PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ja staan nu in mijn tradepile.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand met hun gespeeld? (niet naar de CAM kijken)
[ afbeelding ]
Geef mij maar IF Eto'o of Welliton. Lekker snel.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vond Lacazette ook veul beter dan Elyou hoor
Ik vind Elyou een stuk beter, al is Lacazette ook wel een baasje.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vond Lacazette ook veul beter dan Elyou hoor
Hij staat nu in het veld, misschien is hij wel meer waard daardoor.quote:
Op LWB?quote:
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga maar voor Boerrigter, die heeft hoger defense,
En zonder ballen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.
Ik maak een 4-3-2-1 team. Ja, het is echt waar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de betere LM eigenlijk. Vond hem daar wel chill in ieder geval. Mertens op LM vond ik echt kut..dwergje zonder strength.
Dan sowieso Mertens. Hoewel je op Boerrigter minder tax zal verliezen als je het morgen weer verkoopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik maak een 4-3-2-1 team. Ja, het is echt waar.
Cavaniquote:
quote:
Die jongen heeft idd een diamanti trap. Hihi snap jequote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef DePresident. het volgende:
Flinke curve met die vrije trap van Diamanti.
What she said.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die jongen heeft idd een diamanti trap. Hihi snap je
wat een kut grap
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
What she said.
Heerlijke bolus gedraaid, maar ben het nog steeds niet helemaal kwijt. Voel me wel minder opgeblazen.
Tjah een eckte Fok!ker jij dusquote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Ik was vrijdag op een examenfeestje met een paar vrienden die dat meisje kende. We werden gebeld door hun omdat er bijna niemand kwam opdagen vanwege het slechte weer.
Afijn, wij komen daar met 4 gasten aan, blijken er alléén maar meiden te zijn. Volgende dag krijg je 6 facebookuitnodigingen en 4 volgverzoeken op Twitter terwijl ik hun heel de avond niet gesproken heb.
Swimming in a sea of pussy dusquote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Ik was vrijdag op een examenfeestje met een paar vrienden die dat meisje kende. We werden gebeld door hun omdat er bijna niemand kwam opdagen vanwege het slechte weer.
Afijn, wij komen daar met 4 gasten aan, blijken er alléén maar meiden te zijn. Volgende dag krijg je 6 facebookuitnodigingen en 4 volgverzoeken op Twitter terwijl ik hun heel de avond niet gesproken heb.
Pics van je tarrels.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik houd je op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Je bent op een feest met alleen meisjes en je spreekt ze de hele avond nietquote:
Oh zo. Nee dat was het niet, ik sprak alleen degene die ik kende. Vervolgens gingen de mensen die in groepjes stonden bij elkaar mij toevoegen. Gare shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent op een feest met alleen meisjes en je spreekt ze de hele avond niet
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:52 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dat?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Voor de mensen die het boeit: over een uur begint het nieuwe seizoen van TG
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Waarom was er gisteren niemand van jullie op mijn feestje. Nu was het bijna leeg
ohh natuurlijk, ging even geen belletje rinkelenquote:
Gadverdamme. M'n onderbewustzijn trok gelijk het laatje met de welbekende foto open.quote:
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Waarom was er gisteren niemand van jullie op mijn feestje. Nu was het bijna leeg
Ik zou ook een tent opzetten als er alleen maar vrouwen kwamen.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik was naar een geniaal tentfeest. Prachtig om te zien hoe ze daar achter de bar nonstop bletten bier neerzetten. Dat gaat maar door.
Feestje bij molfan. Stepsels staan buiten op de parkeerplaats.quote:
Best een rare zin ditquote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Gisteren waren ze hier bezig met het naaien van een meisje dat als aanhang was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |