Nah, ik heb vooral een gebrek aan discipline.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen hier heeft een aidstoornis![]()
Jij bent relatief normaal op aid-gebiedquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb vooral een gebrek aan discipline.
De schijn ophouden.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent relatief normaal op aid-gebied![]()
WAT DOE JE NOG IN DIT TOPIC?![]()
Vlees, broccoli met larvenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alstu!
Wat heb je gegeten dan Puckzie?
Ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen hier heeft een aidstoornis![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vlees, broccoli met larvenchampignons en een paar frietjes meegesnoept van Pinda. Niets aparts dus.
Maar ik zit al geruime tijd op de wc. Volgens mij ben ik nu wel klaar
Het borrelt niet meer....
Zat te hele tijd te f5-en bij mijn mail, en toen keek ik hoe laat het was en zag ik dat er waarschijnlijk helemaal niemand meer aan het werk isquote:Op maandag 1 juli 2013 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind Mandy's blouse tof trouwensmaar velen duur voor mij.
Jas ja!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Deze jas
http://topvintage.nl/nl/v(...)trench-coat-in-beige
En deze jurk
http://topvintage.nl/nl/v(...)0s-retro-shift-dress
De voering is zo'n toffe print ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jas ja!
Jurk...niet voor dat geld! Maar wel mooi
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Priem, ik heb erover zitten lezen en an sich val ik nog mee vergeleken met sommige verhalen die ik lees. Ik ga er eens op mijn gemak verder naar speuren en nadenken of ik er misschien eens mee naar de huisarts kan. Ik vind het wel jamner dat er relatief weinig over te vinden is, maar idd weten dat het een bekend(er) fenomeen is voelt wel fijn. En ja, ik zat ook al naar die serie te zoeken!
Jup... heb toch geen geld nuquote:
Ik heb nog een patroon voor zo'n jas liggenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup... heb toch geen geld nu. Tenminste, niet er voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |