SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
kut krijg honger van die cupcake foto
omg gras leeft ook hoor!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die waren idd nergens goed voormaarja schijt toch groeit wel weer aan
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.
Dat zou top zijn, beslag enzo is niet zo duur maar die marsepein en shit is echt overpricedquote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor de volgende meetcakes.
Mooi, doen we dat. Ik vond ze echt gaaf namelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, beslag enzo is niet zo duur maar die marsepein en shit is echt overpriced
dankjewelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mooi, doen we dat. Ik vond ze echt gaaf namelijk.
staat in de op, 18 volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
hoeveel mensen waren bij die meeting
Stuk of 20?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
Er zijn foto's van.quote:
18 in totaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
OPquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef trippy_trippy het volgende:
awquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben jaloers op krullenbol haar haarIk wil ook zulke mooie krullen
En Mur zijn dreads maar ik hoef zelf geen dreads
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben jaloers op krullenbol haar haarIk wil ook zulke mooie krullen
En Mur zijn dreads maar ik hoef zelf geen dreads
Ja al dat groeien enzo... Pffffquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
awHet is wel tering veel werk
![]()
quote:
een zakje noodles dat boven de 3,2 op een schaal van 10 krijgt?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
Net YumYum duck op. Krijgt van mij een 7.
Welke zou ik nu pakken? Curry, shrimp, beef of vegetable?
Verander het naar kalebolletjequote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van elke ochtend mijn haar doen
je wil het niet zien na een nacht erop slapenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Het zit vast niet automatisch zo perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Verander het naar kalebolletje![]()
Problem solved
Ik had mijn halve kop kaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je wil het niet zien na een nacht erop slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
een zakje noodles dat boven de 3,2 op een schaal van 10 krijgt?lol
dat lijkt al meer op thunderdomequote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ey er heeft iemand wat beters gemaakt van The Opposites hun Thunder liedje. Iets wat beter bij het thema past zeg maar. Hulde!
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je wil het niet zien na een nacht erop slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk toch?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Jep, vind het nog geen geweldige versie/nummer maar dit is het woord thunder(dome) 100x meer waardig. Zat al te wachtten hier op hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
dat lijkt al meer op thunderdome
Is het ook, heb ik in het verleden wel eens gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus zo chill om kaal te zijn
quote:
Mis het soms wel maar het is nu alweer best lang en het duurt echt een jaar om het weer mooi lang terug te hebben en ik mis mijn laagjeskapsel ook wel weer soms hihi, kan er alleen nog steeds niet echt veel van maken momenteelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ik zou het niet durven en het zou mij niet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |