Laten ze dat eens stoppen ofzoquote:
Nou dat denk ik niet, als deze wedstrijd nog gespeeld moet worden...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk schiet dat stel mensen-met-rackets een beetje op...
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef Tankiej het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer tennis is afgelopen? Ze spelen nu al 2 uur, maar ik snap niet echt hoe ver ze in het spel zijn ofzo
'Mixed doubles final' volgens de TV infoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Dekatria het volgende:
Moet wel een belangrijke match zijn dat ze het live uitzenden. Vol stadion enzo
Voor mij valt het kennen van de regels van een sport die mij totaal niet interesseert, niet onder algemene ontwikkelingquote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef k_man het volgende:
Jongens, hebben jullie nou echt geen algemene ontwikkeling? Tennis is ook niet mijn sport, maar de regels zijn echt niet ingewikkeld.
Dit is de laatste set. Een set bestaat uit games. In de laatste set valt de beslissing als de ene partij twee games meer gewonnen heeft dan de tegenstander (dus bijvoorbeeld 7-5 in games).
Duh. Wimbledon finale.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Dekatria het volgende:
Moet wel een belangrijke match zijn dat ze het live uitzenden. Vol stadion enzo
herhaling en de onbegrensde mogelijkheden van het internetquote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef JohnB52 het volgende:
Ja maar als je dat gaat kijken, mis je topgear weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |