PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/lowquote:
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/low
OKE YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.
nee morgenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Kampioenschap domme vragen stellen is ook weer begonnen zeker?
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.quote:
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef quer het volgende:
Van de eerdere vragen wist ik de antwoorden wel maar van deze niet..
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.
Ja en hij wilde vandaag beginnen met silver packs openenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ik zit hier ook niet elke dagquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ja lekker 60k voor een mindere spelerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar zijn nu die gratis dure spelersquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.com/squad/2577
![]()
Misschien dan maar mijn gold teams verkopen hopelijk kan ik dan nog Wallyson halen ook
Beetje laat..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
Die gaan voor 30 weg. Doe je goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |