fair enoughquote:
Omdat ik in een paar topics achterlijk deed en nu denkt iedereen dat ik achterlijk ben.... als ik mij gewoon gedraag geloven ze mij nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet normaal op FOK!?
Doe het gewoon, verdomd.
Nou, begin maar eens met normaal gedragen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik in een paar topics achterlijk deed en nu denkt iedereen dat ik achterlijk ben.... als ik mij gewoon gedraag geloven ze mij niet
Hmm...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Snap je de grap echt niet?
Als het ''probleem'' zich niet voort kan planten dan zal het uiteindelijk verdwijnen
Hoi ik ben Nikonlover, ik ben 22 jaartjes oud en ik heb een heeeeeeeeeeel lieffffff dinnetjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, begin maar eens met normaal gedragen.
Nee, da's niet normaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi ik ben Nikonlover, ik ben 22 jaartjes oud en ik heb een heeeeeeeeeeel lieffffff dinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan jij moe zijn? Je hebt geen ene fuck gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
ik ben moe. wat een dagje varen wel niet met je kan doen
REZANIA KOM HIER.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
ik ben moe. wat een dagje varen wel niet met je kan doen
REZANIA KOM HIER.
awghquote:
Zon maakt je moe hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoe kan jij moe zijn? Je hebt geen ene fuck gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je bent moe door je facial, geef maar toe.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef #ANONIEM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Spatieboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AH-BBQ was gezellig, met verloting n shit een heel tof dartbord gewonnen
shoppen in roemeniëquote:
Mooie muziekquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.be-at.tv/brand(...)y-bonus-footage-pt-4
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef #ANONIEM het volgende:
Zoiets eerder gezien, maar was wat mooier/treuriger. En zonder die stomme grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Met houten deurtjes met scorebord er in en allesquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AH-BBQ was gezellig, met verloting n shit een heel tof dartbord gewonnen
kijk maar uit dat de rechtsextremisten je niet lynchenquote:
Onjuistquote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Zomerwiet het volgende:
Het schijnt dat de kerels in Roemenië doorgaans werkeloze, behaarde apen zijn zonder cultuur, manieren en eigenwaarde. Wisten jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |