quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
moira op mn schoot hard jwz en terugreis mt dientje en Ollie bazen
Ik snatch tegenwoordig ook hequote:Op zondag 30 juni 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
we hebben het speciaal voor jou nog extra over squatten gehad en zelfs nog een aantal squats gedaan
Die trein wiebelt wel chill met mijn stonedheid mee
mohh we hadden al wel redelijk veel opgeruimd, was alleen nog beetje overgebleven shit opvreten en verdelenquote:
verdelen?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
mohh we hadden al wel redelijk veel opgeruimd, was alleen nog beetje overgebleven shit opvreten en verdelen
Same here. In Utrecht was vertraging dus de vraag was of ik het in Zwolle wel ging reddenquote:
ja wajow mn bierquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eis je deel op brah, laat niet over je heenlopen
verraderlijk altijd jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Mono ligt te slapen in de trein, whehe
Maar die trein deinst ook wel fucking lekker
jou niet gemeetquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag was zo chillAlleen maar chille mensen enz. Leuk leuk!
neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen wat kut is?!
mijn kut?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen wat kut is?!
zeggen dat je lepra hebt en vragen of je mag zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje halfstoned/duf in de trein moeten staan
whehehe wij kunnen gelukkig nog net zitten maar is wel fucking druk ja. Al die studenten die vanuit het ouderlijk huis weer naar hun kamer gaan natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
Told you, dat word geen seks vanavondquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Mono ligt te slapen in de trein, whehe
Maar die trein deinst ook wel fucking lekker
Ik leek wel dronken toen ik door de trein liepquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |