Heb je nog maar 28 keer gezegd in 3 dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Zonder lullig te willen doen. Maar ik wil toch even de chauvinistische Hollanders hier uit hun droom helpen. Ook dit jaar gaat er geen Nederlander een etappe winnen.
Uh, oke.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Zonder lullig te willen doen. Maar ik wil toch even de chauvinistische Hollanders hier uit hun droom helpen. Ook dit jaar gaat er geen Nederlander een etappe winnen.
Ja, saaiquote:
Is de quote: 'dit is nog nooit gebeurd' al voorbij gekomen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Remzz het volgende:
Waarom doet Ducrot al zolang dat hij verslag geeft alsof het bijzonder is dat een kopgroep vlak voor de streep word terug gepakt.
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog maar 28 keer gezegd in 3 dagen.
Nee, dan begrijp ik dat je je geroepen voelt om het steeds te vermelden.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.
op 800.000 kijkers valt dat wel mee hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat er inmiddels ook nog maar 2800 mensen hebben geroepen dat er een Nederlander een etappe gaat winnen.
Je was goed bezig in het Feijenoordtopic, had daar gebleven man.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
We nemen het mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Och meneer voelt zich constant geroepen hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me logies.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De starttijden worden vanavond zeker pas bekend?
Ook al zijn ze kansloos, kan het best leuk/spannend zijn. Zou je als feyenoorder moeten herkennen toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Ja, is normaal de volgorde van het ploegenklassement met de ploeg met geel als laatste.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De starttijden worden vanavond zeker pas bekend?
Dat komt omdat het officiele tourkanaal dat meldt denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Marcoss het volgende:
Herbert heeft al een paar minuten over Terpstra in de kopgroep
Ook komend seizoen wordt Feyenoord geen kampioen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:20 schreef inZanity het volgende:
Ravijn in reed?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef maartend het volgende:
Terstra voorop? Sorry, maar ik schakel net in. Maar ik lees ook dat hij een ravijn in reed.
WTF?
Zie TTquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef maartend het volgende:
Terstra voorop? Sorry, maar ik schakel net in. Maar ik lees ook dat hij een ravijn in reed.
WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |