Wat wel zo is, is dat het per dag maar zo'n 4 uur stil is (tussen 2 en 6). Dus we zouden 2 uur met een topic moeten doen. Dat is dus echt niet zoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja daarom. Af en toe veel meer, af en toe niet (?), vandaar gemiddeld.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OMFGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=spatieloos&about=nichtje¬intopic=0
Oke oke. 20 topics per dag dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat wel zo is, is dat het per dag maar zo'n 4 uur stil is (tussen 2 en 6). Dus we zouden 2 uur met een topic moeten doen. Dat is dus echt niet zo
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja, maar is LB nou echt je nichtje
Klein beetje maarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dit echt zo raar dan? Ze is model.
Ja sorry hoor, maar vond haar gewoon echt aantrekkelijk. Maar echt verliefd is het denk ik niet.quote:
Ik mag hopen voor je nichtje van niet neequote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar vond haar gewoon echt aantrekkelijk. Maar echt verliefd is het denk ik niet.
Ik zie haar sowieso niet veel, ze woont ver weg. Ik weet niet eens waar ze woont :/quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je nichtje van niet nee
Volgens mij was het daar veel te koud voor?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In mn stringetje in t zonnetje gelegenHihi
Daarom heb ik ook een vrouwtje naast mn naam staan xD Lolquote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar aandachtshoer is normaal gesproken iets waar alleen meiden voor worden uitgemaakt.
Maar zijn ondertitel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar aandachtshoer is normaal gesproken iets waar alleen meiden voor worden uitgemaakt.
Nee joh, boven de 15 graden kun je prima liggen in de tuin.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij was het daar veel te koud voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |