viel me op dat hun ook bijna nooit zwaaienquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar moet ook zeggen dat ze nooit zo vriendelijk zijn..
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef klawie het volgende:
[..]
viel me op dat hun ook bijna nooit zwaaien
Schaamrandquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook nietKrijg alleen de schaamrand er niet af rechts. Links is ie al bijna helemaal weg.
Overigens gaat deze band het nog een kilometer of 3.500-4.000 volhouden denk ik, en dan mag de achterste er alweer onderuit.
[..]
3mm is toch bijna??? bij 2 knal je hem er onderuit toch????
oooh okequote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Schaamrand
Niet het profiel.
Dit is schaamrand:
[ afbeelding ]
Ongebruikt stukkie band omdat je hem niet plat weet te leggen in de bochtLinks heb ik dat al helemaal kaal gereden, rechts is ie nog een ruime centimeter.
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Schaamrand
Niet het profiel.
Dit is schaamrand:
[ afbeelding ]
Ongebruikt stukkie band omdat je hem niet plat weet te leggen in de bochtLinks heb ik dat al helemaal kaal gereden, rechts is ie nog een ruime centimeter.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..
Beste wat ik kon vindenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Noem ik niet echt een schaamrand. Een schaamrand noem ik wanneer maar 1/3 van de band in gebruik is. Dan ga je de bochten zo rechtop door..
Ach, iedereen weet wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beste wat ik kon vinden
Sowieso is schaamrand niet eens zo heel relevant. Bochten rijden gaat er natuurlijk niet om dat je je motor zo plat mogelijk legt. Maar het hangt ook af van de band. Ik heb een oversize achterband, staat dus iets boller dus de echte uiteinden (3, 4mm) kun je niet eens aan de grond rijden, dat zit ie net zijn steps al op het asfalt.
Maar goed, bij mij is ie rechts dus echt gigantisch, een ware schaamrand volgens jouw definitieKan hier nergens echt mooie bochtjes rechtsom vinden helaas. Misschien maar eens rotondes langs de andere kant gaan nemen.
Mjaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet wel wat je bedoeld.Ligt aan de band en type motor. Als je een verlaagde Hayabusa hebt met lage stepjes, dan tja, kun je nooit hele platte bochten maken.
Beter zo dan andersom.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mjahet is vaak ook een kwestie van vertrouwen. De motor kan veel schuiner door de bocht dan de berijder vaak aandurft.
quote:
Toen jij mij, langs dat kanaal, zo lachend aankeek dacht ik eerst 'dafuq moet hij weer'. Toen je dat gebaar met je handen maakte snapte ik het pas.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]Voor je het weet lig je ergens in de sloot.
de bochten naar links op de terugweg weer nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beste wat ik kon vinden
Sowieso is schaamrand niet eens zo heel relevant. Bochten rijden gaat er natuurlijk niet om dat je je motor zo plat mogelijk legt. Maar het hangt ook af van de band. Ik heb een oversize achterband, staat dus iets boller dus de echte uiteinden (3, 4mm) kun je niet eens aan de grond rijden, dat zit ie net zijn steps al op het asfalt. Al zegt het wel wat, inderdaad alleen het middelste stuk gebruikt duidt er vaak op dat mensen hun motor of banden niet vertrouwen en niet plat durven te leggen.
Maar goed, bij mij is ie rechts dus echt gigantisch, een ware schaamrand volgens jouw definitieKan hier nergens echt mooie bochtjes rechtsom vinden helaas. Misschien maar eens rotondes langs de andere kant gaan nemen.
Wordt niet zo gewaardeerd als je dat op een afrit van een snelweg doetquote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de bochten naar links op de terugweg weer nemenen dan naar rechts
Hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Toen jij mij, langs dat kanaal, zo lachend aankeek dacht ik eerst 'dafuq moet hij weer'. Toen je dat gebaar met je handen maakte snapte ik het pas.
En da's jammer, want bochten rijden is nou net het mooiste van het hele motorrijden.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef klawie het volgende:
ik heb een hekel aan bochten ooit eens met een brommer plat door de bocht gegaan toen het glad was nu neem ik me bochten op tweewielers stapvoets
tja ooit komt het wel weer eerst een goeie motor kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En da's jammer, want bochten rijden is nou net het mooiste van het hele motorrijden.
Rechtdoor rijdenSaai gedoe.
Ja, totdat het een afrit van een snelweg is. Dan kijkt men zo raar.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de bochten naar links op de terugweg weer nemenen dan naar rechts
die heb ik niet meer ik heb nu een zr7s maar ben aan het azze op een volty die kan ook plat of een oldtimer voor een paar honderd euroquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Kawaski er-5 kan prima plat door de bochten.
ZR-7s kan ook plat door de bocht, mákkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
die heb ik niet meer ik heb nu een zr7s maar ben aan het azze op een volty die kan ook plat
geef mij maar snelweg ipv van een dijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ZR-7s kan ook plat door de bocht, mákkelijk.
Wat dat betreft kan elke motor plat, kwestie van hard genoeg douwen. Maar gewoon rijdend in een bocht gaat dat ook prima.
lol ik geniet toch niet van een weiland uitzicht vind het niet fijn rijden ik knal liever ergens lekker snel naar toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |