Nou, ik maakte me nergens druk om, totdat mensen in mijn omgeving me begonnen op te naaienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed; das het verschil met vroegerAls puber vertrok je gewoon en zag je wel waar je uitkwam qua camping en dikke care. Nu je volwassen bent; wil je van te voren al kijken hoe en wat en maak je je druk om dingen waar je eik geen invloed op hebt
![]()
Seriously?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priemjij hebt ook Rabo toch? Heeft die bank ergens last van ofzo? Jouw geld is nog niet binnen en zaadlando zegt dat ik nog niet betaald heb
Ja ik denk niet dat t aan jou logt maar normaal is het binnen 2min binnen van Rabo naar Rabo welke dag dan ookquote:
Ah oke, Rabobankquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ohhhh.. er staat 01-07 'Af'Dus het is nog maar net afgeschreven wat
Niet laten opnaaienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik maakte me nergens druk om, totdat mensen in mijn omgeving me begonnen op te naaien
Nooit last gehad van afstanden, dus zal dit keer niet anders zijn gok ik. Geef me bier en WC papier en ik ben blij.
Ja, daar gaan we maar van uitquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet laten opnaaienIk vind het meevallen en je weet wat een hekel ik heb aan wandelen
Feit dat je toch in festivalsfeer zit en je bier hebt; valt het eik allemaal wel mee
Wat niet betekent dat je je niet gruwelijk gaat ergeren aan de pubers die er rond lopenquote:
Als jij niks om afstand feeft is het prima hequote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik maakte me nergens druk om, totdat mensen in mijn omgeving me begonnen op te naaien
Nooit last gehad van afstanden, dus zal dit keer niet anders zijn gok ik. Geef me bier en WC papier en ik ben blij.
Ik heb geen last van reclame omdat; geen TV.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Schrijf het maar eens normaal. OVERAL RECLAME.
Pubersquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat je je niet gruwelijk gaat ergeren aan de pubers die er rond lopenDat viel me wel erg op toen ik vorig jaar naar werchter boutique ging
![]()
Ik heb het over reclame hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van reclame omdat; geen TV.
Ermahgerd ja, dat lijkt me echt enigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat je je niet gruwelijk gaat ergeren aan de pubers die er rond lopenDat viel me wel erg op toen ik vorig jaar naar werchter boutique ging
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |