quote:
niks mis meequote:
die shit komt vroeg tegenwoordig mi mang Gquote:
nee, gewoon nee....quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die shit komt vroeg tegenwoordig mi mang G
ik ben 53 kan makkelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 15:43 schreef basvandalen het volgende:
[..]
niet als je zelf 16 ben maar voor mij niet te jong
Wat is een vlog? ;$quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Begin een vlog ofzo? Maar ik waarschuw je, je zult veel haatreacties krijgen.
TRULLquote:
Deze meid neukt erop los hoor.quote:
het gaat mij er niet om wat zij doet, maar als een vent van 53 vraagt om tetten van een 14 jarig meisje. vind ik dat gewoon niet kunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze meid neukt erop los hoor.
On:
Als je niks kan, hebt om te laten zien, doe het dan gewoon niet?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef basvandalen het volgende:
[..]
het gaat mij er niet om wat zij doet, maar als een vent van 53 vraagt om tetten van een 14 jarig meisje. vind ik dat gewoon niet kunnen
gwn btj gekke dinge enzo. Btj zoals al die tiener youtube accounts.. maar ik wil hun niet na-apen maar btj met een origineel idee komenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:10 schreef spierbal het volgende:
Doe is normaal man, is geen onz hier. Maawat zijn zelf je interesses?
Moet toch uit jezelf komen, anders kom je elkr week hier je scenario samenstellen...quote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Ashley. het volgende:
[..]
gwn btj gekke dinge enzo. Btj zoals al die tiener youtube accounts.. maar ik wil hun niet na-apen maar btj met een origineel idee komen
naja, we hebben vooral een opzetje nodigquote:Moet toch uit jezelf komen, anders kom je elkr week hier je scenario samenstellen...
Ja zou samen met je vriendin uitleg kunnen geven over bepaalde zaken op het gebied van uiterlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:19 schreef Ashley. het volgende:
[..]
naja, we hebben vooral een opzetje nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |