PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ja staan nu in mijn tradepile.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand met hun gespeeld? (niet naar de CAM kijken)
[ afbeelding ]
Geef mij maar IF Eto'o of Welliton. Lekker snel.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vond Lacazette ook veul beter dan Elyou hoor
Ik vind Elyou een stuk beter, al is Lacazette ook wel een baasje.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vond Lacazette ook veul beter dan Elyou hoor
Hij staat nu in het veld, misschien is hij wel meer waard daardoor.quote:
Op LWB?quote:
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga maar voor Boerrigter, die heeft hoger defense,
En zonder ballen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.
Ik maak een 4-3-2-1 team. Ja, het is echt waar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.
Dan sowieso Mertens. Hoewel je op Boerrigter minder tax zal verliezen als je het morgen weer verkoopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik maak een 4-3-2-1 team. Ja, het is echt waar.
Cavaniquote:
quote:
Die jongen heeft idd een diamanti trap. Hihi snap jequote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef DePresident. het volgende:
Flinke curve met die vrije trap van Diamanti.
What she said.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die jongen heeft idd een diamanti trap. Hihi snap je
wat een kut grap
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
What she said.
Heerlijke bolus gedraaid, maar ben het nog steeds niet helemaal kwijt. Voel me wel minder opgeblazen.
Tjah een eckte Fok!ker jij dusquote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Ik was vrijdag op een examenfeestje met een paar vrienden die dat meisje kende. We werden gebeld door hun omdat er bijna niemand kwam opdagen vanwege het slechte weer.
Afijn, wij komen daar met 4 gasten aan, blijken er alléén maar meiden te zijn. Volgende dag krijg je 6 facebookuitnodigingen en 4 volgverzoeken op Twitter terwijl ik hun heel de avond niet gesproken heb.
Swimming in a sea of pussy dusquote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Ik was vrijdag op een examenfeestje met een paar vrienden die dat meisje kende. We werden gebeld door hun omdat er bijna niemand kwam opdagen vanwege het slechte weer.
Afijn, wij komen daar met 4 gasten aan, blijken er alléén maar meiden te zijn. Volgende dag krijg je 6 facebookuitnodigingen en 4 volgverzoeken op Twitter terwijl ik hun heel de avond niet gesproken heb.
Pics van je tarrels.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik houd je op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Je bent op een feest met alleen meisjes en je spreekt ze de hele avond nietquote:
Oh zo. Nee dat was het niet, ik sprak alleen degene die ik kende. Vervolgens gingen de mensen die in groepjes stonden bij elkaar mij toevoegen. Gare shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent op een feest met alleen meisjes en je spreekt ze de hele avond niet
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Voor de mensen die het boeit: over een uur begint het nieuwe seizoen van TG
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Waarom was er gisteren niemand van jullie op mijn feestje. Nu was het bijna leeg
ohh natuurlijk, ging even geen belletje rinkelenquote:
Gadverdamme. M'n onderbewustzijn trok gelijk het laatje met de welbekende foto open.quote:
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Waarom was er gisteren niemand van jullie op mijn feestje. Nu was het bijna leeg
Ik zou ook een tent opzetten als er alleen maar vrouwen kwamen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.
Feestje bij molfan. Stepsels staan buiten op de parkeerplaats.quote:
Best een rare zin ditquote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Gisteren waren ze hier bezig met het naaien van een meisje dat als aanhang was.
Ik zie het ook echt voor mequote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feestje bij molfan. Stepsels staan buiten op de parkeerplaats.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha. Er waren trouwens voor het eerst plastic bekers bier, normaal hebben ze gewoon flesjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Gisteren waren ze hier bezig met het naaien van een meisje dat als aanhang was. Een of ander spelletje gedaan met wijn. Moest ze kotsen en op een gegeven moment was ze weg haha. Vandaag in alle schaamte kwam ze haar spullen en fiets nog ophalen.
Net een teletubbiequote:
Zoek het dan gewoon op, luie nageboorte.quote:
Ik zag het jaquote:
de ene site zegt 31 juni de andere 1 juli.. de andere op wss lokale tijdquote:Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek het dan gewoon op, luie nageboorte.
12u.
Dat is wel opmerkelijk te noemen ja... ook dat mensen Froome niet hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag het jaHoe kan je Sagan nou niet nemen
Young belegenquote:
Hij is al begonnen toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef quer het volgende:
Jongens, ff voor alle zekerheid.. De finale van de confed cup is vannacht om 12 uur? op ned 3?
Ja. Om 3e plaats is nu bezig.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef quer het volgende:
Jongens, ff voor alle zekerheid.. De finale van de confed cup is vannacht om 12 uur? op ned 3?
EDIT: Neequote:Op zondag 30 juni 2013 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dit nou een foto van een telefoonscherm?
maak een betere app dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
Wat ziet die EA app er trouwens afschuwelijk slecht uit. Hebben ze die in 2 uurtjes in elkaar geflanst?
Zet er maar wat op.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
ja mannetje ik krijg nog 10k van je ouwe limbo
Ik was net aan het typen of je hier was.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
ja mannetje ik krijg nog 10k van je ouwe limbo
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:27 schreef quer het volgende:
gaan de prijzen nog omhoog met dat mls toernooi denken jullie?
Echt slecht iddquote:Op zondag 30 juni 2013 20:43 schreef Reemi het volgende:
Sciglio mist ook
Caceres ookslecht ingeschoten
Wel heeft hij 5* WF.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt slecht idd
Kom er nu pas achter dat De Sciglio rechts is
EBH levert je toch maar mooi ff tot nu toe de eerste plek op bij tourploeg.nlquote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wilfred Genee is pas irritant.
Thijs Zonneveld bij De Mart
haha gjequote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt slecht idd
Kom er nu pas achter dat De Sciglio rechts is
Ik heb er nooit mee gespeeld kutje. Maar hij heeft dus 5* wf, dus het boeit nietquote:
Ik snap dat tourspel niet helemaal, zie alleen hoeveel punten ik zelf heb.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EBH levert je toch maar mooi ff tot nu toe de eerste plek op bij tourploeg.nl![]()
wat jullie bij tourspel ingevuld hebben weet ik niet, maar dat lijkt nog nergens op
Zit me een beetje te ergeren aan Thijs. Beetje betweterig en gister leek het net alsof hij moest huilen toen hij voor het eerst in beeld kwam. Komt wel uit een mooi dorpje overigens!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wilfred Genee is pas irritant.
Thijs Zonneveld bij De Mart
dit heb ik dus ook, beetje te zeuren dat de wegen niet goed zijn en de bochten te bochtig.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit me een beetje te ergeren aan Thijs. Beetje betweterig en gister leek het net alsof hij moest huilen toen hij voor het eerst in beeld kwam. Komt wel uit een mooi dorpje overigens!
Oh bij die telegraaf zooi heb ik geen Kittel maar Greipel gekozen, dat scheelt nogalquote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit heb ik dus ook, beetje te zeuren dat de wegen niet goed zijn en de bochten te bochtig.
ze bepalen zelf toch lekker hoe hard ze naar beneden gaan.
algemeen klassement 419 zie ikquote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh bij die telegraaf zooi heb ik geen Kittel maar Greipel gekozen, dat scheelt nogal
Ja die truitjes slaan dus nergens op, is alleen om te voorkomen dat je allemaal dezelfde type renners kiest. Alleen hebben veel renners meerdere typen in zichquote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij dat telegraaf toerspel heb ik maar gewoon wat ingevuld. Onduidelijke zooitje vond ik het maar.
vind m ook niet echt overzichtelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij dat telegraaf toerspel heb ik maar gewoon wat ingevuld. Onduidelijke zooitje vond ik het maar.
Ik heb niet eens 30kquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
Zo mijn TOTS met ong 30k winst verkocht. Heb weer bijna 200k.
Heb je iets nodig dan? Heb nog wel wat spelers voor je en coins ook als je nodig hebt.quote:
Nah, ik ben gewoon een beetje pakjes aan het openen. Hopen op een knallerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je iets nodig dan? Heb nog wel wat spelers voor je en coins ook als je nodig hebt.
Aight. Uncharted 2 al uit dan? Ben al een paar dagen klaar met 3. Fucking vet alleen vond 2 toch net iets beter denk ikquote:
Uncharted 2 idd al uit. Ik vond het eindgevecht nog best pittig de eerste paar keer, maar als je het eenmaal door hebt loop je er in een keer doorheen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Aight. Uncharted 2 al uit dan? Ben al een paar dagen klaar met 3. Fucking vet alleen vond 2 toch net iets beter denk ik
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:06:34FC Twente heeft naar verluidt een bod gedaan op Danny Holla, middenvelder van ADO Den Haag. (FC Twente Today) #voetbalpings reageer retweet
Triple link met Casta. Holla op CAMquote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:06:34FC Twente heeft naar verluidt een bod gedaan op Danny Holla, middenvelder van ADO Den Haag. (FC Twente Today) #voetbalpings reageer retweet
ps+ nemenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uncharted 2 idd al uit. Ik vond het eindgevecht nog best pittig de eerste paar keer, maar als je het eenmaal door hebt loop je er in een keer doorheen.
3 moet ik nog kopen. Tot nu toe vond ik 1 het leukste eigenlijk
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef Reemi het volgende:
Waarom open je die packs dan niet op de console?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e silver IF dit jaar, geen achievement natuurlijk maar toch: [ afbeelding ]
Ik open packs op 3 accounts. Overigens wil ik die achievement alleen maar op mijn main account halen, die andere 2 gebruik ik alleen om te traden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom open je die packs dan niet op de console?
Dat ga ik natuurlijk niet over mijn eigen zus zeggen. Ik ben Dreetje niet.quote:
Je hoeft alleen ja of nee te zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet over mijn eigen zus zeggen. Ik ben Dreetje niet.
Overigens heb ik mijn fifa nog hoor
En dan ben ik jarig.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
Volgens mij komt ik op 12 augustus terug van vakantie zie ik net. Maar dan moet ik werken
Vind je dat? Dat kan ik gewoon een week niet deelnemen aan een theme cupquote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Reemi het volgende:
Yo pots
Kun je dat team nou echt niet beter verkopen?
Niet geheel onlogisch toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Maher dus naar PSV.Lekker 1-1-8 gaan spelen in Eindhoven.
Proef ik nou een tikje jaloezie?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Maher dus naar PSV.Lekker 1-1-8 gaan spelen in Eindhoven.
Je moet niet eens op die jongen reageren.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch toch?
Volgens mij gaat de hele voorhoede van PSV weg. Ik vind het wel een mooie aankoop voor PSV. + ze hebben nu ook Bruma gekocht (of is het nog niet rond). Zullen vast nog wel met een verdediger op de proppen komen
Genee zit de hele tijd te zuigen en semi-grappige opmerkingen te maken. En aangezien het over doping gaat is Boogie niet zo blijquote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TdJ gemist....eindelijk iets boeiend, 4 uur zendtijd?
Ik schuif net aan. TD kijkt ook niet blijquote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Genee zit de hele tijd te zuigen en semi-grappige opmerkingen te maken. En aangezien het over doping gaat is Boogie niet zo blij
die kerel uit het publiekquote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schuif net aan. TD kijkt ook niet blij
Dat viel nog wel mee maar het ging er net over dat TD Boogie verlinkt heeft dusjaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schuif net aan. TD kijkt ook niet blij
TD heeft niemand verlinkt. Wat dat betreft is TDquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee maar het ging er net over dat TD Boogie verlinkt heeft dusja
Nja TD heeft de naam vaan Boogerd wel ergens genoemd, dat vond Boogerd niet heel leukquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TD heeft niemand verlinkt. Wat dat betreft is TD
Jammer dat hij niet zo hard meer fietst alleen
Boogerd kan niet alles hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja TD heeft de naam vaan Boogerd wel ergens genoemd, dat vond Boogerd niet heel leuk
Ik heb ditquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2565 hoe dit af te maken?team mag 200k kosten
Beetje jammer dat jullie AZ Supporters zo moeten reageren.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, in Alkmaar kunnen we ons weer gaan concentreren op spelers die wél trots zijn om in het grote AZ te mogen spelen
If berget kost al 160k ofzo hequote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb dit
[ afbeelding ]
kan je ook Wallyson op CAM zetten
sarcasme mag ik hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie AZ Supporters zo moeten reageren.
Maher heeft veel gepresteerd bij jullie, is niet echt naast zijn schoenen gaan lopen imo.
Kijk de bekerfinale.
Bijna vergeten aan je te gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, in Alkmaar kunnen we ons weer gaan concentreren op spelers die wél trots zijn om in het grote AZ te mogen spelen
Hij heeft voor de beker een belangrijke rol gespeeld. Voor de algehele sfeer vooral een negatieve rol. Daarom beter dat hij weg is.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie AZ Supporters zo moeten reageren.
Maher heeft veel gepresteerd bij jullie, is niet echt naast zijn schoenen gaan lopen imo.
Kijk de bekerfinale.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bijna vergeten aan je te geven
[ afbeelding ]
heb je ze de deur al uit gedaan ?quote:
Ziektewet FTWquote:
De MLS'jes? Jaquote:
ik dacht dat je een miljoen gemaakt had op je vidal en lahm kaartjesquote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziektewet FTW
(dezelfde ziektewet ook de oorzaak dat ik de coins niet in spelers hoef om te zetten, kan niet Fifa'enDus best nutteloos dit)
[..]
De MLS'jes? Ja
Ohnee, die heb ik nog steeds in mn club, dat miljoen heb ik met silverpacks gepakt en had heel veel MLS spelers gekocht, dit weekend die gasten verkochtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik dacht dat je een miljoen gemaakt had op je vidal en lahm kaartjes
haha een grapje van timquote:Op zondag 30 juni 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
6.5 miljoen maar voor Maher, de rest bonussen indien ze kampioen worden etc. 6.5 miljoen in totaal dus..koopje.
ik vind 'm leukquote:Op zondag 30 juni 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
6.5 miljoen maar voor Maher, de rest bonussen indien ze kampioen worden etc. 6.5 miljoen in totaal dus..koopje.
Wat is de handicap dat je niet kan fifa'en dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziektewet FTW
(dezelfde ziektewet ook de oorzaak dat ik de coins niet in spelers hoef om te zetten, kan niet Fifa'enDus best nutteloos dit)
[..]
De MLS'jes? Ja
De linkerkant van mn gezicht is verlamd, morgen 2 weken geleden. Het oog sluit niet, dus als ik de bal volg tijdens een wedstrijd Fifa, dan gaat mn oog zeer doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat is de handicap dat je niet kan fifa'en dan?
kom pricefixenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef quer het volgende:
speler met 0 card weight die maar 500-2k is 3 pagina's lang silver met 80+ shotpower
Weet je zeker dat hij 0 weight is?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef quer het volgende:
speler met 0 card weight die maar 500-2k is 3 pagina's lang silver met 80+ shotpower
Volgens mij zijn er best veel hier als idioten die pakjes aan het open trekkenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef wieisboos het volgende:
in 3 dagen meer dan 350 packs geopend en dit is mn eerste speler van boven de 5k
Je kan me altijd dmen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef quer het volgende:
godverdomme ik zie een smleno maar ik kan hem niet kopen
Idem.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
Trapz heeft idd die teller... ben bang dat ik die van mij niet wil zien
Hoezo negatieve rol?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft voor de beker een belangrijke rol gespeeld. Voor de algehele sfeer vooral een negatieve rol. Daarom beter dat hij weg is.
Ik heb het echt niet bij gehouden, maar de balans is niet naar beneden gegaan. Naar boven zelfsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel hier als idioten die pakjes aan het open trekken
Heb je dan zo weinig coins?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef quer het volgende:
godverdomme ik zie een smleno maar ik kan hem niet kopen
bij mij ook alleen de contracten beide accounts 50K in de plus, met nog ongeveer 300 silvers die nog de verkoop in moetenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet bij gehouden, maar de balans is niet naar beneden gegaan. Naar boven zelfs
Grotendeels aan contracten.
AZ heeft zeer ondermaats gepresteerd afgelopen seizoen, en Maher was niet bepaald wekelijks de uitblinker, ik vond hem zeer negatief overkomen in zijn non-verbale communicatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo negatieve rol?
Hij leek wmb goed te functioneren bij AZ, toe aan een stapje hoger, en nu vangen jullie 8 mlnprima scenario voor AZ en ik hoop dat het bij PSV ook zo verloopt.
Volgens mij zijn Arabieren op de PS dat shirt aan het pricefixenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
Jammer dat die Al-Hilal kit niks waard is op de Xbox. Heb 'm net in een pack.
Hahah, zijn die kampioen geworden ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Arabieren op de PS dat shirt aan het pricefixen
En hoe is de visie van Cocu?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV gaat volgend jaar iig leuk voetbal spelen. Of het goed en winnend wordt weet ik niet, maar de voorhoede bestaat vooral uit leuke voetballers
geen idee. Maar als de shirts zo duur zijn op de playstation.... Ik voorzie een mooi projectje voor jequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, zijn die kampioen geworden ofzo?
De wedstrijden waar hij vorig jaar coach was was het niet slechtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En hoe is de visie van Cocu?
[..]
geen idee. Maar als de shirts zo duur zijn op de playstation.... Ik voorzie een mooi projectje voor je
1k ofzo de meeste op de Xbox.. Maar ja, dat pricefixen is niet mijn ding eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En hoe is de visie van Cocu?
[..]
geen idee. Maar als de shirts zo duur zijn op de playstation.... Ik voorzie een mooi projectje voor je
Bedankt voor de snelle reactie, je hoort nog van ons.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben pas morgen laat pas weer in de buurt van mijn xdoos.
Haha, het nieuwe seizoen van top gear was net begonnen. Ik kan geen twee dingen tegelijkertijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie, je hoort nog van ons.
Niemand is vervelender dan Mart zelf.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
haha die gozer van de telegraaf bij avondetappe![]()
die heb ik als coach.... die slaat zoveel onzin uit
Als je een Djeetje bent, zou ik voor Nani gaan. Welke positie is het?quote:
lm (nee geen bale)quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je een Djeetje bent, zou ik voor Nani gaan. Welke positie is het?
Kan altijd wel om hem lachen. Hij had laatst ook weer een geniale opmerking in de krant.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niemand is vervelender dan Mart zelf.
Dan Nani. Hazard is echt spoiled op LM, die moet eigenlijk op LF en LW kan wel.quote:
kijk liever naar mart dan die maffe genequote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan altijd wel om hem lachen. Hij had laatst ook weer een geniale opmerking in de krant.
Ging erover dat Youp hem altijd af zit te zeiken, toen zei hij iets van: "Volgens mij heeft hij het dan altijd over zichzelf, een oude man die weg moet blijven van de tv."
ik vond de eerste aflevering nog niet heel sterk helaasquote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, het nieuwe seizoen van top gear was net begonnen. Ik kan geen twee dingen tegelijkertijd.
Ik vind ook dat hij echt wel toffe oneliners heeft ook, maar hij schoffeert zijn gasten soms echt...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan altijd wel om hem lachen. Hij had laatst ook weer een geniale opmerking in de krant.
Ging erover dat Youp hem altijd af zit te zeiken, toen zei hij iets van: "Volgens mij heeft hij het dan altijd over zichzelf, een oude man die weg moet blijven van de tv."
Ja was oké op zich... Vind het zelf leuker als ze met vette wagens rijden, nu waren de auto's zo kut dat er nog meer humor nodig was dan normaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond de eerste aflevering nog niet heel sterk helaas
ik had eigenlijk wel verwacht dat Jeremy met een WRC versie aan zou komen van die Toyota oidquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja was oké op zich... Vind het zelf leuker als ze met vette wagens rijden, nu waren de auto's zo kut dat er nog meer humor nodig was dan normaal.
Ja of dat de auto zou gaan en dat hij dan inderdaad een dikke 4x4 zou krijgen. Auto ging wel kapot maar dat viel even vies tegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel verwacht dat Jeremy met een WRC versie aan zou komen van die Toyota oidviel een beetje tegen qua auto's ja
Is dat Belhanda?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Zijn wel lekker bezig daar in Kiev..Beter komt die league in FUT.
[ afbeelding ]
Goed, ik hoop dat Strootman hem dan een schop onder zijn kont geeft. Kan wel een mooie samenwerking worden tussen die 2.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft zeer ondermaats gepresteerd afgelopen seizoen, en Maher was niet bepaald wekelijks de uitblinker, ik vond hem zeer negatief overkomen in zijn non-verbale communicatie.
Ik hoop trouwens wel dat hij het gewoon gaat maken hoor. Sowieso goed voor AZ bij een eventuele doorverkoop, plus dat het goed zou zijn voor het Nederlands elftal. Het is te prijzen dat Maher niet gelijk voor de grote klapper gaat in het buitenland, maar ervoor kiest zijn carriere goed op te bouwen.
quote:
jupquote:
Waarom moet je slapen (om 23:17)?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Broken Crown, a song by Mumford & Sons on Spotify.
blijft een geniaal nummer
Oh ik moet eigenlijk slapen, maar mumford&sons
Kijk je ook op bbc2?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Broken Crown, a song by Mumford & Sons on Spotify.
blijft een geniaal nummer
Oh ik moet eigenlijk slapen, maar mumford&sons
Omdat hij heel graag pas morgenochtend de voetbaluitslag hoort.quote:
Ik ben echt super moequote:
geen van allen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
Welk team zouden jullie maken? Klose en Bukharov moeten er allebei in
http://wefut.com/squad/2557 , http://wefut.com/squad/2567 of http://149.210.141.39/squad/2504 ?
Jup, moet je kijken man. Echt goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nope. Afsluiter Glastonbury toch? Wel ziek dat ze zo groot zijn
Soms 2, soms na 120 potjes nog niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef quer het volgende:
hoeveel games spelen jullie met elk team ongeveer voordat jullie een nieuwe maken?
Grapje schatquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig vandaag
godverdomme zeg
Laat ik het anders vragen, welke lijkt jou het minst kut? en welke het meest?quote:
hmm, ik heb een nu een team waarmee ik 23 potjes heb gespeeld en misschien 4-5 mee heb verlorenquote:
Als je geen plezier meer hebt met het team, gewoon verkopen die handel.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef quer het volgende:
[..]
hmm, ik heb een nu een team waarmee ik 23 potjes heb gespeeld en misschien 4-5 mee heb verloren
met cavani 28 goals in 23 wedstrijden en suarez 27 in 23 wedstrijden maar ik ben toe aan iets nieuws
Sowieso Bukharov niet op CAM met zijn 1.93 lijkt me. De 4231 is nog het minst kut.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
Welk team zouden jullie maken? Klose en Bukharov moeten er allebei in
http://wefut.com/squad/2557 , http://wefut.com/squad/2567 of http://149.210.141.39/squad/2504 ?
meestal rond de 5 potjes. Maximaal 15quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef quer het volgende:
hoeveel games spelen jullie met elk team ongeveer voordat jullie een nieuwe maken?
allemaal even kutquote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen, welke lijkt jou het minst kut? en welke het meest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |