abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:13:47 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128902905
Ik moest al erg lachen om dit artikel erover:

http://www.nrc.nl/breedbe(...)je-me-toch-een-film/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128903066
Now You See Me - 2013

Een stelletje straatillusionisten worden van er vanaf geplukt en een jaar later zijn ze beroemde illusionisten die een bank beroven.
Ik vond het een leuke film. Vond het verhaal sterk en de onverwachte plotwending kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel (bij wijze van spreken). Heb me erg vermaakt en vond het acteerwerk ook sterk (Woody Harrelson O+).

Een 8.
pi_128905848
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:01 schreef casper019 het volgende:

[..]

cijfer??
Toch wel een dikke 8 voor de originaliteit, volgens mij ben je flink stoned of zo anders bedenk je zoiets niet :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_128919367
Vandaag deze gezien:

Deze film is saai, duurt veel te lang. De grappen die gemaakt worden kun je tellen, die zijn namelijk al gemaakt in de trailer. Verder is het verhaal erg voorspelbaar.
pi_128920368
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Killing season.

[ afbeelding ]

Ja super film, 18 jaar na de oorlog in Bosnie, krijgt een oude veteraan bezoek, hij wil wat van hem.
Wat volgt een kat en muis spel, inclu een momentje van het escaleert uit de hand.

Aanrader !!
interesante crew ook, thx voor de tip ook maaris kijken dan
pi_128920697
Sja toch maar weer een filmpje,

Hammer of the Gods.

Hehe,

Nou had er meer van verwacht, vaag verhaal ook een beetje.
Had gehoopt op een paar leuke veldslagen, paar hak partijen waarbij 1 wel het lood na mijn voeten zonk voor de rest van de film, hoe kun je zo een film verneuken met dat kabaal eronder.

Nu weet ik niet zeker of dat ori is natuurlijk, maar toch.

[ Bericht 58% gewijzigd door Geerd op 14-07-2013 00:20:41 ]
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 14 juli 2013 @ 00:49:02 #217
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128923525
The Green Hornet

Zo flauw, maar heel stiekem een klein beetje leuk. Vooral Hans Landa als bendeleider haalt het niveau op. Verder... De film neemt zichzelf niet serieus, maar de hoofdpersoon is zo irritant, hoewel dat de bedoeling is. Ik stoorde me er toch aan.
Oftewel: kon beter, maar vermakelijk.

Cijfer: 6,5/10
Helemaal super.
pi_128925136
Arnhem the story of an escape(1976)

Ja mooi dat dit nog wordt upgeload/bewaart blijft.
Market Garden (Mont Gomery), begint bij een pow ehbo post in Apeldoorn, waar ze al snel iedereen Duitsland in willen hebben.
Meer ga ik ook niet vertellen eigenlijk....

Ook gelet op de huisjes ed etc geweldig.
Vanmiddag nog even na kameraad, dan weer aan de bak is het film kijken beetje gebeurt weer :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Geerd op 14-07-2013 02:09:48 ]
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:28:55 #219
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_128930024
The Palm Beach Story (1942) - IMDb
Lekker vlotte screwballcomedy met Claudette Colbert in de hoofdrol. Het neigt richting het belachelijke met wat bizarre situaties, maar het kan er allemaal wel mee door. Wat me wel tegenstaat in films als deze is dat het einde zo plotseling afgeraffeld wordt en dan vaak ook op de sufst mogelijke manier. Veel meer films uit die tijd hebben daar last van, maar deze spant wel de kroon. Cijfer: 7

Lord of the Flies (1963) - IMDb
Niet heel briljant of laat staan geloofwaardig uitgevoerd, maar de gedachtenspinsels hoe een groep jongens probeert te overleven op een onbewoond eiland na een vliegtuigcrash zijn interessant. Een Battle Royale wordt het niet, maar het wordt steeds beklemmender. De puike montage helpt daar ook mee. Wel jammer dat de film in zwart-wit, zo'n film als deze was wel beter tot zijn recht gekomen met kleur. Cijfer: 6,5

Meet Me in St. Louis (1944) - IMDb
Hmm, nogal oubollige musicalfilm, maar toch redelijk vermakelijk. Dat heeft vooral te maken met de personages. In de hoofdrol speelt een naďeve Judy Garland, die bijgestaan wordt door een ontzettende lul van een vader, een kleine blaag, genaamd Tootie. met lugubere plaatjes en al die ander typische bijkarakters. De film loopt wel lekker door ondanks wat liedjes, die nog best aardig om te zijn. Vincente Minnelli maakt de film verder nog leuker om te zien met kleurrijke decors. Al met al kan ik hier (ondanks dat musical niet mijn genre is) toch wel een voldoende aan geven. Cijfer: 6
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 14 juli 2013 @ 13:40:12 #220
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_128932305
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
The Purge

[ afbeelding ]

Echt een hele slechte film, had veel beter kunnen zijn aangezien het idee wel goed is. (Om de misdaadcijfers te verlagen wordt er in Amerika 1x per jaar 'The purge' gehouden, wat inhoud dat er 12 uur gedaan mag worden wat de mensen willen.
hoe kan je dat een goed idee noemen? :P vind het echt te debiel voor woorden.
Wie dit leest is hek.
pi_128932347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Killing season.

[ afbeelding ]

Ja super film, 18 jaar na de oorlog in Bosnie, krijgt een oude veteraan bezoek, hij wil wat van hem.
Wat volgt een kat en muis spel, inclu een momentje van het escaleert uit de hand.

Aanrader !!
:D Gisteren gezien! Yep aanrader :+
  zondag 14 juli 2013 @ 13:44:06 #222
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_128932452
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

hoe kan je dat een goed idee noemen? :P vind het echt te debiel voor woorden.
Mwah, hadden volgens mij nog wel leuke dingen mee gedaan kunnen worden. 't is misschien niet geheel realistisch maar dat vind ik van films zoals twilight ook niet.
Dit is gewoon raar :l
  zondag 14 juli 2013 @ 13:48:19 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128932592
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Falco het volgende:
Lord of the Flies (1963) - IMDb
Niet heel briljant of laat staan geloofwaardig uitgevoerd, maar de gedachtenspinsels hoe een groep jongens probeert te overleven op een onbewoond eiland na een vliegtuigcrash zijn interessant. Een Battle Royale wordt het niet, maar het wordt steeds beklemmender. De puike montage helpt daar ook mee. Wel jammer dat de film in zwart-wit, zo'n film als deze was wel beter tot zijn recht gekomen met kleur. Cijfer: 6,5

Ik vind deze versie de beklemmende sfeer van het boek juist heel goed benaderen. Beter dan de 90's versie met Balthazar Getty.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 juli 2013 @ 14:12:26 #224
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_128933450
Capturing the Friedmans (2003, Andrew Jarecki)

In tegenstelling tot andere Amerikaanse documentaires, wordt deze bijzondere zaak belicht vanuit meerdere standpunten. Bij het maken van een documentaire over de populairste clowns in New York stuit regisseur Jarecki op David Friedman, die barst van het cynisme. Jarecki raakt hierin geďnteresseerd en stuit op een bizarre hoeveelheid zelf opgenomen materiaal van de familie, die betrokken was bij één van de grootste pedofiliezaken van de jaren tachtig. Enkele van deze beelden worden vertoond en vrijwel alle betrokkenen (zoals ambtenaren die aan de zaak werkten, personen die misbruikt zouden zijn en de familie zelf) komen aan het woord.

Het resultaat is een enigszins onthutsende documentaire over pedofilie, waarbij de hysterie omtrent het thema voor een wat vertroebelde blik op de rechtszaken geleid lijkt te hebben. Het zegt genoeg dat na de rechtszaken en het vrijkomen van een van de beschuldigden, Jesse Friedman, er een 155 pagina’s tellend rapport voor nodig was om een definitief oordeel te vellen. Dat rapport was echter niet voldoende naar Friedmans smaak en ook de makers van deze documentaire geloofden steeds meer in de onschuld, dus of dit het einde van de zaak betekent is nog maar de vraag…
pi_128944978
MY NEIGHBOUR TOTORO

Veel over deze film gehoord, en ik ben gek op animatie films dsu ben deze film met veel verwachtingen gaan kijken..
Maar na het kijken ben ik toch enigszins teleurgesteld, de film wist me nergens echt te grijpen, en ik miste ook een beetje het echte ''magische'' in de film, het verhaal had gewoon net te weinig om echt boeiend en leuk of spannend of grappig te zijn.
Wellicht is het een aardige film voor de kleinere kinderen, want het is wel mooi en kleurrijk gemaakt... maar verder zou ik deze film toch echt niet aanrader en snap niet waarom hij zulke hoge beoordelingen krijgt
5
pi_128957581
Tsssk. Geen smaak dus.
pi_128957877
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tsssk. Geen smaak dus.
respecteer ieders mening, wat jij leuk vind hoef ik nog niet leuk te vinden en omgekeerd
pi_128958032
Ik heb geen respect voor iemand die Totoro een 5 geeft!

Als je de hoge beoordelingen niet snapt die de film krijgt zou je eens moeten proberen om de recensies te lezen.

Begin hier eens zou ik zeggen: Rotten Tomatoes
pi_128958708
omdat ik zin had in een post-apocalyptische film
heb ik Zombie Apocalypse (2011) gekeken.
blijf er ver vandaan zou ik zeggen tenzij je lerende zombies, hulk zombies, hond zombies en gemuteerde CGI tijger zombies niet erg vind. :')
3/10
  maandag 15 juli 2013 @ 03:42:43 #230
286575 Roces18
Chef de party
pi_128961073
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef mschol het volgende:
omdat ik zin had in een post-apocalyptische film
heb ik Zombie Apocalypse (2011) gekeken.
blijf er ver vandaan zou ik zeggen tenzij je lerende zombies, hulk zombies, hond zombies en gemuteerde CGI tijger zombies niet erg vind. :')
3/10
Volgens mij kon je al bij het lezen van Asylum je eindcijfer geven...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_128964986
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Mint_Clansell het volgende:

Als je de hoge beoordelingen niet snapt die de film krijgt zou je eens moeten proberen om de recensies te lezen.

En ik heb geen respect voor mensen die andere hun eigen mening niet respecteren
  maandag 15 juli 2013 @ 11:24:21 #232
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_128965141
quote:

Ik heb Tororo ook een 5 gegeven. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan een personage dan aan dat ontiegelijk blije kutkind Mei. Ik krijg er nog nachtmerries van. Brrrr.
pi_128965148
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 03:42 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Volgens mij kon je al bij het lezen van Asylum je eindcijfer geven...
kon ik dat? ik ken het hele bedrijf niet :P
  maandag 15 juli 2013 @ 11:29:16 #234
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_128965271
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

kon ik dat? ik ken het hele bedrijf niet :P
Asylum maakt alleen mockbusters en b-films. Check hun films maar :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:The_Asylum_films
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_128965534
VALENTINO

Ik heb de film aangezet met de verwachting dat ik de film eigenlijk na 5 min al zou uitzetten, na het lezen van meerdere niet al te goeie (en enkele redelijke) recensies over de film.
MAAR de film verraste me echt, het verhaal is miss niet heel diepgaand en word nergens verrassend.
Maar het is gewoon een hele leuke en luchtige film om te zien, Ik heb een aantal keren hardop moeten lachen en heb de rest van de film met een lach gekeken.
Ook het acteerwerk was opzich prima,

Zeker had de film ''beter'' gekunt, er zaten dingen in de film, zoals de ramadan waar zeker meer in gezeten had.
Of ook dat het richting het einde even iets inzakt maar daarna pakt de film zich weer goed en eindigd leuk...

Tja dat zijn enige puntjes van kritiek,

Maar toch, over het algemeen en mijn totale gevoel.
Heb je zin in een lekkere luchtige, relaxte film.. Absoluut KIJKEN!

zeker een verdiende 7-
pi_128966168
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
The Purge

[ afbeelding ]

Echt een hele slechte film, had veel beter kunnen zijn aangezien het idee wel goed is. (Om de misdaadcijfers te verlagen wordt er in Amerika 1x per jaar 'The purge' gehouden, wat inhoud dat er 12 uur gedaan mag worden wat de mensen willen. Hulpdiensten zoals politie, ambulances en brandweer kunnen dan niet worden bereikt en alles mag, ook mensen vermoorden etc.)
Cijfer: 4
IMDB: 5,6
Ja, de insteek was wel goed (voor een film dan en ik hou wel van science-fiction) maar de uitwerking was slecht -O-. Bijna elke keuze was onlogisch _O-.
Get it and Bet it
  maandag 15 juli 2013 @ 12:14:01 #237
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_128966272
quote:

Hoe durft hij inderdaad tegen de mening van een recensent in te gaan. Laat staan tegen die van de hipstermassa!

Kansloos :')
pi_128970448
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Ace1 het volgende:
21 Grams

[ afbeelding ]

De manier van filmen.. de verhaallijnen die kris-kras door elkaar lopen en het acteerwerk.. allemaal klasse! Had hem hele lange tijd geleden gezien, maar was nu weer net zo impressed als toen!

9/10
Ik had hem toevallig alweer klaarstaan. Bizarre film is het, maar er zit veel gevoel in de film op 1 of andere manier. Goed gefilmd ook, alles door elkaar e.d.

Volgens mij nu voor 3de keer al gezien, dat is best veel voor mijn doen :P Matrix en Lord of the Rings heb ik maar 2x gezien...

Naomi Watts speelt een erg sterke rol in de film.

Eens met cijfer van Ace1 :)
pi_128970743
Old School (2003) - IMDb

Gek genoeg komt deze film vrijdag op tv, dat wist ik niet. Had gewoon zin om hem te kijken afgelopen weekend.

Echt oldschool. Er zit zelfs een Nokia 3310 in, of wat is dat ijzersterke model ook alweer? :')

En Ari Gold van Entourage zit erin, Mike Ross van Suits, Howard Wolowitz van The Big Bang Theory, echt lache om dat achteraf te zien, wist ik nooit. Allemaal favo series van me. Ook Elisha Cuthbert van 24 natuurlijk (maar daar speelde ze toen al in).

8.
pi_128979831
Trance (2013) - IMDb

(heel kort hierover)

Waardeloze film, na 30 min uitgezet.

IMDb cijfer: 7.0 (hoe deze ontstaan is weet ik ook niet :P )
Mijn cijfer: 2.0
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')