Dank!!quote:
Ligt er aan welke staat, Amerika of Nederland nou daar heb ik nog wel vertrouwen in, Iran of Pakistan toch wat minder!!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat uit van de premisse dat de staat de bron van het goede is. Het idee achter de rechtsstaat is dat de burger machteloos is tegenover een kwaadwillende staat, en tegen deze staatsmacht beschermd dient te worden. Jij ontkent het idee achter de rechtsstaat, terwijl de geschiedenis voorbeelden genoeg kent van staten die hun eigen burgers terroriseren.
Een staat is wat mensen ervan maken. Dus als je er zo licht over denkt, pluk je daar later de zure vruchten van.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef DeParo het volgende:
Ligt er aan welke staat, Amerika of Nederland nou daar heb ik nog wel vertrouwen in, Iran of Pakistan toch wat minder!!
Wat een lege zinnen gebruik je toch, waarom denk je dat Amerika dit doet, om jouw leven zo zuur mogelijk te maken??quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een staat is wat mensen ervan maken. Dus als je er zo licht over denkt, pluk je daar later de zure vruchten van.
In Amerika is een van de top prioriteiten om mij, deelnemer, het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Pas is er nog een top beraad over geweest, waarin Obama wilde weten ik nog wensen had. Ik had nog 1 wens, namelijk dat anderen niet hoeven te lijden voor mijn gerief.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een lege zinnen gebruik je toch, waarom denk je dat Amerika dit doet, om jouw leven zo zuur mogelijk te maken??
Nou wat zit je te zeuren dan verdorie nog aan toequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In Amerika is een van de top prioriteiten om mij, deelnemer, het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Pas is er nog een top beraad over geweest, waarin Obama wilde weten ik nog wensen had. Ik had nog 1 wens, namelijk dat anderen niet hoeven te lijden voor mijn gerief.
Terwijl je van die laatste 2 toch een stuk minder te vrezen hebt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dank!!
[..]
Ligt er aan welke staat, Amerika of Nederland nou daar heb ik nog wel vertrouwen in, Iran of Pakistan toch wat minder!!
Het monitoren van de bevolking creëert zijn eigen werkelijkheid. De mogelijkheden die het schept worden uiteindelijk benut voor allerlei doeleinden. De ontwikkelingen in de Amerikaanse politiek geven aanleiding te verwachten dat het verkeert gebruikt wordt. Want het was een politieke van voordeel voor jezelf, ongeacht de kosten voor anderen (ordinaire machtspolitiek). Waarom zou ik hun gunnen hun macht te vergroten. Ik ben niet zo dom om mij te identificeren met deze mensen. Ik begrijp niet waarom jij zo positief bent over deze ontwikkeling.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou wat zit je te zeuren dan verdorie nog aan toe![]()
.
Zolang je er niet woont natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Terwijl je van die laatste 2 toch een stuk minder te vrezen hebt.
quote:Japan Proposes NSA Equivalent
TOKYO — A top Japanese government panel has recommended the country begin widespread monitoring of Internet-based communications, establish a Cyber Defense Corps within Japan’s Defense Ministry to protect infrastructure, and ultimately set up a Cyber Security Center, a Japanese equivalent of the US National Security Agency (NSA), according to a member of the panel.
Ik zou willen dat het niet nodig zou zijn maar ik zit liever met een veilig gevoel in de trein en dergelijke en daar heb ik best wat opgenomen telefoontjes voor over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het monitoren van de bevolking creëert zijn eigen werkelijkheid. De mogelijkheden die het schept worden uiteindelijk benut voor allerlei doeleinden. De ontwikkelingen in de Amerikaanse politiek geven aanleiding te verwachten dat het verkeert gebruikt wordt. Want het was een politieke van voordeel voor jezelf, ongeacht de kosten voor anderen (ordinaire machtspolitiek). Waarom zou ik hun gunnen hun macht te vergroten. Ik ben niet zo dom om mij te identificeren met deze mensen. Ik begrijp niet waarom jij zo positief bent over deze ontwikkeling.
Jouw mening.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Terwijl je van die laatste 2 toch een stuk minder te vrezen hebt.
Schijnveiligheid, terrorisme is nooit te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het niet nodig zou zijn maar ik zit liever met een veilig gevoel in de trein en dergelijke en daar heb ik best wat opgenomen telefoontjes voor over.
Onzin, dat zie je ook, cijfers dalen drastisch het is wel degelijk veiliger geworden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Schijnveiligheid, terrorisme is nooit te voorkomen.
Zonder bron is dit een loze kreet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, dat zie je ook, cijfers dalen drastisch het is wel degelijk veiliger geworden.
Ik heb geteld daar laat ik het bij nu jij weer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zonder bron is dit een loze kreet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb geteld daar laat ik het bij nu jij weer.
Die zuig je uit je duim.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, dat zie je ook, cijfers dalen drastisch het is wel degelijk veiliger geworden.
En gelukkig nooit in ons verleden?quote:Op maandag 1 juli 2013 08:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar ik heb totaal geen reden om paranoia te zijn en ik vind ook dat het niet nodig is om 'op de hoede' te zijn want zoiets zit voor een groot gedeelte in ons hoofd.
Jouw gevoel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het niet nodig zou zijn maar ik zit liever met een veilig gevoel in de trein en dergelijke en daar heb ik best wat opgenomen telefoontjes voor over.
Kwestie van hoe je het organiseren wil, de SP, GL, PVV, PvdD zijn in principe ook protestbewegingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jouw gevoel.
Dat men zo wel heel gemakkelijk protestbewegingen kan onderdrukken speelt voor mij een belangrijkere rol. Tegen alle andere gevolgen kan men nog protesteren. Maar als je geen protest meer van de grond kan krijgen, ben je in de aap gelogeerd.
Brand en dodelijke ziektes ook niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Schijnveiligheid, terrorisme is nooit te voorkomen.
Preventies waarbij de kosten opwegen tegen de baten. Het werk van de inlichtingendiensten maken dusdanig inslag op de fundamentele rechten en vrijheden van mensen waardoor de balans volledig zoek is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brand en dodelijke ziektes ook niet.
Zullen we alle brandpreventie en vaccinaties maar afschaffen? ja, dat is net zo'n grote drogreden als jij die gaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |