PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Okee, dankje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Bukharov niet op CAM met zijn 1.93 lijkt me. De 4231 is nog het minst kut.
Ik ben het armst hier en je moet gewoon een beetje van team wisselen en één of 2 goede spelers/ IF's erin zetten. Dan kom je soms ook echt leuke spelers tegen...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef quer het volgende:
Nou ja nog 2 wedstrijden en ik heb er wel plezier mee maar met me huidige money flow kan ik maar 1 goed team hebben en wil eens andere spelers proberen
Heb ik hem al eerder gehad, dat is niet zo'n probleem hoor.quote:
Je bent gewoon goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb ik hem al eerder gehad, dat is niet zo'n probleem hoor.
if's zijn overated en hebben max 2-3 stat boost per stat aangezien futhead of wefut de stats van seasons weergeeft en niet van UTquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben het armst hier en je moet gewoon een beetje van team wisselen en één of 2 goede spelers/ IF's erin zetten. Dan kom je soms ook echt leuke spelers tegen...
lievquote:
hoax je kan helemaal niet zonder spits spelenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg het lege plekje maar niet gevuld inmiddels wel weer is Div1 gewonnen.
Sergayo busquetsquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:42:36#Brazil XI vs Spain: Cesar, Alves, Silva, Luiz, Marcelo, Neymar, Oscar, Luis Gustavo, Paulinho, Hulk, Fred. #Confeds reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:41:41#Spain XI vs Brazil - Casillas, Pique, Ramos, Arbeloa, Alba, Iniesta, Xavi, Busquets, Torres, Pedro, Mata. #Confeds reageer retweet
Mijn internet valt uit tijdens de finale.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef quer het volgende:
handelen tijdens de finale
zeker weten dat je veel dealtjes vind
dat kan niet man, die dingen gaan maar 180 ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Revontulet het volgende:
@dudeweiser met zo'n bak moet je gasgeven, niet driften
Wat voor auto heb jij liever dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan niet man, die dingen gaan maar 180 ofzo
Hoelk bedoel jequote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Thorb het volgende:
Hij moest even doortikken naar Hulk, mja hij keek alleen naar de goal
En die kleine kut krullenbol weer vooraan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geniaal dit. Biscuits is met hand in gezicht van Hulk
mono mono?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En die kleine kut krullenbol weer vooraan.
Klopt hij staat liever mid midquote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Torres voelt zich echt niet prettig daar in de spits volgens mij.
klopt erger me wel aan hoe makkelijk die Brazilianen gaan liggen net zoals Albaquote:
Dat doe jij ook in het echt, ouwe vedette.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
klopt erger me wel aan hoe makkelijk die Brazilianen gaan liggen net zoals Alba
nergens voor nodig ditquote:Op maandag 1 juli 2013 00:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat doe jij ook in het echt, ouwe vedette.
Ach komop, die mannetjes met die felle schoenen liggen altijd snel,quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach komop, die mannetjes met die felle schoenen liggen altijd snel,
Als die gasten op tv dat eens niet deden was dat een stuk minder. Tegenwoordig heb je ook alquote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach komop, die mannetjes met die felle schoenen liggen altijd snel,
Ben ook helemaal niet blij dat hij eigenlijk komtquote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als die gasten op tv dat eens niet deden was dat een stuk minder. Tegenwoordig heb je ook al
acteurs bij de amateurs.
Edit: en zal nu nog wel erger worden met geymar in barca.
Doe ik zelf ook hoor, als er wat te halen valt. Beetje uitdagen enzo, er zijn genoeg van die minderontwikkelde wildebrassen die er zo ingaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als die gasten op tv dat eens niet deden was dat een stuk minder. Tegenwoordig heb je ook al
acteurs bij de amateurs.
Edit: en zal nu nog wel erger worden met geymar in barca.
Uitdagen is wel leuk.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook hoor, als er wat te halen valt. Beetje uitdagen enzo, er zijn genoeg van die minderontwikkelde wildebrassen die er zo ingaan.
Natuurlijk, maar om dan zo theatraal te gaan huilen en rollebollen over het veld dat gaat echt te ver.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook hoor, als er wat te halen valt. Beetje uitdagen enzo, er zijn genoeg van die minderontwikkelde wildebrassen die er zo ingaan.
En toen? Heb je hem een panna gegeven?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Uitdagen is wel leuk.
Laatst noemde iemand me gewoon kanker ginger toen ik perongeluk tegen hem aan liep
wou ik wel, maar toen heb ik hem gewoon uitgespeeld en zei ik dat hij niet echt veel konquote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En toen? Heb je hem een panna gegeven?
Meestal pak ik zo iemand meteen de actie erna stevig aan. Even een enkeltje pakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wou ik wel, maar toen heb ik hem gewoon uitgespeeld en zei ik dat hij niet echt veel kon
Toen daarna zei hij ja ik ga zijn benen breken etc
dat wou hij dus ook bij mij doenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meestal pak ik zo iemand meteen de actie erna stevig aan. Even een enkeltje pakken.
Ja, ik rechts voor. Alleen speel ik vaak tegen oudere kerels van een kilo of 50 meer waarna ik na zo'n actie de hele wedstrijd word dubbel geschoptquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat wou hij dus ook bij mij doen
Maar ik ben links voor dus dan heb je de ruimte om iemand beetje uit te lokken dat is echt genieten
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik was net een team met Neymar aan het maken, maar die zal wel weer skyrocketen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik rechts voor. Alleen speel ik vaak tegen oudere kerels van een kilo of 50 meer waarna ik na zo'n actie de hele wedstrijd word dubbel geschopt
Haha mooi man.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moest laatst tegen afc uit amsterdam hun hadden zon gekke neger die gewoon op mijn kuiten kwam inspringen
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef quer het volgende:
Ik snap nooit waarom de prijs dan duurder word als iemand IRL goed speelt
Ik voel me dat normaal altijd alquote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha mooi man.
Als ik tegen een oude man speel voel ik me net de blanke lukoki.
scooter.gif.
Heeft je moeder je zo vaak laten vallen toen je nog een baby was?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef quer het volgende:
Ik snap nooit waarom de prijs dan duurder word als iemand IRL goed speelt
Hij speelt tegen Arbeloa..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik snap niet dat ze hem zoveel ruimte geven?
Klopt Brazilie hoeft niet meer en Spanje moet.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Wat een tempo![]()
Had echt niet verwacht dat dit zo'n lekkere wedstrijd zou worden..al zal het na rust wel minder worden.
Dat je hier serieus over na moet denken. Wat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef quer het volgende:
Omdat mensen dan geilen oh ik wil met hem spelen?
Echt welquote:
Hij stapte wel slim terug moet ik zeggen. En Oscar deed het ook erg goed..zo kalm aan de bal op dat moment.quote:
Buitenkantje rechts.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stapte wel slim terug moet ik zeggen. En Oscar deed het ook erg goed..zo kalm aan de bal op dat moment.
Arbeloa dacht dat hij nog buitenspel stond volgens mij. Had niet eens door dat hij terug stapte.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan nog, ik neem aan dat een rechtsback wel kan dekken?
Hij verliest hem compleet uit het oog.
Die van David luiz was mooierquote:
Ja ik vind Arbeloa echt slecht. Loopt er altijd maar verdwaald bij. Dat terug stappen was wel goed van Neymar evenals het wachten van Oscarquote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan nog, ik neem aan dat een rechtsback wel kan dekken?
Hij verliest hem compleet uit het oog.
Snap je toch niet? Bij de wedstrijdbespreking moet dat toch duidelijk zijn? Als je hem uit de wedstrijd speelt is Brazilië meteen een stuk minder.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arbeloa dacht dat hij nog buitenspel stond volgens mij. Had niet eens door dat hij terug stapte.
Ja dan moet je daar wel de kwaliteit voor hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Snap je toch niet? Bij de wedstrijdbespreking moet dat toch duidelijk zijn? Als je hem uit de wedstrijd speelt is Brazilië meteen een stuk minder.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar wel de kwaliteit voor hebben
Je kan Marcellis ook wel vertellen dat hij Messi kort moet dekken, ik denk niet dat het lukt.
Je kan Marcellis ook wel vertellen dat hij Messi kort moet dekken, ik denk niet dat het lukt.
http://www.flabber.nl/lin(...)-steve-buscemi-15581quote:Shop de ogen van Steve Buscemi op een ander persoon en je bent plots volledig kwijt naar wie je kijkt. Als je van deze foto's er meer dan vijf herkent ben je officieel internetheld.
hier om 7 uurquote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om 6:30 gaat mijn wekker.Achja, #yeauleaux
Damn.twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:00Neymar, 21 jaar, staat na 39 interlands voor Brazilië op liefst 24 doelpunten en 15 assists. #braspa #cc13 reageer retweet
Ik heb vaak gehoord dat tv's bestellen bij Ibood geen goed idee is omdat ze de helft beschadigen met verzenden. Maar of dat waar is..geen idee. Heb het hier op fok meerdere keren gelezen, maar of dat nou papegaaien is of daadwerkelijk vaak voorkomt..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef v0lt026 het volgende:
Wie heeft er verstand van TV's? Is deze van Ibood wat?
http://www.ibood.com/nl/nl/
Ik heb er echt bar weinig verstand van om eerlijk te zijn
Pijnlijk ditquote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk was dit laatste basisplaats Arbeloa
Godverquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdelijk probleem dus waardoor al die BIN prijzen verneukt waren
quote:
Dit idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel goede spelers, laten ze Ramos de pingel nemen
FIXXXXXXXXXXXXX
Zo werkt het niet jongeuhquote:
tuurlijk wel wie wil er nu nog met ramos spelen en ik moet sowieso ramos verkopen om fred te halenquote:
Pace nodig hebben.quote:
Veels te wild. Net als Hulk.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ramos.Of hij neemt een briljante pingel of hij mist.
mental powers mental powers mental powersquote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Djeetje het volgende:
Die Julio denkt wel dat hij goed is he nadat ramos een penalty gewoon naast schoot
ga weer career mode spelenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Djeetje het volgende:
Die Julio denkt wel dat hij goed is he nadat ramos een penalty gewoon naast schoot
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mental powers mental powers mental powers
Toppunt van zelfvertrouwenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Djeetje het volgende:
je iago aspas wachtquote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
Cesar moet weer even op zijn plek gezet worden door Ibra zoals 2 jaar terug
Negredo heeft de schwalbe nog niet helemaal onder controle.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom Villa en niet Negredo?
Rare mannetjes die Spanjaarden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Negredo heeft de schwalbe nog niet helemaal onder controle.
3 keer maarquote:Op maandag 1 juli 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
En dat Villa er nu even drie maakt als ST.
Ja idd en Valdes was een zilverquote:Op maandag 1 juli 2013 01:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als Pique ergens anders gespeeld had dan had die 32 pace gehad.
Je boy Theo natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke (top)voetballers roken er nog meer eigenlijk? #mentholpowers
ikquote:Op maandag 1 juli 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke (top)voetballers roken er nog meer eigenlijk? #mentholpowers
In de halve finale helemaal stuk van de hitte, wel met lange mouwen rondlopenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef Thorb het volgende:
Ik vind het er ook niet uitzien, lange mouwen
neymar had ze beter wel kunnen nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef Thorb het volgende:
Ik vind het er ook niet uitzien, lange mouwen
Was jij niet 1m25?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
neymar had ze beter wel kunnen nemen
Die armpjes
zeg jij schrale sjinsjerquote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
neymar had ze beter wel kunnen nemen
Die armpjes
Omdat Negredo niet op de bank zitquote:Op maandag 1 juli 2013 01:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom Villa en niet Negredo?
Rare mannetjes die Spanjaarden.
Ik vind het eigenlijk best een beetje Brazielig.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef StijnDa het volgende:
Italië had in ieder geval wat meer vechtlust getoond in zo'n finale.. Spanje speelt een beetje lafjes tegen dit gemotiveerde Brazilië.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een beetje Brazielig.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
maar jij hebt dus gespierde onderarmpjes?
Het allerergste blijft de combinatie korte mouwen en handschoenenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de halve finale helemaal stuk van de hitte, wel met lange mouwen rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het allerergste blijft de combinatie korte mouwen en handschoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Bony kleurt het nog wat beterMaar wel even stoer een plakplaatje opplakken 's ochtendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
Pics van je onderarmpjes.
Of van je zus.
Of van je zus haar onderarmpjes.
Of van je onderarm in j......quote:Op maandag 1 juli 2013 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
Pics van je onderarmpjes.
Of van je zus.
Of van je zus haar onderarmpjes.
Heb je die van zijn rechter bovenarm weleens gezien? Lomp groot MAMA en een pasfoto van zijn moederquote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar wel even stoer een plakplaatje opplakken 's ochtends
Nee, kan het ook niet zo snel vinden op internetquote:Op maandag 1 juli 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je die van zijn rechter bovenarm weleens gezien? Lomp groot MAMA en een pasfoto van zijn moeder
Stond in VI of Nusport laatst een foto..ziet er echt niet uit. Sowieso een tattoo van een gezicht
Weet ik heb die ook vind hem het vetstquote:Op maandag 1 juli 2013 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Standaard background geloof ik.
Paulinho.
precies dit jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:45 schreef StijnDa het volgende:
César doet het niet slecht inderdaad![]()
Blijft toch een wat vervelend mannetje op een of andere manier.
Geojen vergeleikinquote:
Ik ben ook beter dan Struijkelquote:Op maandag 1 juli 2013 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind Demouge beter dan Frank van der Struijk.
kusje op je tarrelsquote:Op maandag 1 juli 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga pitten. Over een paar uur gaat m'n wekker. Ciao.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |