abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2013 @ 19:18:12 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128470782
quote:
12s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

We hebben inmiddels een andere notulist bereid gevonden om deze taak op zich te nemen. Jouw notulen zouden wat "te wollig" zijn ...
_O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_128470784
Leuk om Eefje en Yuki en een derde persoon waarvan ik even de nick kwijt ben de hand te schudden, al was ik niet op de meet. :)
"a cracked smile and a silent shout"
pi_128470956
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef _Dido_ het volgende:
Komt er ook nog een verslag of wat? :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef Wolken het volgende:
Het was het weer een geslaagde meet! Zonverbrand en moe in de benen zoek ik zo mijn bedje op.

Verslag komt morgenavond, eerst nog even nagenieten ;)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_128477059
quote:
12s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

We hebben inmiddels een andere notulist bereid gevonden om deze taak op zich te nemen. Jouw notulen zouden wat "te wollig" zijn ...
Critici heb je altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128478009
Zo, na een paar jaar een account te hebben en alleen maar rond te kijken en te lezen is dit mijn eerste berichtje op dit forum :)

Ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik heb wel wat vrienden maar qua interesses zitten zij niet op dezelfde lijn en in het dagelijks leven ontmoet ik ook niet zo veel nieuwe mensen. Vandaar dat ik het hier maar eens ga proberen :) Ik kom trouwens uit Barneveld.
Ik zal zo ook even een berichtje naar Hungry_Joe of Yuki sturen voor de Facebook groep.
pi_128478065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef ronaldve het volgende:
Zo, na een paar jaar een account te hebben en alleen maar rond te kijken en te lezen is dit mijn eerste berichtje op dit forum :)

Ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik heb wel wat vrienden maar qua interesses zitten zij niet op dezelfde lijn en in het dagelijks leven ontmoet ik ook niet zo veel nieuwe mensen. Vandaar dat ik het hier maar eens ga proberen :) Ik kom trouwens uit Barneveld.
Ik zal zo ook even een berichtje naar Hungry_Joe of Yuki sturen voor de Facebook groep.
Welkom ronaldve! :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128478095
Doh, kan geen pm sturen omdat ik nog geen 10 berichtjes heb geplaats :P
pi_128478126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef ronaldve het volgende:
Doh, kan geen pm sturen omdat ik nog geen 10 berichtjes heb geplaats :P
Doorposten dan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128479979
Dat is niet meer nodig, thanks to Wolken :)
pi_128480270
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef ronaldve het volgende:
Zo, na een paar jaar een account te hebben en alleen maar rond te kijken en te lezen is dit mijn eerste berichtje op dit forum :)

Ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik heb wel wat vrienden maar qua interesses zitten zij niet op dezelfde lijn en in het dagelijks leven ontmoet ik ook niet zo veel nieuwe mensen. Vandaar dat ik het hier maar eens ga proberen :) Ik kom trouwens uit Barneveld.
Ik zal zo ook even een berichtje naar Hungry_Joe of Yuki sturen voor de Facebook groep.
Hey, welkom :W
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_128480530
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef ronaldve het volgende:
Dat is niet meer nodig, thanks to Wolken :)
Al gezien, nogmaals welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juli 2013 @ 22:47:42 #37
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_128481088
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef ronaldve het volgende:
Dat is niet meer nodig, thanks to Wolken :)
Wat een schatje is het toch :*
You can only have the sunshine after the rain..
pi_128483569
Ik heb me vanavond al 11 verstuikte vingers geF5't wachtend op het verslag van gister. ;(
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_128483614
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb me vanavond al 11 verstuikte vingers geF5't wachtend op het verslag van gister. ;(
Ik ook! maar dat verdomde ding komt maar niet vanzelf tevoorschijn! ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 1 juli 2013 @ 23:34:40 #40
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_128483844
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik ook! maar dat verdomde ding komt maar niet vanzelf tevoorschijn! ;)
Het was wel leuk om te zien hoe jij gebombardeerd werd tot verslag-schrijfster :D
You can only have the sunshine after the rain..
pi_128484065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Het was wel leuk om te zien hoe jij gebombardeerd werd tot verslag-schrijfster :D
Hahaha, soms heb je gewoon zelf niks te vertellen :P . Maar ik vind het niet erg hoor, heb alleen niet echt goed opgelet dus heb niet zo veel details als de vorige keer. En ben nog druk bezig. verslag komt er zo aan!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128484367
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef Wolken het volgende:

[..]

Hahaha, soms heb je gewoon zelf niks te vertellen :P . Maar ik vind het niet erg hoor, heb alleen niet echt goed opgelet dus heb niet zo veel details als de vorige keer. En ben nog druk bezig. verslag komt er zo aan!
Niet goed opgelet!! Waar zat jij met jou gedachten? :P
pi_128485214
Verslag van de Parkpop meet 30 juni 2013

Na een verregende TT meet op vrijdag maakte ik me zondagochtend op voor de tweede meet van het weekend. Je zou bijna denken dat ik verder geen sociaal leven heb. Rond kwart voor 11 begaf ik me richting Den Haag om mijn slaapspullen af te leveren bij de_nachtwacht waar ik daar bijna omver gefietst werd door een zeer haastige Yuki die me niet herkende en in gedachten verder fietste. Later in het appartement van de_nachtwacht zagen we iemand aankomen met een zeer, uhm, opvallende zonnebril. Terwijl wij die bril uitgebreid zaten te bespreken en we blij waren dat het raam niet open stond keek "de bril" ons recht aan. Het zou toch niet....

Slechts een kwartiertje later dan de bedoeling was vertrokken de_nachtwacht en ik richting de meet en ongeveer 25 minuten later waren ter plaatse bij cafe " het Hapje" bij de ingang van het Zuiderpark. Yuki, Eefje en freshy98 waren al aanwezig. En tot mijn verbazing " de Bril" aka -Splash-. ook. Sorry -Splash-, er is echt niks mis met je bril! Binnen de kortste keren kwamen ook Pinkdwarf en Lucas321 aan en vlak daarna sloten Hungry_Joe en Moeraskat zich bij de groep aan. En baas boven baas kwam vlak daarna Sekhmet met aanhang aan met de taxi aangereden. Helemaal compleet dus partytime!

Tenminste, dat dachten we... Het is een gratis evenement, dus daadwerkelijk iedereen komt erop af en hebben we nog een tijdje in de rij staan wachten om het park in te komen. Eenmaal binnen besloten we muntjes te kopen. En ik weet niet of het kwam omdat ik op andere dingen aan het letten was, of omdat Fok!kers normaal gesproken niet buiten komen en dus als kippen zonder kop rondlopen, maar we waren al gelijk iedereen kwijt. Best een knappe prestatie in 3 minuten tijd. Alleen Sekhmet en vriend waren nog zichtbaar. Omdat De Kraaien niet de favoriete groep ( onbegrijpelijk!!! De Kraaien zijn geweldig!! ) van de_nachtwacht is en Sekhmet daar nog wel even wilde blijven kijken en zijn wij doorgelopen naar het andere podium met The Handsome Poets. Wat ook wel leuk was aangezien ik die vrijdag was misgelopen omdat we een half uur voor JAN LUL op een niet nader te noemen persoon hebben moeten wachten. In de regen. Terwijl er zoveel andere leuke dingen te doen waren.

Maar goed, terug naar zondag.

Terwijl we aan het genieten waren van het optreden kwamen we weer de rest van de groep tegen en sloot Aesacus zich bij ons aan. Op dat stonden we achter het prototype Hagenees + vrouw. De naam van zijn favoriete voetbalclub in Disney letters op zijn rug getatoeëerd en met een vrouw die er... uhm. er prima bij paste. Vanaf haar navel tot aan god who knows ( ik wil het iig niet weten! ) met de naam Marco erboven. Nou gefeliciteerd Marco, je zit vast aan Barbie op middelbare leeftijd. Van het hele optreden heb ik ook vrijwel niks meegekregen omdat ik gefascineerd naar dit schouwspel heb staan kijken. O ja, hij had zijn broek ook nog gewoon open om zijn zaakje lekker te laten luchten. Soms zou ik ook wel een man willen zijn. En dan het liefst een Hagenees zonder schaamtegevoel.

Na het optreden en een pitstop bij de WC's zijn we neergestreken op het gras. En ik zou bijna zeggen dat Eefje een ware moeder Theresa is, ware dat het een grove belediging is voor Eefje die de allerliefste O+ Fok!ster is die er bestaat. Zonder haar zonnebrand was de dag misschien wel heel anders gelopen. Oke, ik heb de_nachtwacht heerlijk uit kunnen lachen om zijn verbrande nek, maar de rest was door haar crème onder controle. Na een tijdje kregen er een aantal honger en zijn we richting de eetkraampjes gegaan. En nu weet ik weer waarom het een gratis evenement is. Wat ze wel niet vragen voor 9 poffertjes. Een bezoekje aan de plastisch chirurg is nog goedkoper.

Inmiddels was Barry Hay aan het optreden en was de groep weer compleet. Ook_gek en Godshand hadden zich inmiddels ook ( tijdelijk ) bij de groep gevoegd. Grappig om te zien dat Eefje een heel verhaal verteld tegen Godshand en hij dan op het eind naar zijn oren wijst dat hij oordopjes in heeft en dus niks hoort. Hungry_Joe en Moeraskat waren ondertussen een beetje heen en weer aan het pendelen tussen onze ( uiteraard veel leukere ) groep en een andere Fok! meet.

Yuki was inmiddels haar stem krijg, wij de helft van de groep en iedereen hun energie. Nog even de muntjes opmaken aan fruit smooties waar freshy98 genoeg vitamines binnen heeft gekregen voor de komende maand voordat we een hapje gingen eten in de stad. Yuki had gedacht om nog wat churros te halen. En we waren weer 1 groepslid kwijt. Nadat we elkaar bijna uit frustratie te lijf waren gegaan zijn we haar gelukkig na een tijdje weer tegen gekomen en zijn we met z'n negenen bij de Griek gaan eten. Waar het tussen de mannen onderling al snel ging over LAN party's. Je kan de Fok!ker wel uit zijn zolderkamer halen, maar nimmer de zolderkamer uit de Fok!ker. Rond 9 uur zat de dag er toch echt op en hebben we afscheid moeten nemen van Pinkdwarf, Lucas, Aesacus en Freshy98. Eefje, -Splash-, Yuki, de_nachtwacht en ik togen naar het appartementencomplex van Yuki en de_nachwacht waar -Splash- zijn auto had staan. -Splash- bood ook nog eens aan om Eefje al een eind richting Assen te brengen waardoor ze nog maar een klein stukje hoefde met de trein. En afscheid nemend van -Splash- en Eefje zochten ook de overblijvers hun slaapplaatsen op.

Verbrand maar met een super gevoel kijk ik terug op deze dag. Het was weer top. Het was een heerlijke dag met heel veel super leuke mensen *O* .

Iedereen weer bedankt voor het tot een succes maken van de meet en met name Yuki die het heeft georganiseerd. Volgend jaar weer?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128485243
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Niet goed opgelet!! Waar zat jij met jou gedachten? :P
Hahaha, waarin is misschien een betere omschrijving ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128485285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef Wolken het volgende:

[..]

Hahaha, waarin is misschien een betere omschrijving ;)
...de wolken?!
pi_128485310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

...de wolken?!
Nee, dat was iemand anders....
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_128485443
Leuk verslag! ^O^

Gedetailleerder dan ik had kunnen vertellen, volgens mij kun jij prima multi-tasken ;)
pi_128488419
Leuk verslag Wolken!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_128488841
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 07:49 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk verslag Wolken!
Ik wou echt dat ik er bij kon zijn, maar een trouwerij zorgt er echt voor dat jedaarna even geen behoefte meer hebt aan mensen en (nog meer) feest :')
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_128490014
Prima verslag Wolken!

Die churros, waren dat die deegpinnen met een kop aan poedersuiker erop? Ik had de pech van tegenwind waardoor ik een Colombiaans tintje kreeg op een gegeven moment.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')