PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Okee, dankje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Bukharov niet op CAM met zijn 1.93 lijkt me. De 4231 is nog het minst kut.
Ik ben het armst hier en je moet gewoon een beetje van team wisselen en één of 2 goede spelers/ IF's erin zetten. Dan kom je soms ook echt leuke spelers tegen...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef quer het volgende:
Nou ja nog 2 wedstrijden en ik heb er wel plezier mee maar met me huidige money flow kan ik maar 1 goed team hebben en wil eens andere spelers proberen
Heb ik hem al eerder gehad, dat is niet zo'n probleem hoor.quote:
Je bent gewoon goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb ik hem al eerder gehad, dat is niet zo'n probleem hoor.
if's zijn overated en hebben max 2-3 stat boost per stat aangezien futhead of wefut de stats van seasons weergeeft en niet van UTquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben het armst hier en je moet gewoon een beetje van team wisselen en één of 2 goede spelers/ IF's erin zetten. Dan kom je soms ook echt leuke spelers tegen...
lievquote:
hoax je kan helemaal niet zonder spits spelenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg het lege plekje maar niet gevuld inmiddels wel weer is Div1 gewonnen.
Sergayo busquetsquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:42:36#Brazil XI vs Spain: Cesar, Alves, Silva, Luiz, Marcelo, Neymar, Oscar, Luis Gustavo, Paulinho, Hulk, Fred. #Confeds reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:41:41#Spain XI vs Brazil - Casillas, Pique, Ramos, Arbeloa, Alba, Iniesta, Xavi, Busquets, Torres, Pedro, Mata. #Confeds reageer retweet
Mijn internet valt uit tijdens de finale.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef quer het volgende:
handelen tijdens de finale
zeker weten dat je veel dealtjes vind
dat kan niet man, die dingen gaan maar 180 ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Revontulet het volgende:
@dudeweiser met zo'n bak moet je gasgeven, niet driften
Wat voor auto heb jij liever dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan niet man, die dingen gaan maar 180 ofzo
Hoelk bedoel jequote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Thorb het volgende:
Hij moest even doortikken naar Hulk, mja hij keek alleen naar de goal
En die kleine kut krullenbol weer vooraan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geniaal dit. Biscuits is met hand in gezicht van Hulk
mono mono?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En die kleine kut krullenbol weer vooraan.
Klopt hij staat liever mid midquote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Torres voelt zich echt niet prettig daar in de spits volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |