Ja ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Zijn er mensen die hier als bijbaan bijles geven doen?
Ja hoor, is goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mij digitale bijles geven, of mijn vragen beantwoorden, als ik die ooit heb.
nee ze is heel lievvquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is ze ook lelijk, mollig en ongeinteresseerd?
Ik deed N&T Havo, en ik ben vergeten waarom ik geen bio koos. En nu ga ik van 5 havo naar 5 vwo en kies ik wel biologie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor, is goed.
Maar hoezo moet je 4 vwo inhalen eigenlijk? Hoezo had je geen biologie in de vierde?
Je zei laatst dat je ze van te voren ging verzinnen en anders xcachet er in zou zettenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Ik kan gewoon geen TT's verzinnen ja!
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Ah. Dan moet je echt veel inhalen ja, wat in de vierde bij biologie wordt behandeld zit niet in scheikunde of natuurkunde op de havo.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik deed N&T Havo, en ik ben vergeten waarom ik geen bio koos. En nu ga ik van 5 havo naar 5 vwo en kies ik wel biologie.
Doe dan; kaas.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Je hebt in ieder geval wel gelijk met je TTquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hater
Woohooquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Hoi ik heb vandaag originele fotos van de eiffeltoren gemaakt gr gr
quote:
Mocht je vragen hebben over M&O mijn dm staat open.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook economie en M&O.Economie vind ik nog wel interessant en ook handig, M&O vind ik echt een ongelooflijk kutvak.
Nee, ik zei laatst dat ik ze ging verzinnen, en vroeg of xcachet adoratie topic een goede naam was, jij vond van wel, en ik was er niet mee eens. En ik ben al die topicnamen die ik verzonnen had weer vergetenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je ze van te voren ging verzinnen en anders xcachet er in zou zetten
Dat wel ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel gelijk met je TT
Vorig jaar via mijn school, dit jaar aan oude vrienden die examen niet hebben gehaald. Volgend jaar sws aan broertje van diegene, maar wil me aansluiten bij een site.quote:
Ik ben al klaar met M&O.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
[..]
Mocht je vragen hebben over M&O mijn dm staat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |