Toch wel een dikke 8 voor de originaliteit, volgens mij ben je flink stoned of zo anders bedenk je zoiets nietquote:
interesante crew ook, thx voor de tip ook maaris kijken danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Killing season.
[ afbeelding ]
Ja super film, 18 jaar na de oorlog in Bosnie, krijgt een oude veteraan bezoek, hij wil wat van hem.
Wat volgt een kat en muis spel, inclu een momentje van het escaleert uit de hand.
Aanrader !!
hoe kan je dat een goed idee noemen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
The Purge
[ afbeelding ]
Echt een hele slechte film, had veel beter kunnen zijn aangezien het idee wel goed is. (Om de misdaadcijfers te verlagen wordt er in Amerika 1x per jaar 'The purge' gehouden, wat inhoud dat er 12 uur gedaan mag worden wat de mensen willen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
Killing season.
[ afbeelding ]
Ja super film, 18 jaar na de oorlog in Bosnie, krijgt een oude veteraan bezoek, hij wil wat van hem.
Wat volgt een kat en muis spel, inclu een momentje van het escaleert uit de hand.
Aanrader !!
Mwah, hadden volgens mij nog wel leuke dingen mee gedaan kunnen worden. 't is misschien niet geheel realistisch maar dat vind ik van films zoals twilight ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoe kan je dat een goed idee noemen?vind het echt te debiel voor woorden.
Ik vind deze versie de beklemmende sfeer van het boek juist heel goed benaderen. Beter dan de 90's versie met Balthazar Getty.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Falco het volgende:
Lord of the Flies (1963) - IMDb
Niet heel briljant of laat staan geloofwaardig uitgevoerd, maar de gedachtenspinsels hoe een groep jongens probeert te overleven op een onbewoond eiland na een vliegtuigcrash zijn interessant. Een Battle Royale wordt het niet, maar het wordt steeds beklemmender. De puike montage helpt daar ook mee. Wel jammer dat de film in zwart-wit, zo'n film als deze was wel beter tot zijn recht gekomen met kleur. Cijfer: 6,5
Volgens mij kon je al bij het lezen van Asylum je eindcijfer geven...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef mschol het volgende:
omdat ik zin had in een post-apocalyptische film
heb ik Zombie Apocalypse (2011) gekeken.
blijf er ver vandaan zou ik zeggen tenzij je lerende zombies, hulk zombies, hond zombies en gemuteerde CGI tijger zombies niet erg vind.
3/10
En ik heb geen respect voor mensen die andere hun eigen mening niet respecterenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb geen respect voor iemand die Totoro een 5 geeft!
Als je de hoge beoordelingen niet snapt die de film krijgt zou je eens moeten proberen om de recensies te lezen.
Begin hier eens zou ik zeggen: Rotten Tomatoes
Ik heb Tororo ook een 5 gegeven. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan een personage dan aan dat ontiegelijk blije kutkind Mei. Ik krijg er nog nachtmerries van. Brrrr.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je de hoge beoordelingen niet snapt die de film krijgt zou je eens moeten proberen om de recensies te lezen.
kon ik dat? ik ken het hele bedrijf nietquote:Op maandag 15 juli 2013 03:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij kon je al bij het lezen van Asylum je eindcijfer geven...
Asylum maakt alleen mockbusters en b-films. Check hun films maarquote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
kon ik dat? ik ken het hele bedrijf niet
Ja, de insteek was wel goed (voor een film dan en ik hou wel van science-fiction) maar de uitwerking was slechtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
The Purge
[ afbeelding ]
Echt een hele slechte film, had veel beter kunnen zijn aangezien het idee wel goed is. (Om de misdaadcijfers te verlagen wordt er in Amerika 1x per jaar 'The purge' gehouden, wat inhoud dat er 12 uur gedaan mag worden wat de mensen willen. Hulpdiensten zoals politie, ambulances en brandweer kunnen dan niet worden bereikt en alles mag, ook mensen vermoorden etc.)
Cijfer: 4
IMDB: 5,6
Hoe durft hij inderdaad tegen de mening van een recensent in te gaan. Laat staan tegen die van de hipstermassa!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik had hem toevallig alweer klaarstaan. Bizarre film is het, maar er zit veel gevoel in de film op 1 of andere manier. Goed gefilmd ook, alles door elkaar e.d.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Ace1 het volgende:
21 Grams
[ afbeelding ]
De manier van filmen.. de verhaallijnen die kris-kras door elkaar lopen en het acteerwerk.. allemaal klasse! Had hem hele lange tijd geleden gezien, maar was nu weer net zo impressed als toen!
9/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |