Maar betere vervanging had ik dan weer niet kunnen hebben!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ook jammer dat het ter vervanging van BE is hoor! Het had niet motte magge
ja, maar Lois is met Sabbatical. Dus die is schijnmod.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:14 schreef DaviniaHR het volgende:
TF, gefeliciteerd! **O
Veel succes
(Lois is toch ook nog mod?)
Lois is met sabbatical maar kan natuurlijk niet helemaal weg blijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:14 schreef DaviniaHR het volgende:
TF, gefeliciteerd! **O
Veel succes
(Lois is toch ook nog mod?)
dat weet jij beter dan ikquote:
Gheghe, ik kijk nu al uit naar de eerstkomende rel.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik draai hier al een jaar of 10 mee. Ken het klappen der zweep inmiddels wel maar toch bedankt
I knowquote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik draai hier al een jaar of 10 mee. Ken het klappen der zweep inmiddels wel maar toch bedankt
Misschien een fotootje verwijderen uit het fototopic?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe, ik kijk nu al uit naar de eerstkomende rel.![]()
![]()
oh goeiequote:Op maandag 1 juli 2013 18:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien een fotootje verwijderen uit het fototopic?
Sinds eind juli 2004. Met 1 of 2 kleine onderbrekinkjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef Deepfreeze het volgende:
BE, hoelang heb je het gedaan? Bedankt iig!
TF, succes met alle OUD-mafkezen
't Was niet eens bij een rel!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Moonah het volgende:
Aaah, BE.... Bij welke rel was dat? Dat je er genoeg van had?
Tnx BEeb, ge hettut goed gedoan!
Hoera voor TF, leuk!
Gebrek aan leesvaardigheid is niet note-waardig hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las schijtmod
Hoppatee.... note erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |