SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
kut krijg honger van die cupcake foto
omg gras leeft ook hoor!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die waren idd nergens goed voormaarja schijt toch groeit wel weer aan
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.
Dat zou top zijn, beslag enzo is niet zo duur maar die marsepein en shit is echt overpricedquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.
Mooi, doen we dat. Ik vond ze echt gaaf namelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, beslag enzo is niet zo duur maar die marsepein en shit is echt overpriced
dankjewelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mooi, doen we dat. Ik vond ze echt gaaf namelijk.
staat in de op, 18 volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
hoeveel mensen waren bij die meeting
Stuk of 20?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
Er zijn foto's van.quote:
18 in totaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
OPquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
awquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben jaloers op krullenbol haar haarIk wil ook zulke mooie krullen
En Mur zijn dreads maar ik hoef zelf geen dreads
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben jaloers op krullenbol haar haarIk wil ook zulke mooie krullen
En Mur zijn dreads maar ik hoef zelf geen dreads
Ja al dat groeien enzo... Pffffquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
awHet is wel tering veel werk
![]()
quote:
een zakje noodles dat boven de 3,2 op een schaal van 10 krijgt?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
Net YumYum duck op. Krijgt van mij een 7.
Welke zou ik nu pakken? Curry, shrimp, beef of vegetable?
Verander het naar kalebolletjequote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van elke ochtend mijn haar doen
je wil het niet zien na een nacht erop slapenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Het zit vast niet automatisch zo perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Verander het naar kalebolletje![]()
Problem solved
Ik had mijn halve kop kaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je wil het niet zien na een nacht erop slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
een zakje noodles dat boven de 3,2 op een schaal van 10 krijgt?lol
dat lijkt al meer op thunderdomequote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ey er heeft iemand wat beters gemaakt van The Opposites hun Thunder liedje. Iets wat beter bij het thema past zeg maar. Hulde!
[..]
je wil het niet zien na een nacht erop slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk toch?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Jep, vind het nog geen geweldige versie/nummer maar dit is het woord thunder(dome) 100x meer waardig. Zat al te wachtten hier op hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
dat lijkt al meer op thunderdome
Is het ook, heb ik in het verleden wel eens gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijn
quote:
Mis het soms wel maar het is nu alweer best lang en het duurt echt een jaar om het weer mooi lang terug te hebben en ik mis mijn laagjeskapsel ook wel weer soms hihi, kan er alleen nog steeds niet echt veel van maken momenteelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ik zou het niet durven en het zou mij niet staan
Ja ik ben mijn haar ook aan het uitgroeien en het duurt zo lang gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Mis het soms wel maar het is nu alweer best lang en het duurt echt een jaar om het weer mooi lang terug te hebben en ik mis mijn laagjeskapsel ook wel weer soms hihi, kan er nog steeds niet echt veel van maken momenteel
Jij bent trouwens echt een baas.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
gvd ik moet de race van gister nog terug kijken maar zelfs op het nieuws komt het voorbij
Nu ben ik zo nieuwsgierig hoe je eruit ziet met stijl haar.. Volgens mij staat jouw dat ook vet mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ben mijn haar ook aan het uitgroeien en het duurt zo lang gvdHet krult ook steeds weer op, stijl is het echt best wel lang ondertussen
Stijl haar uber alleschquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu ben ik zo nieuwsgierig hoe je eruit ziet met stijl haar.. Volgens mij staat jouw dat ook vet mooi
Met m'n 27 de oudste van de club gisterquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Mano mag ik vragen hoe oud je bent? Nieuwsgierig.
Same here. Alleen doe het zovaak in een knotje enz dat ik er vaak op een gegeven moment wel slag in heb, maar 1x douchen en ik heb weer stijl haarquote:
Nu wil ik pics! Krullenbolletje, pics!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu ben ik zo nieuwsgierig hoe je eruit ziet met stijl haar.. Volgens mij staat jouw dat ook vet mooi
Grote chille vibe om je heen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me ineens oud van de chicks die er gisteren waren haha!
3 jaar oude foto wel, stijl mijn haar niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat het is zoquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
3 jaar oude foto wel, stijl mijn haar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapfap.
..
..
Garpjen.
Maar ziet er wel mooi uit.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
[..]
3 jaar oude foto wel, stijl mijn haar niet meerGodver, wat ben jij knap. Niet eerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij knap. Niet eerlijk.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij knap. Niet eerlijk.
Ik weet eigenlijk van niemand behalve Mano zijn leeftijdquote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat het is zoDe rest is onder de 20 en Moira is 20 dacht ik
Jij weet.quote:
[..]
3 jaar oude foto wel, stijl mijn haar niet meerHuh, zag je er op je 13e ook al zo uit ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 18.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk van niemand behalve Mano zijn leeftijd
en de kinders die er waren dan
HET IS EEN LEUGEN ZE IS GEWOON 13 MENSEN OPEN JE OGENquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, zag je er op je 13e ook al zo uit ofzo
Iets met eeuwig jong en niet willen delenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, volgens mij is krul een alien ofzo die hier is geinfiltreerd en een nep-lichaam heeftquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echte chicks zijn in het begin al echte chicks.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net 14 was ik hier volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent 16?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
net 14 was ik hier volgens mij
watquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, volgens mij is krul een alien ofzo die hier is geinfiltreerd en een nep-lichaam heeft![]()
Wat, is die ook pas 16 ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht altijd dat Vas van mijn leeftijd was
Geloof nog steeds niet dat ze zo jong is
'zo jong'quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht altijd dat Vas van mijn leeftijd was
Geloof nog steeds niet dat ze zo jong is
[..]
je wil het niet zien na een nacht erop slapenik slaap daarom altijd met een knotje inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn haar is de laatste paar jaar wel wat meer ont-kruld en ver-slag'd trouwens. Toen ik 14 ofzo was had ik echt een dikke bos onhandelbare kutkrullen
Fuck the EBU.
23 en 24/25 geloof ik ook meteenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 19 maar zij dacht dat ik 22/23 was.
Ah wou al zeggen, had je rond de 20 geschat. Klopt dus aardigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dan krijg je van die geplette krullenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik slaap daarom altijd met een knotje in
Mijn haar is de laatste paar jaar wel wat meer ont-kruld en ver-slag'd trouwens. Toen ik 14 ofzo was had ik echt een dikke bos onhandelbare kutkrullen
Welkom nachtbrakerquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
paar uur geslapen vannacht en gewerkt. helemaal kapot
Niks mis met krullen.quote:
whehe ja klopt, weet niet hoe oud Uft is thoughquote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat het is zoDe rest is onder de 20 en Moira is 20 dacht ik
Als het een schaal voor noodles is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
een zakje noodles dat boven de 3,2 op een schaal van 10 krijgt?lol
Ik ook niet maar volgens mij geen 20 ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ja klopt, weet niet hoe oud Uft is though
Vas heeft natuurlijk ook al heel wat meegemaakt daar in de hood.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Het is bij Vas ook wel heel erg de dingen die ze zegt enz waardoor ik altijd denk dat ze een stuk ouder is
Geef het wat jaartjes en dan gaat het gewoon een beetje zakken enzoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dan krijg je van die geplette krullenverslagde mijn haar maar
unf is ouderquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet maar volgens mij geen 20 ofzo
Vas is gewoon een zure kutquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Het is bij Vas ook wel heel erg de dingen die ze zegt enz waardoor ik altijd denk dat ze een stuk ouder isQua uiterlijk verbaas ik me niet meer zo over leeftijd tegenwoordig haha
Succes Monoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik sluit FOK! af voor nu. Onderweg naar mijn ouders.
FF lekker boekje lezen en tot rust komen.
Ben gaar, ik stink, mijn kleren stinken nog erger, moe, opgefokt, zenuwachtig, gestrest
Misschien tot vanavond en anders morgen![]()
Jah, succes morgen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Ben gaar, ik stink, mijn kleren stinken nog erger, moe, opgefokt, zenuwachtig, gestrest
ghetto bitchquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas heeft natuurlijk ook al heel wat meegemaakt daar in de hood.
Slechte foto's, vind haar namelijk verder best wel een lekker wijfquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die modellen
Laterquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Victoria Koblenko toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die modellen
Ik ook maar kon weinig goede foto's vinden toen ze wat jonger was denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slechte foto's, vind haar namelijk verder best wel een lekker wijf![]()
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefdequote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
sws afgrijselijk wijfquote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die modellen
Oh, blijkbaar was ik dus niet de enige 16-jarige.quote:
Jaquote:
En eigenlijk ben je net een dag jonger dan ik toch? Perfect.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over die oude rotkop.quote:
Nee maar ze is gewoon een lekker wijf en ze ziet er zo lief uitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat? Heb ik jou beledigd door haar te beledigen?
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Antiklacht:
[ afbeelding ]
Wat een baas
mwa.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ze is gewoon een lekker wijf en ze ziet er zo lief uit
[ afbeelding ]
Die man heeft tijden geen squats gedaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Antiklacht:
[ afbeelding ]
Wat een baas
Ja, daar zou ik rakenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ze is gewoon een lekker wijf en ze ziet er zo lief uit
[ afbeelding ]
Heeft die vent nou zulke enorme kloten of wat zit er in z'n broekquote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Antiklacht:
[ afbeelding ]
Wat een baas
schat deze foto's zijn allang eens gepost in deze reeksquote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dientje heeft toch een stuk meer swag dan deze trucker
Hoeft niet als je money hebt, ik speel op save en ga voor beidequote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die man heeft tijden geen squats gedaan.
Dat is zn buikquote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heeft die vent nou zulke enorme kloten of wat zit er in z'n broek
hihi *safequote:Op maandag 1 juli 2013 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeft niet als je money hebt, ik speel op save en ga voor beide
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas heeft natuurlijk ook al heel wat meegemaakt daar in de hood.
Pls.quote:
quote:
Nou komt het wel vaker voor dat ik per ongeluk in een verkeerd topic zit.quote:
JA! Zie je, dat is gewoon hetzelfde als die MAMA.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
Die shrimp van YumYum ruikt naar Dikbleek met citroen geur...
Niet te vreten iddquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA! Zie je, dat is gewoon hetzelfde als die MAMA.
Ik zei net toch de hele tijd dat die garnalen-noodles naar afwasmiddel smaakten? Ja, zo smaken ze ook
Jouw ondertitelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
schiet ze dood, het achterlijke kankervolk!!!!!!!!!!!!
pas op of je hebt zo een ban te pakkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
schiet ze dood, het achterlijke volk!!!!!!!!!!!!
Nopequote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar was ik dus niet de enige 16-jarige.
Wtf, zo smaken ze echt...quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA! Zie je, dat is gewoon hetzelfde als die MAMA.
Ik zei net toch de hele tijd dat die garnalen-noodles naar afwasmiddel smaakten? Ja, zo smaken ze ook
Hork en fopje zo af en toe.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol kan me niet voorstellen dat er een mod is die deze topic rage door leest
dat doe je niet met plezierquote:Op maandag 1 juli 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, zo smaken ze echt...
Maar ik zal heel het bakje moeten opeten om tot een oordeel te kunnen komen
Zie ik een tepel?quote:
Ze doen het allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol kan me niet voorstellen dat er een mod is die deze topic rage door leest
Lolquote:Op maandag 1 juli 2013 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal
Weet niet waarom maar blijkbaar moet je tegenwoordig ook vredigheid vernazi'en ofzo
Not me.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
Wie heeft er een foto uit de stonerbucket gehaald eigenlijk?Staan er nu ineens maar 118 in ipv 119
Zegt niksquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol
Maarja heb pas 1 note (paar maanden geleden gehad geen idee waarvoor), dus blijkbaar ben ik meestal braaf
ah, goeie kans dat mijn enige note een kankernote isquote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zegt niksIk ben ook altijd braaf en sinds Monopoly geen mod meer is (2 maanden ofzo) heb ik er ineens 10 notes bij
Eerst 15, nu 25
En heb serieus geen idee waaromHoewel ik wel vernomen heb dat ik mijn eerste (en zelfs meerdere) kankernotes binnen heb, maar dat zeg ik ook al een tijd niet meer
Dus ben benieuwd eigenlijk welke onzinnige scheetjes er genote zijn
Kankernotesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ah, goeie kans dat mijn enige note een kankernote is
Die van mij gaan alleen maar over kanker vermoed ik zo na mijn laatste ban.. toen ben ik ook van 1 note naar 9 gegaan..quote:
Achja soms is er ineens de behoefte om alles wat los en vast zit te noten ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van mij gaan alleen maar over kanker vermoed ik zo na mijn laatste ban.. toen ben ik ook van 1 note naar 9 gegaan..
goed plan, had mijne weggelegd na een paar trekjes omdat ik gelijk weer stoned werd van al dat wiet wat van gister nog in mijn lijf borreldequote:
K*nk*rbansquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus, ben van 18 ofzo notes, naar 37 gegaan
Notediaree ?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja soms is er ineens de behoefte om alles wat los en vast zit te noten ofzo
Goede kans dat hier hetzelfde gebeurt, hele dag ook nog niks gegetenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed plan, had mijne weggelegd na een paar trekjes omdat ik gelijk weer stoned werd van al dat wiet wat van gister nog in mijn lijf borrelde
Zoiets jaquote:
ik was gewoon de hele tijd stonedquote:Op maandag 1 juli 2013 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Goede kans dat hier hetzelfde gebeurt, hele dag ook nog niks gegetenGister trouwens ook niet. Had met Dientje het idee om eerst wat te gaan eten voor we gingen smoken, maar uiteindelijk niet meer om eten geweest
Eerste paar hijsjes vielen behoorlijk hard gister :p
Ja ik heb die van jou en krul nu. Straks even lekker wat quality time op de plee met jullie erbij.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
Wie heeft er een foto uit de stonerbucket gehaald eigenlijk?Staan er nu ineens maar 118 in ipv 119
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook, Olment had er al eentje voor in de auto gedraaid
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik heb die van jou en krul nu. Straks even lekker wat quality time op de plee met jullie erbij.
told yaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
Deze shrimp ga ik gewoon wegsmijten.
0/10
Zo hoort dat ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
nicequote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Viel mij ook op, jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
stoned auto rijden gaat heel aardigquote:
Haha! Prachtig gewoon 'ja de tweede links' links? 'oh nee rechts en dat was ook al één hiervoor'.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
stoned auto rijden gaat heel aardig
Zolang er iemand is die kan navigeren
Stoned navigerenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
stoned auto rijden gaat heel aardig
Zolang er iemand is die kan navigeren
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik heb die van jou en krul nu. Straks even lekker wat quality time op de plee met jullie erbij.
Dat was nog wel het ergstequote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha! Prachtig gewoon 'ja de tweede links' links? 'oh nee rechts en dat was ook al één hiervoor'.!
Kakkend naar chicks kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
'Maar het komt eigenlijk gewoon een beetje op mens-erger-je-niet neer, maar dan met kaarten?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]het is een complot, nu weet ik het zeker.
quote:
No worries, ik plaats m wel weer terug als ik er klaar mee ben.quote:
Het is voor mensen die niet met een dobbelsteen kunnen omgaanquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'Maar het komt eigenlijk gewoon een beetje op mens-erger-je-niet neer, maar dan met kaarten?
Dan is het toch nogsteeds gewoon KUT?!'
Ik kan Mur alleen maar héél hard gelijk geven. Echt.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'Maar het komt eigenlijk gewoon een beetje op mens-erger-je-niet neer, maar dan met kaarten?
Dan is het toch nogsteeds gewoon KUT?!'
Vond je het zo verschrikkelijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Mur alleen maar héél hard gelijk geven. Echt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Het is voor mensen die niet met een dobbelsteen kunnen omgaan
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Mur alleen maar héél hard geven. Echt.
Ik vind het een kut spel, ik vind de kaartjes stom en ik vind mens-erger-je-niet ook geen leuk spelletje ofzoquote:
je had gewoon mee moeten doen, dan was je nu ook verslaafdquote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]het is een complot, nu weet ik het zeker.
Ik vond het leukste eraan toch wel dat ik het niet heb gespeeldquote:
Hier kan ik me ook in vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het leukste eraan toch wel dat ik het niet heb gespeeld
als je gewoon in een team meedeed en het spel snapte zou je anders denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het een kut spel, ik vind de kaartjes stom en ik vind mens-erger-je-niet ook geen leuk spelletje ofzo
Kutquote:
quote:
Dit is niet zo stiekem vriendquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mur, weet je dat ik jou stiekem heel hard wil batsen?
Wie nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moest lachen. maar volgens mij mis ik iets?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een kutje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen. maar volgens mij mis ik iets?
Dientjequote:
Ik heb geen was dus draai ik er wel 1.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou zeggen dat ik nog een joint ging draaien maar ik moet nog een lading was ophangen nu
Ik heb heel veel wasquote:Op maandag 1 juli 2013 17:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen was dus draai ik er wel 1.![]()
Wel wiet van de buurman gekregen.![]()
quote:Life is a waterfall,
We're one in the river,
And one again after the fall.
quote:Swimming through the void
We hear the word,
We lose ourselves,
But we find it all?
quote:Life is a waterfall,
We drink from the river,
Then we turn around and put up our walls.
Bestquote:Aerials, in the sky,
When you lose small mind,
You free your life.
Aerials, so up high,
When you free your eyes,
Eternal prize.
Ik doe nooit iets met een regelmaat dus lig ik ook nooit ergens op achter.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb heel veel wasVandaag al een lading was gedaan maar ja shit moet toch een keer schoon haha. Ik haat een week ziek zijn echt, dingen gaan dan echt hard achterliggen
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]nu weet ik weer wat ik gemist heb tijdens je ban.
Het voelt bij mij juist goed, alsof ik een enorme longinhoud heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
M'n longen godvermerk het nu pas, bij de eerste paar hijsjes van m'n joint
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
vreemd genoeg heb ik daar echt geen last vanquote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik daar echt geen last van
jij hebt dan ook niet de hele dag door geblowedquote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het voelt bij mij juist goed, alsof ik een enorme longinhoud heb.
Je weet wat dat betekent, he?quote:
Heb er wel een stuk of 5 op.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij hebt dan ook niet de hele dag door geblowedmaar bij mij is 't ook niet anders dan anders eigenlijk
Ik dacht dat jij de vrouw was in deze relatie?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je je een kutje gaat laten aanmeten?
Daaromquote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je nog goed ingehaald op het laatst dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |