Hoi welkom op FoK en gefeliciteerd met je eerste post! Ik hoop dat je nog heel lang blijft posten hier en een goede bijdrage zal leveren!
Ik raad je aan om eens langs KLB te gaan om te klagen, altijd gezellig, R&P voor leedvermaak en smeuige verhalen, KPD voor die eenzame avonden of natuurlijk een van de vele andere subfora.
Ik kijk rijkhalzend uit naar jou bijdrages en met mij vele anderen!
Om jou vraag te beantwoorden, ik zou het niet doen. Naast een rechtzaak wegens onderverhuur (Dit kan duur voor je uitpakken, een X bedrag per maand plus proceskosten) zal je ook bij de andere woningbouw misschien je inschrijving kwijt zijn want vaak staat in de regelementen dat je inschrijving vervalt bij het betrekken van een woonruimte.
DUWO controleerd op illegale onderhuur, kijk maar op hun site :
https://www.duwo.nl/ik-hu(...)-illegale-onderhuur/Ze staan het overigens wel toe als je een korte tijd bijvoorbeeld in het buitenland studeerd. Dat dan weer wel. Maar dat doe je niet.
Dus als ik jou was zou ik het niet doen. FoK kennende is DUWO al ingelicht over dit topic dus ze zullen reikhalzend meelezen en hun databases nu al uitpluizen naar jou gegevens!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.