iemand anders écht gebeurde en diegene sneeuwde dus een beetje onder door die nepster.
En als jouw vriendin diegene was die vond dat ze best af en toe nog coke kon doen tijdens de zwangerschap heb ik ook aan haar getwijfeld en anders weet ik niet wie het is
Maar ik kom practisch nooit meer daar, ben er wel klaar mee.
het was op 1 dagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ruim een halve kilo eraf hier. Zeer correct tempo.
Godverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was op 1 dagmijn lijf en vocht
Huttenheugte in Drenthequote:
Alternatief is weggooien. Vind ik ook zonde. En B geeft helemaal niets om chocola dus die hoeft dat spul al helemaal nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Het probleem bij een ander neerleggendoe ik ook gaarne
Ik ga idd niet de zooi van anderen opeten neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik snap het ook wel, ik doe het zelf ook, alleen andersom werk ik er niet meer aan mee
Je hebt ook een pretpark met crosstrainers die energie opwekken, naast een achtbaan om de achtbaan meer energie neutraal te makenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd ik zat laatst Dik Trom (2010) te kijken en daar was het dik vs. dun en sporten vs. vet eten nogal overdreven weergegeven (ik vond het wel grappig). Alleen in Dunhoven, waar al die sportievelingen woonden, hadden ze dus ook van die hometrainer fietsgevallen onder de schoolbanken zodat die kinderen de hele dag ook konden sporten. Haha lekker overdreven leuk gevonden enz. Zie ik hier in de Metro een artikel over Zilveren Kruis waar medewerkers dus serieus zo'n ding krijgen voor onder het bureau om dus inderdaad te kunnen 'sporten/bewegen' onder werktijd![]()
quote:Via een speciaal ontworpen instaptoren, die de vorm krijgt van een zandloper, komen de bezoekers op een hooggelegen platform met crosstrainers. Voordat ze plaats kunnen nemen in het karretje, moeten ze eerst door middel van crosstrainers een deel van de benodigde energie zelf opwekken.
Geinig, wist ik nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:22 schreef Maisnon het volgende:
http://www.nritmedia.nl/k(...)63f178faf3238bb4ac62
[..]
Tot nu toe zijn de levels niet zo heel lang! Maar heb wel elk level opnieuw moeten doen om een extra muntje te pakken of een geheim te zoeken!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, ik las het idd! Zijn de levels kleiner dan? Of moet je nu gewoon duizend keer dezelfde level spelen om 1 geheim te ontdekken?![]()
Ren und Stimpy
![]()
Ik denk dat het alleen werkt als de computer ook daadwerkelijk uitvalt zodra je niet fietstquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke oplossingen zijn ook niet nodig als je gewoon voldoende beweging pakt. Maar grappig is het welsporten tijdens het werken werkt alleen niet denk ik.
Elke dag?? Ik zou zo ontzettend niet blij zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wordt weer een sleckten week. Bedrijf bestaat 12.5 jaar en baas vindt het nodig om elke dag iets van traktatie te doen. Gisteren hadden we taart; vandaag wil ie iets van kibbeling halen... En ik durf geen nee te zeggenDus ik heb mijn weegschaal maar even goed weg gestopt
Overigens: morgeuhhhh
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen werkt als de computer ook daadwerkelijk uitvalt zodra je niet fietst
Ja alleen deze week... Maar elke dag dus iets...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elke dag?? Ik zou zo ontzettend niet blij zijnEn aangeven dat je om de dag meedoet want weegschaal..?
Het is een tas... een popcorn.. tas... dinges.... voor freaking 400 euroquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.net-a-porter.com/product/364063
Ja dat dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is een tas... een popcorn.. tas... dinges.... voor freaking 400 euro![]()
![]()
furla heeft nu sale, bepaalde tassen zijn nu 140quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
Wait! Heeft spees serieus een tas gefaald van 200 euro?
Ook niet zulke kersverse mama's zijn niet altijd even gezelligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het blijft gewoon een nare slangenkuil. Zwangeren en kersverse moeders zijn exceptioneel verraderlijk
Jij wil ook een sunset?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
furla heeft nu sale, bepaalde tassen zijn nu 140
BEHALVE NATUURLIJK WAT IK WIL
Link?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
furla heeft nu sale, bepaalde tassen zijn nu 140
BEHALVE NATUURLIJK WAT IK WIL
http://www.furla.com/nl/eshop/sales/candy/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Link?Alhoewel ik 140 nog veul te veel vind voor een tas; ben ik wel benieuwd
maar dan kun je je toch niet concentrerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen werkt als de computer ook daadwerkelijk uitvalt zodra je niet fietst
durf niet of wil niet? Want taart is best lekker vaakquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wordt weer een sleckten week. Bedrijf bestaat 12.5 jaar en baas vindt het nodig om elke dag iets van traktatie te doen. Gisteren hadden we taart; vandaag wil ie iets van kibbeling halen... En ik durf geen nee te zeggenDus ik heb mijn weegschaal maar even goed weg gestopt
Overigens: morgeuhhhh
taartquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
durf niet of wil niet? Want taart is best lekker vaak
Het is toch nog geen vekansie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs in de verkansie zit het vol om 9 uur
Ik blijf het apart vinden, een doorzichtige tas..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA jij ook?
Ik twijfel dus alleen enorm omdat hij op de ene foto tof lijkt en op de andere weer meh. Help me out!
Kijk:
Foto v an de site:
[ afbeelding ]
Andere foto van FB, kleuren lijken veel donkerder en anders, die donkerblauwe bovenkant lijkt bijna paars
[ afbeelding ]
Iemand die er een heefT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen plastic het is rubber, als je ze IRL ziet dan zie je ook echt dat het rubber is en geen plastic. Ik twijfelde daar eerst ook heel erg over maar heb hem afgelopen weekend in winkel gezien en dan zie je echt duidelijk verschilquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kijk; deze vind ik dan wel weer echt heel erg leuk:
[ afbeelding ]
Maar die plastiek tassen snap ik gewoon echt niet![]()
die heb k ook gehadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden, een doorzichtige tas..
Ik heb in de jaren 90 ook een doorzichtige tas gehad.. Die was ook nog opblaasbaar
Nouja... Ik durf het wel! Zo wilden ze ook nog uiteten e.d. en dat heb ik meteen gezegd dat em dat niet gaat worden deze week (sowieso te druk; heb standby dienst en echt even geen zin in... + sowieso moeite met dat ze een dag van te voren zeggen: "We gaan morgen uiteten"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
durf niet of wil niet? Want taart is best lekker vaak
Zo velen verschil? Hier begint de vakantie pas over 2 of 3 wekenquote:
Ik had een rugzakjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb k ook gehadtoen er een lek was heb k zelfs nog een nieuwe gekocht, vond het zo vet toen
Nicequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ermagerd, de keuken is af![]()
Het extra aanrechtblad is net erop gezet
ja, de wondere wereld van verkansiespreidingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo velen verschil? Hier begint de vakantie pas over 2 of 3 weken
ik had een schoudertasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een rugzakje![]()
En dan mat, dus je kon maar een beetje zien wat erin zat (zo veilig ook, dat iedereen je portemonnee kan zien zitten op je rug).
ik heb geen tampons in tas en makeupspullies zitten in een toilettasjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil geen tas waar je mijn tampons in ziet dansen.
pic!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ermagerd, de keuken is af![]()
Het extra aanrechtblad is net erop gezet
Zo velen verschilquote:Zomervakantie 2013
Midden Nederland 20 jul 2013 t/m 1 sep 2013 Week 30 t/m 35
Zuid Nederland 29 jun 2013 t/m 11 aug 2013 Week 27 t/m 32
ja dan moet je dus tassen in je tas gaan doen om te voorkomen dat iedereen ziet wat er in zitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had een schoudertasen een doorzichtige opblaaspoef! die heel snel lek was
[..]
ik heb geen tampons in tas en makeupspullies zitten in een toilettasje
mijn spullies zitten in deze dus mag wel gezien wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dan moet je dus tassen in je tas gaan doen om te voorkomen dat iedereen ziet wat er in zit
Maar toegegeven, ze zien er leuk uit zo op een plank
how about nevahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Oh die ene die ik dus erg gaaf vind; kost maar 355![]()
![]()
![]()
Ja vast, maar dat kost ten eerste vast ook 200 euro, en ten tweede vind ik het extreem omslachtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn spullies zitten in deze dus mag wel gezien worden
[ afbeelding ]
Juuhuuupquote:
IK HEB EEN HELMER IN DE KEUKENquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HELMER!
Verder: NICE! Stukken mooier
het geeft ook niet, er zijn zat mooie tassen toch?quote:
Ik moet er al zo aan wennen dat we al dat aanrechtblad hebben zonder dat er afwas op staatquote:
Ik heb een yoshi-portemonnee, een brillekoker van m'n zonnebril, soms telefoon en autopapieren, meer standaard uitrusting heb ik niet. Ohja, nagelvijl en pincet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dan moet je dus tassen in je tas gaan doen om te voorkomen dat iedereen ziet wat er in zit
Maar toegegeven, ze zien er leuk uit zo op een plank
klopt, ik heb dat ook. Rechts ligt zooi en links mijn kookgerei. Nooit andersomquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet er al zo aan wennen dat we al dat aanrechtblad hebben zonder dat er afwas op staat.
Maar voor het koken vind ik het zooo fijn, zeker omdat het links van het gasfornuis zit.
Voorheen heb ik altijd het aanrecht aan de rechterkant van het fornuis gehad, is minder logisch op 1 of andere manier (plus het stond altijd vol met afwas)
trix want vind jij van het kleurverschil van de verschillende fotos?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb een yoshi-portemonnee, een brillekoker van m'n zonnebril, soms telefoon en autopapieren, meer standaard uitrusting heb ik niet. Ohja, nagelvijl en pincet.
dat is mijn 2e keuzequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind die knalroze versie ook heel leuk trouwens.
Mijn vader wist direct te vertellen dat je als rechtshandige altijd van links naar rechts werkt, dus dat het volkomen logisch is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, ik heb dat ook. Rechts ligt zooi en links mijn kookgerei. Nooit andersom
oh, grappig!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vader wist direct te vertellen dat je als rechtshandige altijd van links naar rechts werkt, dus dat het volkomen logisch is.
Ik geniet in ieder geval enorm, heb echt meer lol in het koken.
Ook omdat ik geen rekening hoef te houden met hoeveel zooi ik vies maak, dat deed ik voorheen dus wel omdat ik zo'n hekel heb aan afwassen
Die sunset zijn diegene die 'overlopen'? Vind ik die geel/blauwe tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is mijn 2e keuzeik wil dus eigenlijk een sunset maar als k geen sunset neem wordt het de roze candybag
omdat hopeloos of omdat perfect?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, binnen een half uur terug van de tandarts.
De sunset is de serie met die t tassen die kleur overloop hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die sunset zijn diegene die 'overlopen'? Vind ik die geel/blauwe tof
ik vind deze trouwens wel tof maar ik vind dat rubber echt niks. Als het leer zou zijn wel!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
dezei s ook mooi maar weer geen zomerkleur :<
Met hopeloos zou het eerderquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
O trouwens, moet dit even kwijt en Fred begrijpt deze wereld niet:
Ik had bij mijn galaxy s3 dus de firmware geupdate en toen ging de batterij ineens gigantisch snel leeg. Kostte moeite om het einde van de dag te halen zeg maar. Dus ik een beetje googelen, werd een hard reset aangeraden. Dus ik dat doen, toen deed de batterij het beter. Maar ik vond dat het beter kon, dus ben verder gaan googelen. Toen heb ik 100 miljoen foefjes ontdekt om dingen uit te zetten die je toch niet gebruikt.
Gisteren heb ik mijn telefoon normaal gebruikt. Mp3-speler, wifi, mail, what's app, filmpje maken, filmpje uploaden.
Aan het eind van de dag had ik nog 80% batterij over![]()
![]()
Ik zat zo in bed van "ermagerd I'm a fucking genius!"![]()
![]()
En dan proberen uit te leggen aan Fred waarom ik zo geniaal ben terwijl hij patience speelt op z'n Nokia zonder touchscreen
Ja ik kijk dan idd meer bij wat makkelijker te combineren is; en ik denk dat dat wel makkelijker is met blauw...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sunset is de serie met die t tassen die kleur overloop hebben
Ik twijfel dus heel erg tussen de blauw/geel en de groen/geel
Ik vind groen geel heel mooi en originele kleuren, zie je niet zo vaak op een tas, maar blauw/geel is ook heel mooi en past misschien iets meer bij andere dingen ofzo? Ik vind te cht heel laswtig kiezen
Wat fijn!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met hopeloos zou het eerderzijn.
Maar gewoon standaard controle en meteen door kunnen lopen.
(En goed doorgefietst. Ik lijk wel sportief.
)
Ik had bij mijn galaxy s3 dus de firmware geupdate en toen ging de batterij ineens gigantisch snel leeg. Kostte moeite om het einde van de dag te halen zeg maar. Dus ik een beetje googelen, werd een hard reset aangeraden. Dus ik dat doen, toen deed de batterij het beter. Maar ik vond dat het beter kon, dus ben verder gaan googelen. Toen heb ik 100 miljoen foefjes ontdekt om dingen uit te zetten die je toch niet gebruikt.
Gisteren heb ik mijn telefoon normaal gebruikt. Mp3-speler, wifi, mail, what's app, filmpje maken, filmpje uploaden.
![]()
![]()
En dan proberen uit te leggen aan Fred waarom ik zo geniaal ben terwijl hij patience speelt op z'n Nokia zonder touchscreen
![]()
![]()
You are so easily made happyquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd kijk mijn smiley's in de quote precies onder elkaar staan![]()
![]()
Geen half uur hoeven wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat fijn!
en het is ook zo'n lekker sportief weer!
Wat goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen half uur hoeven wachten.Grondige tandarts die me op mijn kop geeft omdat ik te lui ben om mijn elektrische tandenborstel mee te slepen.
Afspraken maken via internet.
Overstappen was heul zo'n slecht idee niet.
waarom moet je die meenemenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen half uur hoeven wachten.Grondige tandarts die me op mijn kop geeft omdat ik te lui ben om mijn elektrische tandenborstel mee te slepen.
Afspraken maken via internet.
Overstappen was heul zo'n slecht idee niet.
Die heb jij nu? Die vind ik ook mooi ja!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze. Alleen is de kleur echt wat fellerder turquoise.
Geen merkje, dus "maar" 70 euro (het is dat bb me over de streep trok anders had ik het niet gekund![]()
)
Mooiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Geen merkje, dus "maar" 70 euro (het is dat bb me over de streep trok anders had ik het niet gekund![]()
)
*in het weekendquote:
Ja, bijenkorf huismerk met 50% in de salequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die heb jij nu? Die vind ik ook mooi ja!
ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik vind 70 euro nog steeds heul veul
die paars blauw echt heel vet maar k vind geel juist tof omdat origineel dus vandaar dat die afvaltquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:38 schreef Incantrix het volgende:
Schaar![]()
Sjaan, als ik het zo zie is denk ik de helderheid van die blauw-gele wel het minst zeg maar, als je ook kijkt naar die kast waar ze instaan met verlichting van binnen uit. Wel jammer dat je op die foto de groene niet van opzij ziet. Denk dat het (uiteraard) ook veel te maken heeft met de belichting, volgens mij is die blauwe wel echt blauw irl. Ik vind zelf die lichtblauw met paarse de bom echt, al denk ik wel dat SQ's punt er uiteindelijk wel voor zou zorgen dat ik toch die roze zou kopen. Ook mede door het prijsverschil, maar ik heb nog nooit meer als ¤ 45,- voor een tas betaald
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
)
Denk je dat die ook nog in de sale komt? God behoede mijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die paars blauw echt heel vet maar k vind geel juist tof omdat origineel dus vandaar dat die afvaltmaar ik twijfel zo erg over de kleuren en over of hij IRL ook wel zo mooi is dat k gister tegen sf ook al zei dat ik misschien maar beter die roze kan kopen, die scheelt 135 euro en dan ewet je iig wel wat je krijgt.
Ik zit alleen nog ff te wachten op de extra sale zodat die roze ook in de aanbieding is
ja maar die andere is kanariegeel!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Denk je dat die ook nog in de sale komt? God behoede mij![]()
SQ, ik vind de tas die je nu hebt leuker!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die andere is kanariegeel!
Ik MOET deze zomer nog een kanariegele tas kopen. Anders komen ze vast pas weer over 17 jaar in de mode
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die andere is kanariegeel!
Ik MOET deze zomer nog een kanariegele tas kopen. Anders komen ze vast pas weer over 17 jaar in de mode
Ja, is een beetje een degelijk merk, verkopen er veel van bij de Bijenkorf, maar dus wel Deutsche Qualität klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:47 schreef Incantrix het volgende:
En wat IJs zegt, misschien is het voor mij ook eens een plan om een wat betere kwaliteit tas te kopen. Ik baal er altijd zo van als ik éindelijk een fijne tas heb die dan toch wel redelijk snel uit elkaar flikkert.
ABRO? Dat moet ik even goegelen.
Weet het niet zeker maar denk wel dat ze uiteindelijk ook in de sale zullen gaan want t is collectie van deze zomer, maar t kan natuurlijk zijn dat het niet zo isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Denk je dat die ook nog in de sale komt? God behoede mij![]()
SQ, ik vind de tas die je nu hebt leuker!
kwalitatief goede tassen en schoenen en kledingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Al ben ik wel compleet en ultiem klaar met nepleer. Voor dagelijks gebruik wil ik enkel nog echt leer.
Zo vaak goedkope tassen gehad die na een half jaar helemaal zijn afgebladderd
ik heb twee jaar terug een ABRO tas gekregen en die ziet er nog uit als nieuw en ik gebruik 'm elke dag, die is zijn geld echt waard geweest. Alleen is de rits vertieft dus die moet ik laten maken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is een beetje een degelijk merk, verkopen er veel van bij de Bijenkorf, maar dus wel Deutsche Qualität klaarblijkelijk
ja, daar had ik ze idd gezien!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar denk wel dat ze uiteindelijk ook in de sale zullen gaan want t is collectie van deze zomer, maar t kan natuurlijk zijn dat het niet zo is
De winkel in NL die furla verkoop zit op schiphol achter de douane, ik zit er aan te denken om daar te gaan kijken als ik naar thailand ga en dan bestellen als k weet wleke kleur ik wil. Moet ik nog wel 2 maanden wachten maar dan kan ik wel goed kijken en dan ben k iig zeker dat ik geen miskoop doe
NOUWEN! daar krijg je ook weer kwaliteittttttttttttttttt voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, maar zo duur
Misschien van de week nog eens de bijenkorf binnen wandelen
candy bag is lekker felquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind grotemensentassen alleen altijd zo saai
Tsja, is maar net wat je zoekt, ik heb liever een basic die ik overal mee naar toe kan nemen en nog steeds serieus genomen worden door mensen dan een tas vol stripfiguurtjes die misschien wel lolliger is maar gewoon zakelijk echt niet kan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind grotemensentassen alleen altijd zo saai
Ja daaromquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open
Sjaan, om eerlijk te zijn zou ik dat denk ik doen, online kopen geeft soms toch wel tegenvallers en voor het bedrag dat je dan aan een miskoop uitgeeft zou ik dat heel erg zonde vinden.
Ja mop, maar ik kan wel 200 euro misschiiiien uitgeven aan een zwarte basic, maar niet aan een kanariegelequote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOUWEN! daar krijg je ook weer kwaliteittttttttttttttttt voor
geowon de site in de gaten houden qua sale
Jup, zijn de kleuren! En voor de prijs moet je in de shop kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:52 schreef Incantrix het volgende:
Ermahgerd ik vind die roze leuk qua model!
http://www.abro.de/collection/Bags/51.html
Alleen snap ik die site niet, zijn die vlakjes boven de kleuren die je kunt kiezen? En ik zie geen prijs
Ja, daarom vind ik 'm ws ook leuk, omdat 'ie niet te serieus isquote:
Oh, top! En ohja, dat is apart natuurlijk, ik zit drie dingen tegelijk te doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, zijn de kleuren! En voor de prijs moet je in de shop kijken
Nee dan maakt het idd ook niet uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik 'm ws ook leuk, omdat 'ie niet te serieus is
SQ, mijn zakelijke leven beperkt zich tot een werkbespreking met mijn directe collega's en wat contact met hogere meneren waar ik nooit mijn tas bij nodig heb. En met mijn ledingstijl hoef ik me sowieso niet echt zorgen te maken over of ze me serieus nemen denk ik![]()
Maar je hebt wel gelijk wat dat aangaat hoor.
Er moet een ruime A4 in passen zonder dat het persen is. Dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top! En ohja, dat is apart natuurlijk, ik zit drie dingen tegelijk te doenEven checken of ik hier een hartaanval van krijg.
Hoe bepalen jullie de maat tas die je nodig hebt? Ik wil best een keer sparen voor een echt goede tas, maar dan wil ik niet dat het formaat weer niet goed is. Ik heb meestal hutkoffers, maar sinds ik met mijn zwangerschap niet meer goed kon tillen heb ik mezelf aanweleerd om alleen maar een paar basic items mee te nemen dus misschien kan ik nu een kleinere. Alleen past dan mijn brood en schone kleding er weer niet in als ik naar mijn werk ga.
De twijfel!
Nee dat snap ik ook wel, daarom twijfel ik ook zo over de candybag!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja mop, maar ik kan wel 200 euro misschiiiien uitgeven aan een zwarte basic, maar niet aan een kanariegele
Dat kan ik gewoon echt nog niet. Babysteps
Ik heb een paar kleintjes voor nette avonden of stappen. En een middenmaatje voor het dagelijks leven.. Ik probeer het eigenlijk gewoon even uit in de winkel meestal. Ik heb altijd m'n autopapieren, m'n portemonnee, sigaretten en telefoon erin zitten en verder allerhande zooi. Maar ik vind het fijn als ik er makkelijk nog wat extra's in kan proppen. Dus ik wil wel een formaat groter dan dat alleen de noodzakelijke zooi er in kan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top! En ohja, dat is apart natuurlijk, ik zit drie dingen tegelijk te doenEven checken of ik hier een hartaanval van krijg.
Hoe bepalen jullie de maat tas die je nodig hebt? Ik wil best een keer sparen voor een echt goede tas, maar dan wil ik niet dat het formaat weer niet goed is. Ik heb meestal hutkoffers, maar sinds ik met mijn zwangerschap niet meer goed kon tillen heb ik mezelf aanweleerd om alleen maar een paar basic items mee te nemen dus misschien kan ik nu een kleinere. Alleen past dan mijn brood en schone kleding er weer niet in als ik naar mijn werk ga.
De twijfel!
Op twee kan ik alleen zelden antwoord gevenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, daarom twijfel ik ook zo over de candybag!
Die chanel en LV's koop k makkelijker want bruin en zwart
Ik wou ook een blauwe lak LV tas maar uiteindelijk niet gekocht omadt ik niet weet of k het lang mooi vind
Bij mij is het altijd
1. is het een kleur die k veel gebruik
2. is het een model die k lang leuk vind
3. is de kwaliteit goed
zo ja -> kopen
Dat is wel ja. En hengsels moeten om je arm kunnen inderdaad. Maar hoe zie ik dat online? /n00bquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er moet een ruime A4 in passen zonder dat het persen is. Dat eigenlijk.
Vind hengsels belangrijker
Maat = naar de winkel gaan en verschillende proberen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De twijfel!
Zoals de tassen van ons mam.... die koopt altijd kleine tassen die vervolgens letterlijk uit hun naad scheuren omdat alles er zo stijf in geperst zitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een paar kleintjes voor nette avonden of stappen. En een middenmaatje voor het dagelijks leven.. Ik probeer het eigenlijk gewoon even uit in de winkel meestal. Ik heb altijd m'n autopapieren, m'n portemonnee, sigaretten en telefoon erin zitten en verder allerhande zooi. Maar ik vind het fijn als ik er makkelijk nog wat extra's in kan proppen. Dus ik wil wel een formaat groter dan dat alleen de noodzakelijke zooi er in kan.
Gewoon ff bij de bijenkorf gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel ja. En hengsels moeten om je arm kunnen inderdaad. Maar hoe zie ik dat online? /n00b
En nu kan ik die ene tas niet vinden in de webshop
En ik zou prima elke dag over straat gaan met een hele felle kleur tas, maar ik loop nu met een nyancat-tas rond
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals de tassen van ons mam.... die koopt altijd kleine tassen die vervolgens letterlijk uit hun naad scheuren omdat alles er zo stijf in geperst zit
"Wil je even mijn vijl uit mijn tas pakken?"
NOOOOO
Lolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals de tassen van ons mam.... die koopt altijd kleine tassen die vervolgens letterlijk uit hun naad scheuren omdat alles er zo stijf in geperst zit
"Wil je even mijn vijl uit mijn tas pakken?"
NOOOOO
Ik denk dat dat wel een goed plan is ja, thnxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon ff bij de bijenkorf gaan kijken
Ja waar, dat is natuurlijk iets wat je nooit echt met zekerheid kan zeggen, maar ik weet bv wel dat ik mijn chanel en mijn lv artsy nooit echt lelijk zal gaan vinden, die kunnen ook nog als k 40 ben ofzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op twee kan ik alleen zelden antwoord geven
Ik vind een tas wel zoiets waar je mee vergroeid. Hoewel ik het leuk vind om een nieuwe te kopen, kan ik echt balen als een tas die goed bevalt kapot gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het net fijn dat mijn tas maar een jaar goed is... Want dan heb ik weer een reden om een nieuwe te kopenNieuwer model etc... Dus dan geef ik maar max 40 euro uit aan een tas en doe ik daar 1 a 2 jaar mee
Ik heb maar gewoon standaard een noodponcho in mijn tas gegooid.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
*kijkt in tas*
Ik sleep al sinds vrijdag een regenjas en een petje mee.
En ik zie nu ook een muesli-reep waarvan ik me niet kan herinneren wanneer ik die erin heb gestopt
Dit. En ik kan echt nog jaren later balen van die ene kapotte tas. Zo mis ik nog steeds de tas die ik kocht vlak voor we trouwden. Die is dus al 5 jaar stuk ofzoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind een tas wel zoiets waar je mee vergroeid. Hoewel ik het leuk vind om een nieuwe te kopen, kan ik echt balen als een tas die goed bevalt kapot gaat.
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een idee om mijn tas weer eens uit te ruimen. Ontzooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |