SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw woord:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (12 letters)
Fout:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zie ik daar het Romeinse cijfer 1, die is namelijk foutquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:05 schreef Differ het volgende:
'T het is geen simpel spelletje..
Vooruit dan maar: hoofdsTuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
_ U Z Z E L A A R (9 letters)quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef Gravedigger het volgende:
Ik pak een biertje uit de koelkast en denk: ik moet 2X een Z hebben
P U Z Z E L A A R (9 letters)quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Gravedigger het volgende:
De P
En even hard denken wat ik voor morgenochtend zal neerzetten. Hebben pugg en differ iets te doen
Sinds 1995 alleen met iquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Gravedigger het volgende:
Nee, jij bepaalt de spelling/ Overigens zijn beide goed!
Mja omdat ie eigenlijk fout was, maar ik 'm wel goed rekende/verklapte. Ik weet niet of je dan een punt moet gevenquote:Op zondag 7 juli 2013 08:15 schreef Gravedigger het volgende:
Sorry jongens. Ik had hem al. De stand is alleen niet ge-update door hugecooll
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef HPLC het volgende:
Waterpijp
Hoewel ik wel een beetje erg met andermans eer strijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang GD het woord zelf niet zegt, heb je hem gewoon eerlijk geraden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |