Ja we gaan de CC in de min trekken ja ?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond ikea! Hoe burgerlijk
We gaan voor vitrage en muursticker... Maar ik heb al een lijstje, wat ik nog meer nodig heb...
Ja de badmat is 1.49, en de 4 bekers 0.99.... Kun je het handelen?quote:
dat is geen lijstquote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja de badmat is 1.49, en de 4 bekers 0.99.... Kun je het handelen?
Klopt, maar ik overdrijf graag...quote:
whaha en niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik overdrijf graag...
Net als een struik terug snoeien... Dat overdrijf ik ook graag.
Whahahquote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik overdrijf graag...
Net als een struik terug snoeien... Dat overdrijf ik ook graag.
quote:
Tegels <3quote:Op maandag 1 juli 2013 14:22 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het mooie aan tuinen dat je ze altijd nog kunt asfalteren dus.
Daar hebben ze gasbranders voor uitgevondenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegels <3
Maar trek jij ff een grasmatje eruit? Ik heb het gras zitten afsteken wat over de tegels groeide... Ik heb een paar vloeken laten ontsnappen...
Nou, als het alleen een kwestie is van bijhouden ben je hooguit een half uur per week ff bezig in de tuin, beetje onkruid wegplukken en ff gras maaien...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
Nee, sorry, ik doe een paar dingen in mijn leven pertinent niet en tuinieren staat met stip ergens bovenaan.
Daarom asfalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, als het alleen een kwestie is van bijhouden ben je hooguit een half uur per week ff bezig in de tuin, beetje onkruid wegplukken en ff gras maaien...
Maar dat geldt voor heel het huishouden...
Dat werkt ook voor huizen waar je vanaf wilt?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar hebben ze gasbranders voor uitgevonden
Ik snap je, ik heb blaren onder mn blaren...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik brand mn onkruid gewoon weg. Stukken sneller en handiger dan schoffelen, krabben wieden en dat soort zut
ik zal de plank wel ergens heel erg misslaan maar mijn huishouden red ik op zeker niet met een half uur per week (alleen bijhouden) en de tuin kost me ook wel een uur.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, als het alleen een kwestie is van bijhouden ben je hooguit een half uur per week ff bezig in de tuin, beetje onkruid wegplukken en ff gras maaien...
Maar dat geldt voor heel het huishouden...
Dat zal dan liggen aan de grootte van je tuinquote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zal de plank wel ergens heel erg misslaan maar mijn huishouden red ik op zeker niet met een half uur per week (alleen bijhouden) en de tuin kost me ook wel een uur.
Half uur per week klinkt wel lekker, waar teken ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zal de plank wel ergens heel erg misslaan maar mijn huishouden red ik op zeker niet met een half uur per week (alleen bijhouden) en de tuin kost me ook wel een uur.
ah oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zal dan liggen aan de grootte van je tuin....
Ik sprak eigenlijk gewoon voor mezelf en dit tuintje..
ook niet meer dan half uur / uur per weekend denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Huishouden zoetermeer ben ik echt niet veel meer kwijt.
Helaas kwam er een huis bij waar wel wat meer werk in zit, maar ook daar begint het nu ergens op te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |