SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihaho wat een kuttopic dit allemaal even lachen en dan hopen dat HeaN er een leuk slotje op gooit
Fuck the EBU.
Ik ben een kutuser van je maquote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
HAHHAA JATCHOG FUCKING GARPIG ENZO STELLETJE KUTUSERS ALLEMAAL GR GR LIEFDE
Ik ben aan het twijfelen of het aan de drugs ligt of dat deze zin gewoon niet helemaal oké isquote:
Ik gebruik (=use) je ma's kutje. Ik denk dat je wat minder moet snuiven.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of het aan de drugs ligt of dat deze zin gewoon niet helemaal oké is
HOERA KWALITEIT IN DIT TOPIC IK NOMINEER DEZE POST VOOR MOOISTE POST IN DIT TOPICquote:
Ga jezelf vingeren, aandachtshoertje.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
HOERA KWALITEIT IN DIT TOPIC IK NOMINEER DEZE POST VOOR MOOISTE POST IN DIT TOPIC
ik zal jouw hoofd eens fijnstampen en in je ma's kutje stoppen als je moira nog 1 keer beledigt jongequote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik gebruik (=use) je ma's kutje. Ik denk dat je wat minder moet snuiven.
Nee nee, alleen die cannabis jeweet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik gebruik (=use) je ma's kutje. Ik denk dat je wat minder moet snuiven.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal jouw hoofd eens fijnstampen en in je ma's kutje stoppen als je moira nog 1 keer beledigt jonge
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ga jezelf vingeren, aandachtshoertje.
Oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die staat al een beste tijd op zwartDaarvoor is HeaN dus in de plaats gekomen
Die lobiquote:Op maandag 1 juli 2013 18:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal jouw hoofd eens fijnstampen en in je ma's kutje stoppen als je moira nog 1 keer beledigt jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |