Die zal wel niet meer kunnen vliegenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef einschtein het volgende:
Wat een slechte TT. Het spijt me, maar het is laat en mijn creativiteit is de deur uit gevlogen toen ik een eend op de snelweg raakte.
Niet met zijn verenvacht, die zat in mijn luchtfilter.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zal wel niet meer kunnen vliegen
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef einschtein het volgende:
Wat een slechte TT. Het spijt me, maar het is laat en mijn creativiteit is de deur uit gevlogen toen ik een eend op de snelweg raakte.
Wat doen die Jumbo gangers in de OP?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:40 schreef einschtein het volgende:
Kapsalonzondersla, ik heb je voor de handigheid maar als Medewerker Verkoopklaar in de OP gezet.
[..]
Niet met zijn verenvacht, die zat in mijn luchtfilter.
Het blijven vaste gasten.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doen die Jumbo gangers in de OP?
Oh het zijn "vaste gasten". Nevermind.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het blijven vaste gasten.We kunnen ze anders wel wegjagen
Zodra het geen vaste gasten meer zijn kunnen ze d'eruit. Tenzij zij natuurlijk eerder vragen 'HAAL ME ERUIT!'.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doen die Jumbo gangers in de OP?
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, nu gaan jullie echt te snel. Tegen de tijd dat ik alles heb teruggelezen zijn jullie weer 10 posts verder
Het begint een beetje op een (S)SC te lijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, nu gaan jullie echt te snel. Tegen de tijd dat ik alles heb teruggelezen zijn jullie weer 10 posts verder
Sneller lezen?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef monsterd. het volgende:
Vakkenvuller danquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Medewerker verkoopklaar klinkt zo standaard.. Zo jammer weer
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Ik vul die chicckies vakjes je weet zelluufffffquote:
Mwaaah, komt er meer op neer dat ik niet iedere 5 min check wat er allemaal bij geschreven isquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef mujentas het volgende:
'Medewerker vul- en poetswerkzaamheden' meer gepast?
Ja, volgens mij staat in het artikel over ELF tellen. Ik gok onder Handboeken >> Verkoopklaar >> Voorraad op Orde (of Magazijn).quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Trouwens hè, dat met die grote en kleine AGF-kratjes inscannen, is dat ergens terug te vinden? Handboek......?
Wat is er vreemd aan?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef Krullie. het volgende:
Wie vult er nou vakken eigenlijk. Best vreemde baan als je er goed over nadenkt.
Dat is wel de officiele naam natuurlijk, he.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Wij hebben serieus fulltime vakkenvullers hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef Krullie. het volgende:
Wie vult er nou vakken eigenlijk. Best vreemde baan als je er goed over nadenkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt binnenkort vanzelf rechtgetrokkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik sta tevens nog steeds als 'Mederwerker Verkoop' in plaza..
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef Krullie. het volgende:
Dat ik vakkenvuller ben. Maar dat ben ik dan niet (lijkt mij niks). Maar toch: je vult vakken voor geld. Klinkt raar als je er goed bij nadenkt.
Je kunt ook zakkenvuller zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef Krullie. het volgende:
Dat ik vakkenvuller ben. Maar dat ben ik dan niet (lijkt mij niks). Maar toch: je vult vakken voor geld. Klinkt raar als je er goed bij nadenkt.
Ik moest ook nog zelf weer naar de asm/tl.. Ik word door iemand nog ingeroosterd op tijden die voor verkoop goed uitkomenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wordt binnenkort vanzelf rechtgetrokken
Tsja, dat kan je van iedere baan wel zeggen.quote:
Tenzij de functiecode in MEDW op medewerker verkoop staatquote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wordt binnenkort vanzelf rechtgetrokken
Binnen een paar min kunnen ze dat toch voor je regelen, is beter dan elke keer iemand anders te moeten regelen omdat ze jou inplannen op tijdstippen handig voor verkoop.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moest ook nog zelf weer naar de asm/tl.. Ik word door iemand nog ingeroosterd op tijden die voor verkoop goed uitkomen(Ik heb nu al 2 roosterwijzigingen gehad in een kleine 4 weken
)
En ik verspil mijn tijd aan FOK! voor niksquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, dat kan je van iedere baan wel zeggen.
De plantsoenendienst schoffelt voor geld.
De bakker bakt voor geld.
Is dat veel fijner dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik kan trouwens als enige van mijn team nog inloggen op de oude inlogcode.. Iedereen moet verder over op pnl. Misschien heb ik nog even geluk
Jawrl, gezelligheid en nieuws hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En ik verspil mijn tijd aan FOK! voor niks![]()
scheelt je toch weer wat van die k*ttoetsjes intikken op de handterminal..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is dat veel fijner dan?
Kan je daarop meer dan?
Die oude codes kan je nog steeds aanmaken. Het kwaliteitsteam moest wel echt over op PNL want anders konden ze niet meer in HACCPquote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik kan trouwens als enige van mijn team nog inloggen op de oude inlogcode.. Iedereen moet verder over op pnl. Misschien heb ik nog even geluk
Minder typwerk om in te loggenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is dat veel fijner dan?
Kan je daarop meer dan?
Haten op kapsalonquote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Krullie. het volgende:
Kapsalon zonder sla.Wat een naam. Wel waar trouwens. Vieze dingen erin, doe mij maar alleen de patat met dat andere spul enzovoort.
Ik heb nog nooit Kapsalon opquote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Krullie. het volgende:
Kapsalon zonder sla.Wat een naam. Wel waar trouwens. Vieze dingen erin, doe mij maar alleen de patat met dat andere spul enzovoort.
Dan is de naam: watdoeteenvulploegleider natuurlijk veel beterquote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Krullie. het volgende:
Leuke hobby heb je dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef d4v1d het volgende:
Het is voor mij een hobby geworden om te kijken of Plaza nog werkt
Mijn code staat er al wel een jaartje of 5.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die oude codes kan je nog steeds aanmaken. Het kwaliteitsteam moest wel echt over op PNL want anders konden ze niet meer in HACCP
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef einschtein het volgende:
Ben ik raar als ik nog never kapsalon heb gehad?
Bij mij deed die het net gewoon. En toen waren jullie opeens 70 posts en een topic verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef d4v1d het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Plaza werkt weer niet![]()
Ik ging toch slapen (zei ik 1 uur geleden al..)
Doei
Zeker, vooral als je caissière bij de AH bent of was...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan is de naam: watdoeteenvulploegleider natuurlijk veel beterhahaha
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij mij deed die het net gewoon. En toen waren jullie opeens 70 posts en een topic verder.
Ik ben geen van beidequote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Krullie. het volgende:
Ja, je bent raar als je nog nooit kapsalon hebt gehad. Iedereen heeft dat wel gehad tenzij bejaard of boer.
Is best lekker.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef einschtein het volgende:
Ben ik raar als ik nog never kapsalon heb gehad?
Chef kapsalon zelfs..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Goede discussie. Kapsalons in een topic over Albert Heijn... Bieden we tegenwoordig ook al een kapsalon service aan? Wie is hier "Medewerker Kapsalon"?
Ik dacht dat bejaarden altijd voor een permanentje gingen..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Komt morgen Mevrouw Pietersen van 88 even haar haren laten bijpunten?
Nope, die gaan voor de pruik.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat bejaarden altijd voor een permanentje gingen..
Franchise of wat :p?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben nu wel een eigen AH-haringkraam
Mja, het zou ook ongewenst tuig aantrekken me dunkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Kant-en-klare kapsalon. Dat zou pas een knaller zijn voor de Appie
Vandaar: boeren.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat als je in een dorp woont, de kans groot is dat je geen turk in de buurt hebt met een eetschuur.
Nope, XLquote:
Nou nee ik pas. Die kant-en-klare roti is al niet om aan te zien. Laat staan magnetron kapsalonquote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Kant-en-klare kapsalon. Dat zou pas een knaller zijn voor de Appie
Doel je nou op buitenlanders?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, het zou ook ongewenst tuig aantrekken me dunkt.
Niet iedereen in een dorp is boer hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 01:01 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Vandaar: boeren.
En bejaarden, maar dat is omdat bejaarden en die houden meestal van structuur en niet van apart buitenlands voedsel.
Voor mij wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet iedereen in een dorp is boer hoor
Bejaarden eten alleen hollandse kost
Relbejaarde!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef monsterd. het volgende:
Gisteren heeft trouwens de beste vriendin (lees: bejaarde) van mijn minst favoriete klant een winkelverbod gekregen. Ik kan het alleen maar toejuichen
Product was volgens de klant gewoon niet aangeslagen, maar ze heeft het gewoon zelf bewust niet op de band gelegd.quote:
Hahahaha ja inderdaad, ik heb wel eens (heel af en toe) van die allochtoontjes aan de kassa die mij begroeten (met naam en al) alsof ze me kennen, weetjewel, en in de stad dan ook als ik ze zie 'heeeee en dan mijn naam'.quote:
Bij ons was er zaterdag nog iemand met een winkelverbod in de winkel. Ik naar hem toe 'he, volgens mij heb je nog een winkelverbod'.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Product was volgens de klant gewoon niet aangeslagen, maar ze heeft het gewoon zelf bewust niet op de band gelegd.
Het werd sowieso wel weer even tijd. Eerder zaten de dames uitgebreid te eten aan de koffietafel. Toen kreeg bejaarde nummero 1 een winkelverbod. Die is net afgelopen een paar maanden geleden en nu krijgt haar vriendin dus een nieuwe
No shit.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons was er zaterdag nog iemand met een winkelverbod in de winkel. Ik naar hem toe 'he, volgens mij heb je nog een winkelverbod'.
Hij: 'die is al voorbij'.
Ik: Hij verloopt op 24 juli
Ik: Tot volgende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |